Chat

Author Topic: Rapala Boxi + Rapala Fishing Club  (Read 60210 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Olli83

• Guest
Vs: Rapala Boxi!
« Reply #120 on: July 05, 2008, 19:16:21 »
Eipä ole itellekkään vielä tullut, kaippa se ennen jäitä tulee  :-D

RedRave

• Lemmyn alistaja
    • View Profile
« Reply #121 on: July 05, 2008, 19:35:27 »
Nyt on(ko) jotain häikkää(kö) kun ei ole vielläkään klubi paketista mtn kuulunut. Liityin siinä kesäkuun alku puolella klubiin mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Missä vika?

Liityit varmaan sen verran myöhään klubiin, ettei yhteystietosi ole ehtiny perille asti ajoissa. Kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja kysellä paketin perään. Itselläni kävi näin ensimmäisen pakettini kanssa, mutta kun otin yhteyttä ja tiedustelin asiaa niin sieltä luvattiin tehdä asialle jotain.
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.

prå-kalastaja

• Guest
« Reply #122 on: July 07, 2008, 16:10:03 »
Itte ostin ton Sportiasta.

Mässy

• On se mässy kalakaverii !!
    • View Profile
« Reply #123 on: July 07, 2008, 16:19:05 »
Juu, tota Inkoota tais saada viime vuoden boxista. Ja ite muuten testailin mökillä viime viikonloppuna tota 3cm Trout Quiveria, joka setissä mukana tuli ja uinti ei ollut lainkaan perseestä, vaan mielestäni jopa hyvännäköstä kun lusikkaa vajotti tarpeeksi kauan ja uitti hitaasti. Trout Quiverin 7cm malli on ainakin maistunut kaloille, joten miksei 3cm mallikin.
Jep uskon, että hiukan isompi malli tuosta Trout Quiverista ui ihan hienosti, mutta omaan silmään tuon "pikkuveljen" uinti ei ollut mitenkään silmiä hivelevää..
Se Stormin vaappu tuossa poksissa ui muuten aika komeesti. :-)
Mitäh? Et taida osaa uittaa sitä, minulla se ui täydellisesti.  8-)
Aattelin, kun ostin tuon boxin, että olis vähän enemmän vieheitä, mutta jouduin pettymään.
Kuhan kalastus <3<3<333

« Reply #124 on: July 08, 2008, 11:03:50 »
Nyt napsahti se klubipaketti kotiin. :-)

Avasin sen ja heti käteen sattu se 15cm SubWalk...Hieman hilpeyttä kyllä kieltämättä herätti. :-D
Mut on siinä ihan käyttökelposia vieheitä, 10cm Thundercrank aivan loistavissa väreissä, eiköhän kuha ton kelpuuta. WildEye Minnow DD, ahvenelle varmasti kova peli, ja myös koskilla. Sitten toi pieni X-Rap...ai, että se on nätti! Kyllä pitäs koskilla tulla ja ahventa vetouistellessa. Sit ne kalajigit siinä, aika herkun näkösiä kuhalle ja isolle ahvenelle sekä sitten se Vibrax Super Minnow kirrelle! :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

eza1992

• Mr. Harpoonman
    • View Profile
    • Sukelluskalastajan virtuaalimekka - Team Kampelan foorumi
« Reply #125 on: July 08, 2008, 11:47:00 »
Ei näy vieläkään täällä tuota pakettia, mutta eiköhän se sieltä lähipäivinä tule kun kerta nyt on jo niinkin lähelle kuin Jyväskylään eksynyt!

Sisällöltään tuo paketti vaikuttaisi kyllä olevan täyttä kuraa, joten saa nähdä viitsiikö tuollaisesta 30 euroa maksaa.

