Chat

Author Topic: väliaikatulokset  (Read 11780 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pby11

• View Profile
väliaikatulokset
« on: December 30, 2014, 10:14:08 »
Mihin on laitettava /results x , niin ettei tarvitsee joka pelin kohdalla kirjoittaa uudestaan?

Holssi

• Tu(r)skan pamputtaja
    • MSN Messenger - holssi1@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Vs: väliaikatulokset
« Reply #1 on: December 31, 2014, 10:08:18 »
onhan ne niin kauan päällä kun hosti menee kiinni/joku ottaa sen pois päältä... Kyllä se ainakin tähän asti on jatkunut seuraavaankin mappiin.
Se tapahtuu koska sen ei odoteta tapahtuvan. Se tapahtuu koska sen odotetaan tapahtuvan tai sitten se tapahtuu koska se vaan tapahtuu.

janne_83

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: January 01, 2015, 19:33:28 »
Kyllä sen pitäis pysyä päällä niin kauan ku sul hosti auki ei tarvii joka mapin jälkee uusiksi laittaa
Arvoisa Vedenhaltija, Anna minulle kerrankin niin paljon ja niin suuria kaloja, ettei minun aina tarvitsisi valehdella

SJ

• View Profile
« Reply #3 on: January 02, 2015, 03:36:17 »
Kyllä sen pitäis pysyä päällä niin kauan ku sul hosti auki ei tarvii joka mapin jälkee uusiksi laittaa
Jos laitat sen päälle alussa ennen mappia tai tauon aikana, se pysyy päällä sen koko pilkkisession. Jos laitat sen päälle mapin aikana, niin se kestää sen mapin ajan.
Näin oli kun tuo toiminto tuli, nyt en ole itse hostaessani (jos Sonera sallii) sitä pitänyt päällä pariin vuoteen. Lokit.........

Muoks.....Kokeilin nyt sitä, ja kyllä sen näköjään pitäisi toimia laitoitpa sen päälle tauolla tai mapin aikana. Millä versiolla pelaat, omani on 1.08 ?.
« Last Edit: January 02, 2015, 03:53:44 by SJ »
SJ

janne_83

• View Profile
    • Email
« Reply #4 on: January 02, 2015, 11:23:13 »
ei mul mitään ongelmaa ole :-D vaan tolla ketä tän ketjun alotti... 1.8 pelaan....kirjotinko jotenki epäselvästi edellisessä heh
Arvoisa Vedenhaltija, Anna minulle kerrankin niin paljon ja niin suuria kaloja, ettei minun aina tarvitsisi valehdella

SJ

• View Profile
« Reply #5 on: January 02, 2015, 11:43:07 »
ei mul mitään ongelmaa ole :-D vaan tolla ketä tän ketjun alotti... 1.8 pelaan....kirjotinko jotenki epäselvästi edellisessä heh
Minun vastaus oli tarkoitettu ketjun aloittajalle, lainasin vain sinun vastaustani selventämään omaani. Ja pilkin kehittymistä ajan myötä.
Pilkistä ei ole olemassa 1,8 versiota  :-D.
SJ

center>