Ajattelin enemänki et kalastaaks se 
No eikö sitte jo virveli ja heittokoho?> ai niin perhopaikoissahan ei saa virvelöidä ku virppatyypit saavat enemmän kalaakin

... sillä heittokohollakin pystyy myös pystysuunnassa "pilkkimään" ja on helpompi heittääkkin sinne vähä keskemmällekkin virtaa, ainaskin kuhapitoisilla koskilla ne isomukset tuosta tykänneet...Esim. Viannankoskesta 3-4 kg kuhilaita muuan saksalainen noilla konsteilla nostellu

.
Itse käyttelen liitsiä erikseen ,(kun en osaa kalastaa larvalla,pinturilla,tai mitä niitä onkaan kaikilla yhtä aikaa???> jokaisella omat kikkansa.., minun mielestä jos uittaa meinaa muutenki kuin paiskomalla satunnaisesti sinne tänne ja vapaasti virran vietäväksi, niin meneepi mulla systeemit sekasin... miksipä ei toimisi muidenkin perhojen kanssa?.....saahan siinä sitten enemmän ja tehokkaammin kaikki veden kerrokset samalla käytyä läpi, vähä niinkuin uisteluveneessäkin takilat plaanarit jne...jotta varmaan saa kaikki kalat heräämään jos niitä siellä vielä veneen alla, sivulla perässä, yksikin on....

....
Mutta helpottaahan tuo foami indikaattori sitä tärpin havaitsemista silloin ,kun se ei käteen tunnu

Esim. vesiperhosjäljitelmien larva,pupa,pinturi yhdistelmä vois kertoa mitä sinä ajankohtana popsitaan kussakin virrassa>tuo liitsihän lienee juotikas tms. kalanpoikas, mato jäljitelmä ollut aikoinaan....joten toimii varmaan larvan paikallakin pikku versiona>suuremmat sutit vaatinee sen huoltsikan styrox kohon indikaattoriksi

..
Ei muuta ku testaamaan liitsiä yhdessä ja erikseen....kokeileppa heittää myös ylävirtaan ja lypsää salakkamaisia vetoja myötävirtaan siellä missä näet salakka ajon olevan käynnissä.....ehkäpä tsäkällä huolivat sen nenälle hyppäävän liitsinkin...