Itse tykkään yhdestä tietystä serveristä, joka on pääosin autohost, mutta iltasella saattaapi olla myös vähän vähemmän autohost

Siellä on hyvää porukkaa, kivaa keskusteluseuraa ja minulle tarpeeksi kilpailullinen "puolikilpailullinen" elementti. Lisäksi tykkään siitä,
että tulee randomisti kentät, random kisatyypillä. Pitää mielenkiinnon yllä, kunnei ole aina Meri, Iso-Söimi, Niemiset...
Oikeastaan ainoa syy, että pelailen propilkkiä on se tunnelma fiksujen pelaajien joukossa, jotka pelaavat puolitosissaan, mutteivät
liian tosissaan.
Samaa mieltä olen kyllä yksinpelin suhteen, että koukkuja tarvis lisää ja on kiva, jos mobiilipeliin tulee sellaisia. Ilmeisesti suunnitteilla
jotain "hauskanpito moodejakin"? Ainakin sen kuvan sain Mikon vihjeistä.
Eikö se mobiiliversio voisi olla ihan yksinkertaisesti nimeltään ProPilkki Mobile (tai vaikka Pocket Pilkki)? Erottuisi selkeästi aiemmista
omaksi pelikseen. Tokihan noi "mobile" ja "pocket" lisäykset on aika kuluneita ja paljon käytettyjä, mutta ne kyllä kertoo mistä on kyse.
Jos lotossa päävoiton joskus voitan, niin lupaan käsi sydämellä lahjoittaa 50-100 kiloeuroa ProPilkin kehitykseen. Sitä odotellessa täytyy
olla tyytyväinen siihen mitä saan, eikä se tällä laadulla ole ollenkaan vaikeaa! Tavallaan se on hauskaakin joutua odottelemaan uusia
asioita, jännittää mitä uusia juttuja seuraavaksi tulee, ja sitten ihastella niitä, kun ne tulee. Eikä niin, että kaikki tulee ploks kerralla.