Chat

Author Topic: Temmesjoella kalastaminen  (Read 3903 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jokikalastaja

• View Profile
Temmesjoella kalastaminen
« on: March 18, 2013, 20:20:04 »
Olen itse kalastanut parisen vuotta temmesjoen haarasillan alla, sekä liminganlahden padolla, mutta haluaisin vinkkejä kyseisellä joella kalastamiseen  :-D

Koski

• View Profile
Vs: Temmesjoella kalastaminen
« Reply #1 on: April 07, 2013, 23:34:07 »
Olen itse kalastanut parisen vuotta temmesjoen haarasillan alla, sekä liminganlahden padolla, mutta haluaisin vinkkejä kyseisellä joella kalastamiseen  :-D
Itse olen jokisuulla,ja näin vinkkinä; itsellä parhaat vieheet ovat olleet rapala x-rap 10cm versio ahvenenvärityksellä,monta isoa ahventa,ja tällä hetkellä luottopeli. Sitten on tietenkin lotot,punainen mustilla täplillä,papukaijaväritys ja ahvenväritys ;)

Jokikalastaja

• View Profile
« Reply #2 on: April 08, 2013, 19:59:41 »
Onko noussu mutään muuta kuin haukea ja azzua?  :-) Oon itse saanut lähes pelkkää haukea (keskipaino n.2kg) ja välillä sivutuotteena ahventa ja särkeä. Haarasillan alla lusikat oon todennu toimivaksi, tai oikeastaan muilla en ole edes kalastanut. Padolta en ole saanut virvelillä lähes mitään, mutta ongella jotain siinttejä on noussu. Eli siis oisko joella mahdollisuus muuhunki kalaan kun ahveneen haukeen ja särkeen?  :?

Koski

• View Profile
« Reply #3 on: April 08, 2013, 21:11:23 »
Onko noussu mutään muuta kuin haukea ja azzua?  :-) Oon itse saanut lähes pelkkää haukea (keskipaino n.2kg) ja välillä sivutuotteena ahventa ja särkeä. Haarasillan alla lusikat oon todennu toimivaksi, tai oikeastaan muilla en ole edes kalastanut. Padolta en ole saanut virvelillä lähes mitään, mutta ongella jotain siinttejä on noussu. Eli siis oisko joella mahdollisuus muuhunki kalaan kun ahveneen haukeen ja särkeen?  :?
Silakka,ja harvinaisuutena istutettu taimen...siinäpä ne on :P

center>