Chat

Author Topic: Lappeenrannan alueella jokia/puroja  (Read 13318 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Keksimies

• View Profile
    • Email
Lappeenrannan alueella jokia/puroja
« on: May 26, 2016, 00:38:46 »
Heips!
Olen suht aloittelija tässä purokalastuksessa mutta olen todella tykästynyt siihen, omalta alueeltani olen löytänyt vain yhden puron mistä olen saanut kalaa.
Olisiko kenelläkään tietoa mistään joista  tai puroista jotka olisivat suhteellisen lähellä lappeenrantaa/lappeenrannassa. Olen siis 16v ja mopolla vielä liikenteessä eli hirveän pitkälle en jaksaisi ajaa, sanoisinko maksimissaan 25 km.
Kiitos vastauksista jo etukäteen, jos niitä nyt edes tulee  :roll:

jcuster

• Kenraali Katiska
    • View Profile
Vs: Lappeenrannan alueella jokia/puroja
« Reply #1 on: May 30, 2016, 19:07:51 »
tauinjoki oli sen näkönen että siinä vois olla jotakin, saattaa olla kyl hyvin lähellä 25km rajaa. Tietty auttais jos kertois mitä kalaa hakee.Aniankin haukia ahvenia ja rapuja löytyy. en ihmettelis jos jotain erikoisempaakin löytyis, sen harvan kerran kun olen poikennu niin oli poikkeavan olonen tohon savivelliin verrattuna. jos jousikalastusta harrastaisin, niin ykkösvalinta.

avarjoesta on turha hakea muuta ku ahventa ja haukea, mutta niitä sit välillä onkin, joskus jopa paljonkin. se on kuitenkin jo ringin ulkopuolella.

e: karttanimi onkin taudinjoki.

toinen hyvä on toki partakoski/kärnäkoski, ainakaan ei voi syyttää veden sameutta jos kalaa ei näe. ja siellähän osaa olla kalaa vaikka mitä.
« Last Edit: May 30, 2016, 19:23:01 by jcuster »
Yks asia on varma: Kun pilkkihaalarit päällä pierasee sen saa aina silmilleen.

center>