Okuma Magda 30D

Started by Zalbeer, September 03, 2011, 20:00:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zalbeer

Onko porukalla kokemusta kyseisestä kelasta? Itselleni ostin kesäkuussa honkkarista kyseisen kelan ja viime reissulla hajos siimanvapautin. Eli kelaa ei saanut enää vapaalle. Joten ei muuta ku honkariin hakemaan uutta. Mutta tietty ne oli sieltä loppu eikä vissiin maahantuojallakaan ollu varastossa. Laitoin sit muutaman kympin lisää ja ostin abu garcia sevenin. Nähtäväks jää miten kiinan poijaan kela kestää.
Mutta edelleen kiinnostaisi muiden kokemukset tuosta okumasta. Hintahan (40€) ei paha ole, ja ajattelin että jos keväällä noita pari lisää hommaisi. :)

Tässä vielä linkki honkkariin ja kyseiseen kelaan.
Zalbeer, created by nature

Mr Ponu

Kaksi kappaletta on ollut käytössä 6 vuotta. Takuut meni jo umpeen, mutta tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia. Itsellä ollut kylläkin tuo pienempi Magda 20d versio. Pakkasuisteluakin on harrastettu joka vuosi useita kertoja, kelat olleet hyvä ostos ainakin minun tapauksessa.

Ekku73

Minulla on 2 kpl keloja käytössä ja ovat toimineet moitteettomasti!! Aion ostaa niitä lisää...! Minulla on myös 6000 Amppa(Sweden) käytössä, niin Okuma on mukavampi käyttää!

Pexi

8kpl ollut käytössä nyt jos 2v, ilman mitään ongelmia. Kuten Ekku totesi, en minäkään vaihtaisi niitä Abuihin.

Thenextone

puolenkymmentä magdaa ja toinen mokoma mittarittomia classicceja on mullakin käytössä, ihan hyvin ovat pelanneet hintaansa nähden