Ennätysten lataaminen

Started by janne_83, March 28, 2014, 21:30:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

janne_83

Näyttäis olevan monella hostilla tänään ongelmia verkkoennätysten lataamisen kanssa ja multa kaatu sen seuraksena koko peli...onko jollain tietoa mistä mahtaisi johtua
Arvoisa Vedenhaltija, Anna minulle kerrankin niin paljon ja niin suuria kaloja, ettei minun aina tarvitsisi valehdella

Zeerios

EI toimi vieläkää ennätykset. Tai emt. kestää  ikuisuuden päivittää ainaki jos ei muuta. täl hetkel tuol Kaitsun servul ooteltu jo 5min. Sitä ennen sama oli muilla servuilla millä kävin pilkkimäs. Eli onko ennätysservut jumissa vai mikä on?
edit: Edelleen odotellaan Kaitsun servulla. Äskön tuli 'Ennätyslistoja päivitetään (30%). Wohoo, se etenee. eihä täs o ooteltu jo Ku 20min tai jotai... enemmänki. Jumijumi?

janne_83

juu ei toimi vieläkään...päivällä ntoimi hyvin mut nyt kestää ikuisuuden tai sit ei lataa ollenkaan :?
Arvoisa Vedenhaltija, Anna minulle kerrankin niin paljon ja niin suuria kaloja, ettei minun aina tarvitsisi valehdella

Jankova

Saman teki eilisen turneessa. Hyyty tyystin.

Mikko_-Procyon-

Olen nakannut Jannelle mailia aiheesta, mutta se ei välttämättä ihan joka hetki niitä lue. Mulla ei riitä kyvyt ratkaista tätä ongelmaa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

mr-YK

pikkasen paremmin toiminut nyt  :-D terv. mr-YK

Mikko_-Procyon-

Mulla on pieni aavistus, että tässä voi olla taustalla taas jonkinlaista ddos-touhua... Hohhoijjaa. Etjei ihha guugl träänslatr jummarra tata miun viestei niih mie kirjuutan tän site ettej täst sua selekoo ku suomilaane. Se suattapi niäs ollahii et toi nuaapurj muan häärikköäejä tuas riamastu ja hyäkköilöö siält. Saatana.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/