Kierros 5 (Semifinaali)(peliaika viikon 5 alku)
Jos päähostille sopii niin toiseksi valvojaksi voisi tulla myös varahosti. (tämä on hostin päätettävissä, kuitenkin semi- ja finaalissa on paikalla vähintään 2 valvojaa)
Semifinaalissa pelaa 16 pelaajaa, joista finaaliin pääsee 10 + 2 varalle. Molemmat pelataan viimeistään viikolla 5. Huom! Vesistöjä ei ilmoiteta etukäteen semifinaalissa (ilmoitetaan kisapäivänä), finaalissa vesistöt ilmoitetaan 5 min ennen mapin alkua.
Hosteille ja pelaajille tiedoksi: Suurin kiiski palkintoon osallistuvat myös alkulohkojen pelaajat. Seurataan tilannetta, eli jokaiseslta kierrokselta myös tuloksiin näkyviin suurin kiiski.
Hostit laittakaa näkyviin viimeinen ilmoittautumisaika, voisi olla jopa 2-12 tuntia ennen peliä. Peruutuspaikoille otetaan pelaajia kolmannen kierroksen varasijoille sijoituneista.
Myös varapelaajat ilmoittautuu lohkon hostille jolta saavat ip:n ja salasanan, mikäli varsinainen pelaaja ei ole tullut peliin 5 min ennen pelin alkua annetaan paikka varalla oleville, merkatussa järjestyksessä. (varapelaajat käy myös hostilla ennen pelin alkua, mikäli kaikki varsinaiset pelaajat ovat paikalla niin varapaikkoja ei silloin ole ja peliin ei pääse mukaan)
Hostia ei ole arvottu semifinaaliin (kierros 5). Jos joku kisojen aiemmista hosteista haluaa hostata tämän niin ilmoa minulle, (ensimmäisenä ilmoittautunut hostaa, minä olen varahostina). Toivottavaa oliis että hostaus onnistuisi alkuviikosta viikolla 5 (ma-ke), finaali pelataan samalla viikolla to tai pe. Jerchw hostaa semifinaalin)
Suurin kiiski 1 kierrokselta : Holssi 98g Kierroksella 4 FlavoFlav 109g
Lohko 25 (Semifinaali)
Hosti Jerchw, vara -heikki-
Vesistöt:
Vesistöt ilmoitetaan pelipäivänä
Pelaajat:
1. J.A.R
2. FlavoFlav
3. Shark
4. Armine
5. Köpi
6. Valas