Chat

Author Topic: uistinpakin valmistus  (Read 3377 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NOVA

• perna pellossa ei ui affenia
    • View Profile
uistinpakin valmistus
« on: April 27, 2012, 11:42:25 »
suunnittelin oman uistin salkun/laatikon valmistusta. laittakaa tänne vinkkejä ja ohjeita miten näin koti konstein voi tehdä uistin salkun/laatikon jonne sais uistimia ku haluaisin tehdä sellasen oma pakin mutta ku on vähä ideat vähis :?
ps.en löytäny sellasta aihetta,tai sitten en osannu vaa hakee. :|

kiitos!
« Last Edit: April 28, 2012, 10:38:18 by NOVA »
perna pellossa ei ui affenia

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
Vs: uistinpakin valmistus
« Reply #1 on: April 27, 2012, 13:00:39 »
No en kyllä ihan ensimmäisenä lähtisi itse pakkia valmistamaan.. jonkun puisen vaappurasian tai salkun voisi tehdäkin, mutta pakki... ei kannata ihan scratchina alkaa rakentamaan. Joku rupelihattu-pellepeloton viritelmä rasioista ja niiden kehyksestä voisi olla suunnittelemisen arvoinen.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Alkeis

• Koita itse kirjoittaa Aleksi 2 promillen kännissä!
    • MSN Messenger - aljoko2@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: April 27, 2012, 13:34:58 »
Itse oon samsoniten salkusta pakin "viritellyt". En kuitenkaan suosittele väsäämään mitään. tulee vaan luultavasti painava, kun kaupasta saa niin halvalla uutta tavaraa.

NOVA

• perna pellossa ei ui affenia
    • View Profile
« Reply #3 on: April 28, 2012, 10:39:50 »
tarkotin kyl sellasta salkkuu/laatikkoo lähinnä ei vaan löytyny sanoja.ku pakki on nii vaikee
perna pellossa ei ui affenia

KÖSTER

• View Profile
    • Email
« Reply #4 on: April 29, 2012, 23:43:58 »
Tarkennetaas hiukan,jotta missäpä sitä pakkia/laatikkoo käyttäisit?

Koskikalassa ja rannalta kalastaessa vois se kalastusliivikin toimia paremmin/olla käytännöllisempi?
Jerkeille ja suurille vaapuille veneessä jo taas toiset kujeet ja suuremmat laatikot jne..

Itselläni useita muovirasioita erikokoisille vieheille joista lyhkäseen reissuun valitsen ne 5-15kpl vieheeksi liivintaskuihin kohteesta riippuen ja veneeseen voi ottaa koko pakinkin ja valkata sieltä mieluisat ottipelit kelin ja veden mukaan. :-P

center>