Heipsis kaikille!
Ajattelin tänne kirjoitella ihan muuten vain ja tietenkin tarkoitus mielessä. Katselin tässä tämän keskustelun aiheita ja näytti vähä silt, et jotenki hiipunu seuran toiminta. En varma tietenkään.
Eli minun nimeni on Alpo. Olen 16-vuotias nuori mies. Asun vielä kotonani Ristijärvellä, mutta ensviikolla tai sitä seuraavalla muutan solu-asuntoon Kajaanin keskustan läheisyyteen. Muuton syynä se, että haluan lähemmäksi koulua myös se, että pääsisin ehkä kalastamaan useammin. Käyn tällä hetkellä Kajaanin lukiota musiikkilinjalla ekaa vuotta.
Tarkoitukseni tässä aiheessa/topicissa on vähän häiritä Kalassanet Ry:n hiljaisuutta ja kysellä niitänäitä.
Eli eli haluaisin kuulla vähän kuulumisia seuran jäseniltä, joista iso osa todennäköisesti vielä kalassa.netin foorumeita selailee. Miten on mennyt ja millaista on ollut seurassa jne. Olisi mahtavaa tutustuakkin seuran jäseniin. En tiedä, onko joillakin skype, jolla keskustella jne. Itsellä on ja aika paljon olen skypessä onlinessa. Olisi ihan mukavaa jutella ja saada vinkkejä henkilöiltä, jotka ovat valovuoden edellä minua kalastuksessa.
Sitten haluaisin kysyä, kyssä menee ehkä seuran päättäjille, että millaista toimintaa seura on järjestämässä lähiaikoina, vai onko ollenkaan? Itse mielelläni osallistuisin johonkin asiaan, jos vain voin.
Joo tälläistä tänään. En ole mikään mestari kirjoittamaan viestejä. Mutta jospa joku edes vastaisi viestiin, niin saisin enemmän tietoa seurasta.
-AlpoK