Chat

Author Topic: mitä perhoja kirjoille !!!  (Read 2579 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

• Guest
mitä perhoja kirjoille !!!
« on: April 27, 2003, 19:46:25 »
Mitä kannattaa syöttää kirjoille.Millä tyylillä.

panumies

• View Profile
Re:mitä perhoja kirjoille !!!
« Reply #1 on: April 27, 2003, 21:07:23 »
Näin keväällä vaikkapa fluorin ja muita kirkkaan värisiä Leechejä tai Zonkkereita.

Mayfly

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: April 27, 2003, 23:48:32 »
Juuri istutetut, tahtovat ottaa nuihin räikeisiin/fluorisoiviin herkkuperhoihin. Kunnes sitten on kirjari jo vuoden koskessa ollut, on se jo tottunut luonnollisimpiin väreihin.
Siinä yksi hyvä fakta.

Yleensä liitsit ja muut flurisoivat streamerit ovat hyviä perusperhoja kirrelle.
Luonnollisen ruskean väriset nymfit ja kaikki muunkin tyypiset perhot kelpaavat, mutta aina minä kirjolle räikeää streameria mieluiten suosittelisin.

Pitkää romaania en jaksa kirjoperhoista ruveta kirjoittaa, mutta tuossa lyhyt vetoomus.
''Jokainen taimen on liian arvokas kalastettavaksi vain yhden kerran''. -Lee Wulff-

Perhokalastus tärkein harrastus minulle aina päivänä, jolloin ei muu duuni kutsu.
Perhokalastanut olen -93- vuodesta asti ja homma senku menee parempaan suuntaan.

/May

Mono

• View Profile
« Reply #3 on: May 02, 2003, 22:38:36 »
Keskikesällä Oranssi liitsi on paras. Myöhemmin syksylla Hopeiset tinselit on hyviä

FisuPekka

• View Profile
    • Email
« Reply #4 on: May 03, 2003, 23:16:23 »
Ainakin mitä oon muilta kuullut niin valkoinen kalajäljitelmä on ollu iskupeli kirjolle, käy myös taimenelle.
Ainakin toi toimii virrassa..

Anonymous

• Guest
« Reply #5 on: May 07, 2003, 15:54:22 »
sekä kannattaa sitoa muutama toukkakin vaikka se kuuloistaisikin, hmm, oudolta vähintäänkin yksi parhaita perhoja istareillekkin on ollut vihreä kuulapää pupa ja kuulapää versio Superpupasta. Etenkin sillon kun vesi on vähissä ja kalat ovat olleet joessa muutaman pv:n

center>