Täydentäkää tätä, kirjoitan tämän ulkomuistista (koska koko päivän on tullut erilaisia kysymyksiä, eikä lueta ohjeita).
Eli lyhyesti sama saarna uudestaan.
1) Mene hahmonhallintaan
2) Luo hahmo tai käytä vanhaa
3) Kirjoita haluamasi sähköpostiosoite siihen kenttään jossa sitä kysytään. ÄLÄ KIRJOITA MITÄÄN SALASANOJA TMS. Tarkista 100x että kirjoitit sen sähköpostin oikein.
4) Odota että saat mailiisi salasanan. Jos ei ala tulla, katso myös spam -kansio.
5) Kopioi saamasi salasana hahmonhallinnassa sillä varattuun kenttään
6) Kirjaudu. Peli ilmoittaa että "kirjautuminen OK" kun se on mennyt oikein.
7) Mene hostille, joka on virallinen ennätyshost ja aloita ennätysten tekeminen!
Ongelmatilanteen ratkaisu:
1) Et saa mailia - tarkista 101x että antamasi osoite oli oikein
2) Et saa mailia - käyppäs vielä kerran siellä spam kansiossa
3) Et saa mailia - kokeile toista mailiosoitetta
4) Ilmoittaa että nick on varattu. Niin on, koska varasit sen itse äksen yrittäessäsi rekisteröityä. Odottele tunti, niin systeemi nollaa sen automaattisesti ja kokeile uudestaan. Tai poista hahmo, tee uusi nimimerkki ja kokeile uudestaan heti.
Miten pääsen ennätyshostiksi?
1) Hostaa pelejä. Ylläpito näkee, että olet aktiivinen host ja lähettää sinulle kutsun.
2) Kutsu näkyy ruudulla, kun seuraavan kerran käynnistät pelin
3) Hyväksy kutsu ja aloita hostaaminen
4) Nauti saamastasi suosiosta ja rikkokaa ennätyksiä!
Voit myös kokeilla kysellä host statusta muita reittejä, mutta en halua mailiin miljoonaa kyselyä asiasta. Enkä välttämättä vastaa kenellekään. Välillä invitejä lähtee, välillä ei. Kyseessä ei ole mitään henkilökohtaista, vaan tilannetta tarkkaillaan alkuvaiheessa. Mitä aktiivisempi host, sitä todennäköisemmin invite tulee.
Jotkut ongelmat voivat johtua esim. F-securen oudosta toiminnasta. Näihin voi kokeilla omalla vastuulla löytää ratkaisua. Yksi vaihtoehto on virustutkan vaihtaminen toimivaan. F-securessa on joku ominaisuus, joka estää turhan tehokkaasti kaiken toiminnan. Ongelma on korjautunut siirtymällä toisen softan käyttäjäksi. Tai ottakaa yhteyttä sinne tuotekehitys/ylläpito/helpdeskiin ja kysykää ja vaatikaa korjausta tähän asiaan. Me ei sille valitettavasti voida yhtään mitään.