Snowbee Prestige II

Started by Flyman87, December 25, 2002, 21:07:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Flyman87

Tollasen oon aatellu hankkia! ERÄ:ssä 8/2000 oli testi ja siinä tuo vapa sai ***** , mutta kun ei ole lehteä niin ei pahemmin muuta vavasta tiiä. Onko teillä kokemuksia vavasta ja sen siima ominaisuuksista esim. onko WF5F hyvä #5 9'0'' vapaan vai onko vapa aliluokiteltu ym... kokemuksia???

paulinho

Mulla on toi vapa... Ihan hyvin on pelittänyt... Muistaakseni tasapaksun siiman kansaa.. Vai oliko se kärkeen kapeneva...

Flyman87

QuoteMulla on toi vapa... Ihan hyvin on pelittänyt... Muistaakseni tasapaksun siiman kansaa.. Vai oliko se kärkeen kapeneva...

paulinho: empä tarkoittanut että mikä siima tyyppi on hyvä #5 vavassa vaan mikä siima numero. Visionit ja Loopit on niin aliluokiteltuja että esim. #8 vapaan voi joutua ostamaan jopa #10 siiman tai vähintaan #9:n. Nyt kysympi vaan että miten toi Prestonin laita on?

Anonymous

Joopa joo. Tuli sitten tilattua rikki mennen vavan tilalle Snowbee Prestige II #8 vapa. Tarkoitus olisi kalastella streamereilla. Onko kenelläkään kokemuksia "lumimehiläisestä"?

epsu

Mulla on ollut ko. vapa 1 1/2 vuotta ja sopii ainakin mulle kuin nyrkki silmää. Ainut ongelma tuli viime syksyllä, kun kelakiinnike irtosi. Mutta eiköhän siitä liimalla selviä.
Monta kalaa on päässyt karkuun, mutta mielessä ne pysyvät pidempään kuin saadut.