0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Tulipa vaihdettua muutama sananen lauantaina Abu Garcian pääjohtajan kanssa. Jäällä tavattiin
Sivutaan hieman aihetta. Team Kottaraisen Erkka bongattu eilen Lappeenrannan Giggling Marlinissa
Quote from: Lahna late on February 19, 2010, 08:19:11 Quote from: SLN on February 19, 2010, 00:32:27 Sivutaan hieman aihetta. Team Kottaraisen Erkka bongattu eilen Lappeenrannan Giggling Marlinissa Kysyitkö miksi lopettanu videoitten teon? Oli niin hyviä videoita jätkilläJa jottei OT:ksi menis kokonaan niin en ole mitään sukua julkkiksille.Olen samaa mieltä parhaita kalastusvideoita mitä olen koskaan nähnyt
Quote from: SLN on February 19, 2010, 00:32:27 Sivutaan hieman aihetta. Team Kottaraisen Erkka bongattu eilen Lappeenrannan Giggling Marlinissa Kysyitkö miksi lopettanu videoitten teon? Oli niin hyviä videoita jätkilläJa jottei OT:ksi menis kokonaan niin en ole mitään sukua julkkiksille.
Quote from: Qkkeli on February 19, 2010, 12:42:14 Quote from: Edu [KPI] on February 19, 2010, 12:15:45 Quote from: Lahna late on February 19, 2010, 08:19:11 Quote from: SLN on February 19, 2010, 00:32:27 Sivutaan hieman aihetta. Team Kottaraisen Erkka bongattu eilen Lappeenrannan Giggling Marlinissa Kysyitkö miksi lopettanu videoitten teon? Oli niin hyviä videoita jätkilläJa jottei OT:ksi menis kokonaan niin en ole mitään sukua julkkiksille.Olen samaa mieltä parhaita kalastusvideoita mitä olen koskaan nähnyt No jos ne on parhaimpia, niin käyppäs katsomassa esim. tsaibma.comin videoita.. olen itse katsonut sen raudunpilkintä videon ja en moiti
Quote from: Edu [KPI] on February 19, 2010, 12:15:45 Quote from: Lahna late on February 19, 2010, 08:19:11 Quote from: SLN on February 19, 2010, 00:32:27 Sivutaan hieman aihetta. Team Kottaraisen Erkka bongattu eilen Lappeenrannan Giggling Marlinissa Kysyitkö miksi lopettanu videoitten teon? Oli niin hyviä videoita jätkilläJa jottei OT:ksi menis kokonaan niin en ole mitään sukua julkkiksille.Olen samaa mieltä parhaita kalastusvideoita mitä olen koskaan nähnyt No jos ne on parhaimpia, niin käyppäs katsomassa esim. tsaibma.comin videoita..