Kattelin tota pakettia kaverin luona, ja tulin siihen tulokseen että pistän itsekin paketin takaisin kunhan tulee. X-rap-jerkkikin näytti aika huvittavalta (mullistava uutuus perässä :evil:) ja se Shimanon v. 2007 cd oli kyllä kaiken huippu! Tosin ne kalajigit, Vibrax ja pieni x-rap oli aika namun näkösiä.
« Last Edit: July 12, 2008, 14:40:05 by Eza1992 »

PäSSi

• View Profile
« Reply #126 on: July 08, 2008, 12:17:29 »
Täällä päin ei ole kolissut vielläkään. Pitää jonkin ajan päästä ottaa yhteyttä jos ei kolise. No, täällä korvessa saakin yleensä odotella jonkin aikaa :-D
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

PäSSi

• View Profile
« Reply #127 on: July 08, 2008, 15:46:35 »
Näyttäisi siltä että on samantekevää tuleeko se paketti meille vai ei. Jos kerran noin huono on.  :|
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

juhlamokka

• Guest
« Reply #128 on: July 08, 2008, 16:09:23 »
Empä ole ostanu boxsia kun oon kattonu sisää eikä sielä mitää hyviä kuvia ole minun mielestä..... :-D

Murmeli

• Tee se itse
    • View Profile
« Reply #129 on: July 08, 2008, 16:26:46 »
Jos sinulla (te kaikki) ei ole Taildancerille tarvetta niin myy se minulle.

Lisätietoa (katso jos aiot luopua vaapusta) http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=19547.0

UppoPerho

• View Profile
    • Email
« Reply #130 on: July 09, 2008, 09:26:08 »
Itselläni sellaista ei ole vielä, mutta pitääs käydä kattoos vähä kaupois onko niitä ja sitte vaikkapa ostaa "jos" on!  :wink:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Olli83

• Guest
« Reply #131 on: August 06, 2008, 12:26:06 »
No tulihan se jäsen paketti vihdoin ja viimein eikä kyllä vakuuttanut sisällöllään, no pitihän se ottaa ja muutamaa viehettä oon uittanu vaan ei kyl tullu mitään.  :roll:

ToniM

• Kilpisjärven mahtava Saana..
    • View Profile
    • Email
« Reply #132 on: September 16, 2008, 23:19:15 »
katoin prismassa yhtä sellasta ja siinä ei ollu kaikkia uistimia mutta joitakin ylinmääräisiä, siis en ostanut.

pentti95

• View Profile
« Reply #133 on: September 24, 2008, 15:36:15 »
Juu, tota Inkoota tais saada viime vuoden boxista. Ja ite muuten testailin mökillä viime viikonloppuna tota 3cm Trout Quiveria, joka setissä mukana tuli ja uinti ei ollut lainkaan perseestä, vaan mielestäni jopa hyvännäköstä kun lusikkaa vajotti tarpeeksi kauan ja uitti hitaasti. Trout Quiverin 7cm malli on ainakin maistunut kaloille, joten miksei 3cm mallikin.
Jep uskon, että hiukan isompi malli tuosta Trout Quiverista ui ihan hienosti, mutta omaan silmään tuon "pikkuveljen" uinti ei ollut mitenkään silmiä hivelevää..
Se Stormin vaappu tuossa poksissa ui muuten aika komeesti. :-)
Mitäh? Et taida osaa uittaa sitä, minulla se ui täydellisesti.  8-)
Aattelin, kun ostin tuon boxin, että olis vähän enemmän vieheitä, mutta jouduin pettymään.
Joo, onko teidänkin trout quiver sellane valkoko-sininen?

KalaAnte

• Isoin
    • MSN Messenger - By_ante@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #134 on: October 16, 2008, 12:16:54 »
Voisin 5e maksaa tosta .. kaveri makso tosta boxista hongkongissa 9.5e
Suomen kalat on ihan tylsiä ku vertaa esim. Punaiseenmereen missä kaloilta löytyy G-piste evästä.

Hiirivaari

• View Profile
« Reply #135 on: October 16, 2008, 21:58:32 »
kaveri makso tosta boxista hongkongissa 9.5e
Jos ei oo boxissa oleville uistimille heti tarvetta, mutta kiinnostais ostaa, niin kannattaa tosiaan näin syksyisin hankkia. Kauppoihin tulee -30€% ja -50% alennukset kalastustarvikkeisiin, niin halavalla saa tuollaisen. Ite en kyllä ostaisi normaalihintaisena vaan oottelisin syksyn alennuksia.

