Haittaohjelmia Kalassa.netistä

Started by anzeR, March 24, 2012, 16:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

anzeR

Eli kun täällä Kalassa.netin keskustelussa yrittää joitain topicceja tai osioita availla, aukeaa sivu jossa ilmoitetaan sivuston sisältämistä mahdollisista haittaohjelmista, jotka aiheuttavat viruksia tietokoneeseen. Ollut yleistä minulla viimeaikoina, mitä ihmettä? :?
Ei se saalis, vaan se fiilis.

Cpt Miller

Quote from: anzeR on March 24, 2012, 16:51:25
Eli kun täällä Kalassa.netin keskustelussa yrittää joitain topicceja tai osioita availla, aukeaa sivu jossa ilmoitetaan sivuston sisältämistä mahdollisista haittaohjelmista, jotka aiheuttavat viruksia tietokoneeseen. Ollut yleistä minulla viimeaikoina, mitä ihmettä? :?
Miten kauan sitä on ilmennyt ja mitä siinä ilmoituksessa lukee? Yritämme selvittää asiaa par aikaa.

anzeR

Eli tällänen aukeaa:

edit: eilen huomasin tuon ongelman.
Ei se saalis, vaan se fiilis.

Toimitus

Se on nyt korjattu. Yhden käyttäjän peeloilu oli aiheuttanut tämän, mutta asia korjattiin ja jatkotoimenpiteitä suoritetaan.

Voi kestää hetken ennenkuin Google tämän korjauksen myös huomaa.
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

lareman

Kyseessä oli ilmeisesti minun allekirjoitukseeni liitetty kuva, joka johti haittaohjelmaan. Itse en sitä sinne ollut laittanut. Salasanani on kuitenkin ollut viitisen vuotta sama, ja olen käyttänyt samaa tunnus/salasanayhdistelmää useilla sivustoilla, joista ainakin yksi on joutunut tietomurron kohteeksi (ski-stars.eu). Pyydän anteeksi tapahtunutta, salasana olisi pitänyt tajuta vaihtaa jo aikoja sitten.