Hei,empä arvannut kuinka tunteisiin aloitukseni meni!?
On kuitenkin syytä vielä toistaa muutama asia, tuntuu todella pahalta tämä *vääristely* asioissa joten tässä kirjoittamani txt uudelleen.
Ihan aluksi sellainen pointti että jokainen meistä vastaa omista kirjoittamisista chattiin peleissä,tapahtuu se sitten yleisillä tai privana. Muiden läsnäolijoiden kunnioittaminen olisi suotavaa ja kuuluu hyviin tapoihin.
Käsittääkseni adminien tehtävänä servuilla on pitää huolta ettei pelien aikoina aiheudu häirintää tai kirjoittelu ole asiatonta,he myös voivat toimia *hostin* apulaisina ja vaihdella paikalla ollessaan mappeja esim. voittajan valinnalla. Tämä on ihan loistava asia ja kiitos että löytyy niitäkin jotka jaksavat oman pelinsä ohella näitä toteuttaa

Mutta tässä on tullut viime aikoina huomattua että osalla admineista näyttää valtuudet nousevan ns.hattuun ja peleissä tunteet nousevat monellakin pintaan kun voiton jälkeen se oma toivemappi ei menekkään läpi vaan admin omista puheistaan *voittajan valinnalla mennään* huolimatta laittaakin sen oman suosikkinsa ja siihen on sitten tyytyminen.
Olen itse pelannut eri nimimerkeillä viime kuukausina ja seurannut tätä ja se todellakin toistuu ilmiönä melkein päivittäin. Ketään en tässä ala nimeämään,mutta totean että seiskää sanojenne/lupauksienne takana niin homma toimii.
Toinen silmiinpistävä asia on tämä .. tietyssä asemassa olevat *vanhat tekijät* potkivat servuilta pelaajia ulos kun txt menee omasta mielestään asiattomaksi,mutta osaavat sitten tietyissä tilanteissa itse kirjoitella navan alapuolista txt ihan huolella ja härskisti, itseäni huvittaa kuinka alas voi vajota? Syytellään muita mutta samaan hengenvetoon itse ollaan syvältä ja sieltä!
Sääntöjen tulisi koskea ihan jokaista, ei persoonan tai pärstän mukaan...
Meitä on sekalainen seurakunta jäällä peleissä ja väkisinkin tulee ylilyöntejä eikä aina olla samaa mieltä mutta pääsääntöisesti aikuisten tulisi osata hyvä käytös ilman että tarkoituksellisesti ilkeillään.
Olen takuulla itsekkin möläytellyt jotain sinä aikana mitä peliä olen pelannut ja voinkin tässä julkisesti ilmoittaa pahoitteluni/anteeksipyynnön jos joku on kokenut sanomisiani loukkaavina.
Toivon että tämä kirjoitus herättää positiivisella tavalla keskustelua ... tiedän että sohaisin muurahaispesää
Mitä loan heittämistä tms. tässä on???
Kerron avoimesti ja mielestäni oikeutetusti omista kokemuksista ja tapahtumista peleissä.
En ole tehnyt tästä ketään kohtaan henkilökohtaista,mutta minut on kyllä mainittu,leimattu ja annettu ymmärtää sellaisia asioita kirjoituksilla joissa ei ole mitään tohtuuspohjaa vaan vedetään hatusta omia oletuksia minusta julkiseksi.
Olen keskustellut yksityisviesteillä privana näistä epäkohdista ja saanut komppausta kirjoitukseeni. Taustalla on siis muitakin jotka kokevat asioita samalla tavalla. Monikaan ei halua sanoa mitään koska tietävät millaiseen myllytykseen voi joutua, se on nyt nähty omalla kohdalla.
Tämän myötä lopetan kommentoinnin nyt ja jatkossa.
Saattaa olla että myös pelaamiseni loppuu! Ei mitään järkeä jos pilkkiyhteisö dissaa rehellisyydestä ja avoimmuudesta.