Joo, eiköhän tuokin juttu ole selvä jo.
Sitä tässä ihmettelen vaan, että noitte heikin ohjeitten mukaan ette toimi???
Selkeästi sanotaan heti ekassa kohdassa että "Älä käytä sopimatonta nickiä, epäsiveelliset, rasistiset, julkisten nimet jne. johtavat VAROITUKSEEN JA PYYNTÖÖN nickin vaihdosta.
Ja te vaan potkitte kaikki suoraan pihalle eli oikasette käytännössä. Voi hyvä tavaton, mitäköhän vielä... Ja sitten on vielä Kojootti, joka antaa tehä mitä tahansa. Laittaisko vielä nekin logit tähän.
Yrittäkää nyt edes

. Adminit tykkää tehä omat säännöt, eihän sitä tarvi muusta välittääkään.
Ja tikru, miksi kävisit tulosten aikana asioilla? Toki ymmärrän, jos iso hätä on.Mulla kävisi ainakin mielessä sanoa se kaikille muillekin, et jos adminin pitää lähtä jonnekin mapin vaihdon aikana,ettei tulis mitään väärinkäsityksiä. Sun ei tarvitse kuin vähän kirjoittaa, jos tulee eteen tilanne että pakko mennä tms. Miten siitäkin voi tehä niin hankalaa ettei kukaan servulla tiedä, miksi mappi ei vaihdu tai jotain muuta. älytöntä?...
Admineilla on kaksi tehtävää näin karkeasti: Noudattaa hostin antamia sääntöjä ja vaihtaa mapit. Nii mikä on niin hankalaa tuossa? Sen haluaisin tietää. On tämä kummaa touhua nykyään. Anteeksi jos menee provosoivaksi tämä, mutta työ oikein myönnätte tehneenne omien päittenne mukaa. Aikonaan ku teininä pelasin enemmän yleisillä peliä opetellessani, niin sain sillon adminit heikille. Olin 14v ja osasin noudattaa hostin antamia sääntöjä. Ja nykyadminit varmaan suurin osa yli 30v niin ei, ei onnistu, mahdotonta antaa edes varoituksia jne...
Aku ankka on ainut hyvä admin, mitä tiedän ja hänkin alle 18 on niin miks sit isommille tuottaa ongelmia tehä yksinkertaset asiat niin kuin hosti on ohjeistanut?
Anteeksi jos meni yli, mutta on pakko vissiin vääntää rautalangasta. Aika noloa tuommonen, että täällä julkisesti myönnetään, että ollaan tehty vastoin ohjeita ja ynnä muuta sählätty sen takia, ettei viitsitä serverille tilannetta kertoa edes kahella sanalla muille. Sekin vie aikaa max. 15 sekuntia elämästä,nopeella kirjottajal se vie 5 sekkaa peräti...
Olen syvästi pettynyt. Kiitos ja Anteeksi.