Chat

Author Topic: Paukkuliivit  (Read 14429 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kono96

• Porin Pilkkijät ry
    • View Profile
    • Email
Paukkuliivit
« on: November 05, 2013, 13:55:00 »
Olen tässä harkinnut paukkuliivien ostoa, mutta minua vaan epäilyttää niitten roiskeenkesto. Itselläni on SunBuster R ja sillä tulee mentyä miltei kelissä kuin kelissä, eli vettä pärskii jonkinverran. Eli miten kestävät roiskuvaa vettä? Kertokaa kokemuksianne paukkuliiveistä!

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
Vs: Paukkuliivit
« Reply #1 on: November 05, 2013, 23:37:49 »
Itse mietin täysin samaa kun ostin isälle paukkuliivit joululahjaksi. Nyt itse samoja liivejä käyttäneenä voin helposti todeta sen, että ainakin kaatosateella ja kovemmilla tyrskyillä ei tarvitse pelätä, nimittäin tuli kertaalleen jouduttua pitämään paukkuliivejä sellaisessa myrskyssä, että joka paikka kastui useampaan otteeseen. Tämän jälkeen epäilinkin paukkuliivien toimivuutta, kunnes päätin testata liivit. Hyppäsin n. kolme metriä syvään veteen ja n. 5 sek meni, kunnes samat, samassa myrskyssä mukana olevat liivit pamahtivat niinkuin pitikin. En tiedä liivien merkkiä, mutta hintaa oli 100 euron paikkeilla ja uudet täyttöpatruunat n. 40 e/kipale.

kono96

• Porin Pilkkijät ry
    • View Profile
    • Email
Vs: Paukkuliivit
« Reply #2 on: November 06, 2013, 22:48:33 »
Surffailin tuolla netissä ja katoin, että on myös niitä paukkuliivejä mitkä laukee veden paineesta, ettei siellä oo mitään "sellunallia" :)

center>