Pataakkeli

• View Profile
« Reply #136 on: October 19, 2008, 12:00:53 »
mä hankin sen, sillä vibraxilla on saatu yks hauki, muut vetää tyhjää...
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

El Dorado

• MSN Messenger - futislude95@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php
    • Email
« Reply #137 on: October 19, 2008, 12:27:20 »
mä hankin sen, sillä vibraxilla on saatu yks hauki, muut vetää tyhjää...
Hahhaaah... hyvä vitsi.
Kaikilla vieheillä, jotka tulee boxin mukana olen saanut kalaa.
Tuo vibrax on huonoimmasta päästä boxin uistimista... :wink:

Samppa919

• Pelekääkkö nää Olokkosta?
    • MSN Messenger - samppa919@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #138 on: October 27, 2008, 02:08:09 »
Itse ostin tuon rasian Oulun Kärkkäiseltä.
Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

mitsku2

• View Profile
    • Email
« Reply #139 on: December 13, 2008, 16:33:35 »
 Mä ostin ton jo jonki aikaa sitte tuolta sportiasta... mut on ollu kyl käyttöö paljo :D Suosittelen kaikkille, ketkä haluavat kalastaa :D

siilinki

• View Profile
    • Email
« Reply #140 on: December 13, 2008, 22:34:11 »
Ihan hyvä aloitus pakkaus paitsi sama DVD alkaa vähitelen ottaa päähän jo 3 laatikon jälkeen.

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
Vs: Rapala Boxi + Rapala Fishing Club
« Reply #141 on: June 26, 2010, 21:25:00 »
Tällä viikolla posti toi mukanaan "rapala klubin" mainoslehtisen, josta selviää vuosittaisen klubipaketin sisältö:

- Rapala X-Rap 04   (4cm/2g, Rapalan uusi minivaappu, jonka heitto-ominaisuudet pitäisivät olla paremmat vastaavanlaisiin verrattuna)
- Rapala Trolls To Minnow 10   (8cm/10g, 3 metrin täsmäsyvyysvaappu, balsaa)
- BlueFox Vibrax Flake Series 02 / Bullet 02   (Flake 5g, Bullet 8g, Flakessa 3D hileväritys, Bullet erittäin pitkäheittoinen)
- Storm Hot'n Tot 07   (7cm/10g, paketin klassikkoviehe, ei ilmeisesti edes erikoisvärityksiä)
- Rapala Taimen- kirja   (5 eri maan taimentietous pakattuna yhteen kirjaan)

Kaikki klubipaketin vieheet on valmistettu Rapalan Vääksyn tehtaalla.

Oma mielipide lukeman perusteella: Tylsää jälleen kerran.
Viime vuonna oli tasan yksi mielenkiintoinen viehe(Jointed Nirha), tänä vuonna tuo pienin rapala. Todennäköisesti paketti tulee taas palautettua takaisin, ellei pikkuvaappu + jokin toinen uistin yllätä todella positiivisesti. Kirja voi olla yksi paketin pelastaja, mutta aika näyttäköön..

Edit.
Typo..
« Last Edit: June 28, 2010, 22:08:11 by Qkkeli »

juho_96

• Hauen tappokone
    • MSN Messenger - judor_96@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #142 on: June 28, 2010, 12:16:00 »
Itse ainakin tykkään näistä uistimista:Rapala Trolls To Minnow 10  ,BlueFox Vibrax Flake Series 02  ja Storm Hot'n Tot 07 tänää lähden testaamaan noita . :-P
Kalastus intoa!

Pataakkeli

• View Profile
« Reply #143 on: July 05, 2010, 21:30:03 »
Itse ainakin tykkään näistä uistimista:Rapala Trolls To Minnow 10  ,BlueFox Vibrax Flake Series 02  ja Storm Hot'n Tot 07 tänää lähden testaamaan noita . :-P

ainaki uskoa löytyy jos tykkäät niistä etkä vielä ees testannu niitä
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

center>