0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Onko tuo valmistuksen lopettaminen todellakin aivan varma tieto ??
onkos keneeläkään käynyt minnow spoonin kans silleen et peruke/leikari olis auennu ja uistin olis lentäny hornan tuuttiin??mulla on käyny silleen kolmesti...kahdesti oon saanu ongittuu "minnarin" takas mut yks on vieläkin jossain järven pohjas...
oon kuullu et minnowit ei oo lusikoita vaan vaappuja kumpia ne on ?
mielestäni parhaat värit on se sinisen hopee vai mikä se ny on ja sit se puna oranssi...en oikein pidä "minnareista" koska mulla ei kala pysy niissä kiinni...oon mä muutaman saanu...kerran meni yks isompi ku ei pysyny kiinni...peruke haittaa vähän minnow spoonin uintia...käytän yleensä leikaria...mutta jos haukia haluaa nähdä tai ehkä jopa saadakkin niin "minnari" on hyvä hankinta pakkiin...!
Mikä olis hyvä väri kun thatoo haukee + ahventa?
Quote from: JuggisOnko tuo valmistuksen lopettaminen todellakin aivan varma tieto ??En ole enää ollenkaan varma tuosta tiedosta. Kesällä kuitenkin yhdessä liikkeessä,joka näitä möi alennuksella, sanottiin, että valmistus lopetettu ja loppueriä myydään. Vantaan Honkkarissa näytti ainakin olevan alkuviikosta kasapäin myynnissä, eli voipi olla, että tieto ei pitänyt paikkaansa. Otappa tuosta sitten selvää, kun valmistajien nettisivutkin on suunnattu jenkkikalastajille, eikä näin ollen näytä kattavia tietoja koko tuotannosta.
Mulla on tuollainen minnow spoon mikä on ympyröity 6cm. saako tuolla hyvin kalaa?