Chat

Author Topic: Minkälainen jalkine käytössä?  (Read 80792 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Himopilkkijä89

• Voittokalat on hauskin vetää muiden reijistä. :D
    • MSN Messenger - atte89@luukku.com
    • View Profile
    • kilpapilkintäblogi
Vs: Minkälainen jalkine käytössä?
« Reply #90 on: February 22, 2012, 23:08:20 »
Safarit myös ollut pääasiassa käytössä tänä talvena. Muuten ei pahemmin pahaa sanottavaa mutta pohjat menevät todella helposti rikki jos astuu esim. terävän tikun päälle. Itsellä meni parin sentin syvyyteen pohjaan joku tikku, mutta ei mennyt onneksi pohjasta läpi asti niinku isälläni meni omissa saappaissaan.

Eli jäällä kävelyyn/juoksuun ovat ihan ok, mutta ei noilla hirveästi uskalla metsärisukkoja pitkin metsäjärville suunnistaa.

Vähänkin isommalla pakkasella mulla kyllä jalat noissa palelevat vaikka pitäisi mitä sukkia sisällä. Riippuu toki ihan siitä paljonko liikkuu. Mukavalta kyllä tuntuvat jalassa Safarit.

Alkeis

• Koita itse kirjoittaa Aleksi 2 promillen kännissä!
    • MSN Messenger - aljoko2@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #91 on: February 22, 2012, 23:15:04 »
Itse vetelen Columbian talvivaellus kengillä. Erittäin lämpivät ovat ja pitävät vettä ylös saakka eli noin 30cm. Varmaan 3 sentin vuori noissa on joten alta kympin pakkasissa tulee jalkaan ihan kuuma.. Tällöin olen itsekin Safareita käyttänyt ja ne erittäin hyviksi todennut, mutta nämä columbiat ovat mielestäni paremmat jalkaan(tottakai).

Himopilkkijä89

• Voittokalat on hauskin vetää muiden reijistä. :D
    • MSN Messenger - atte89@luukku.com
    • View Profile
    • kilpapilkintäblogi
« Reply #92 on: February 27, 2014, 22:44:57 »
Päivitystä saapastilanteeseen. 2010 keväällä tosiaan meni useita vuosia palvelleet Powerbootsit rikki kantapäästä ja paluuta Powereihin ei ole ainakaan hetkeen tiedossa. 2011 lähtien käytössä on ollut Safari Termot, ja tästä päivästä lähtien kylmille keleille Safari Kevo Pro. Safari Termoista itellä meni kolmen aktiivisen käyttövuoden jälkeen sisävuori sen verran pahasti rikki, että jalkineen lämpöominaisuudet ei enää riitä kylmemmille keleille. Pikkupakkasilla varmaan käytän niitä vieläkin.

Kevään lämpimillä keleillä kuitenkin pääasiassa on jalassa Nike Air Pegasus goretex-lenkkarit, tosin ajattelin kokeilla kestäisikö jalkapohjat kovapohjaisia Jalas S2 suunnistuspiikkareita, jos laittais useat pohjalliset alle. Aiemmin tuli jalkavaivoja kyseisien piikkarien vuoksi. Nyt vain on kelit jäällä niin liukkaita, että kokeilen jos piikkareilla saisi paremman pidon kuin lenkkareiden ruuvinastoilla.

center>