Vieheenrakentajat foorumi

Started by ipexidexi, March 28, 2013, 17:50:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ipexidexi

Uusi foorumi avattu kalastusvälineiden rakennukselle! Sivuilla myös oppaita ja chat. Uudet sivut ovat luultavasti tulossa, ja sinne on suunnitteilla kaikenlaista kuvagalleriaa yms..
Käy katsomassa ja rekisteröidy! http://vieheenrakentajat.foorumit.fi/portal.php

Satunnaikalastaja

En löytänyt mistään tietoa kuka/ketkä ovat forumin perustajat ja vastuuhenkilöt. Mistä löytyy?

ipexidexi

Minä olen. Nimimerkillä laitela (Admin) vieheenrakentajissa, ks.comissa laitela.

Satunnaikalastaja

Kiitokset vastauksesta, pitänee rekata saitille jossain vaiheessa.

ipexidexi

Joo. Uudet sivut olis nyt siis hankinta listalla ja saa esittää toiveita niiden suhteen. Ainakin kuvagalleriaa ja videogalleriaa yms. ois tulossa. On vaan pieniä rahoitus ongelmia....
Ei kukaan haluais ruveta sponsoriksi?  :-o

ipexidexi

Sivuillemme on nyt lisätty VIP-jäsenyys, jolla saatte mm. alennuksia alan kaupoista! VIP-jäsenyydestä enemmän: http://vieheenrakentajat.foorumit.fi/viewtopic.php?f=5&t=520
Voitte myös lahjoittaa rahaa vapaavalintaisen summan. Rahat käytetään sivuston kehitykseen!

Qkkeli

Sivusto ideana kyllä kiinnostaisi, mutta nykypäivänä sivustojen ulkonäöllä on hyvin paljon merkitystä ja tuon sivuston ulkoasu on suht "rujo", joten sen puolesta ei oikein syty mielenkiintoa tutkia sivustoa syvällisemmin. Tuolla kaikki on käytännössä valmiita pohjia, ei mitään omaperäisyyttä, ei edes kuvia ole lisätty.

Edit.
Ja rahankeräyshommat noin uuden sivuston alkuvaiheessa on kyllä vähän epämääräistä toimintaa, sivuston ylläpitäjän ollessa 16v..  :roll:

ipexidexi

Niin no, rahaa kerätään juuri siksi että saadaan paremmat sivut.... Ja mitäpä se ikä haittaa, kyllä mulla vanhemmat tekee ne jutut joihin tarvii yli 18v. olla. Meillä on hankinnassa paljon hienommat/lajemmat/paremmat sivut, mutta ei oo 16 vuotiaana rahaa semmosiin, siksi pitää näitä VIPpejä saada. Joten älä huoli, paremmat sivut on tulossa :D

Qkkeli

Kyllä noita keskustelufoorumipohjia löytyy, joista saapii hiukan näperrellen asiansa ajavia. Ja hiukan nettisivujen tekemistä opetellen saa vähän hienoutta/näyttävyyttä ylipäänsä. En minä ainakaan ensimmäiseksi tekisi heikkoa sivupohjaa ja siitä sitten lähtisi heti perään käyttäjiltä rahaa ker(j)äämään syyllä, että saisi paremmat sivut. Ennemmin sijoittaisin rahaa tarvittaessa vaikkapa verkkotunnukseen, esim. www.vieheenrakentajat.fi ja siltä pohjalta sitten pikkuhiljaa kehittämään lisää.
Tämä on vain minun omaa mielipidettä, en tarkoita tyrmätä itse sivustoasi mitenkään. Käsittääkseni tuollaista vetämäsi tyylistä sivustoa ei suomesta löydy, joten hyvin tehdyille sivuille kyllä uskoisin oman käyttäjäkuntansa löytyvän, itsekkin varmaan aikaan liittyisin. Tuntuu vain, että ehkä vähän väärällä tavalla lähdet tuota tekemään tällä hetkellä ja noilla käyttäjämäärillä.. :)

ps.
Muuttakaa nyt ensialkuun edes tuo etusivun banneri johonkin hyvälaatuisiin uistinvalmistuskuvaan.. ;)

ipexidexi

No joo, tuohon voisi kyllä laittaa jonkun paremman kuvan. Tuota mainosta ei saa mitenkään pois, koska sivut ovat nyt ilmaiset niin nämä mainokset on pakollisia. Samalla kun tilataan uudet sivut tilataan myös uusi domain. Ja ei käyttäjät ole tyrmänneet näitä rahankeräys hommia ollenkaan, koko ajan koittavat vaan keksiä lisää. Ja ei näitä VIP-jäsenyyksiä yms. tarvi säikähtää, sivustoa voi käyttää aivan hyvin ihan ilmaiseksikin. Tosiaan ei ole Suomessa toista samanlaista sivustoa, joka keskittyisi näin paljon vieheenrakennukseen.

ipexidexi

Nyt on uudistettu aika paljon. Koko VIP-jäsenyys höskä poistettiin ja ulkoasua muutettiin. Voi olla että päivitykset ei näy heti, eli kannattaa kokeilla eri selainta ja tyhjentää välimuisti.