Chat

Author Topic: Abu Garcian lipat  (Read 6950 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aleksi_Kalamies

• Guest
Abu Garcian lipat
« on: June 05, 2003, 10:44:44 »
Onko kokemuksia,paikalliseen kauppaan ilmestyi muutama päivä sitten Abu Garcian lippoja,kannattaako ostaa,onko hyviä?

lippa_mies

• Guest
Re:Abu Garcian lipat
« Reply #1 on: June 05, 2003, 10:50:35 »
Onko kokemuksia,paikalliseen kauppaan ilmestyi muutama päivä sitten Abu Garcian lippoja,kannattaako ostaa,onko hyviä?
No itselläni on sen verran kokemusta, että yhden lipan omistan ja siitä lähti parin heittokerran jälkeen se hologrammi tarra veks, mutta kai ne missä ei ole sitä hologrammia niin voi olla ihan pelittäviä, se tietty riippuu mille kalalle........

Mepps

• MSN Messenger - fisherking90@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: June 05, 2003, 13:24:33 »
Olen saanut sellaisen käsityksen, että tuo Mörrum Spinnaren (painolippa) olisi hyvä hauelle. Reflexit ovat taas ahvenen mieleen vaikka kyllä niilläkin haukea nousee. Kaiketi ovat ihan asiallisia pelejä. Joitakin minäkin toki omistan ja ahvenia sekä "sattuma"haukia on noussut.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Kutvonen

• View Profile
    • Email
« Reply #3 on: June 05, 2003, 15:25:16 »
Minä olen nostellu abun reflexillä monia haukia, väri keltainen kirkas lippa
Paska ei hakkaamalla parane.

Salmo

• Guest
« Reply #4 on: June 05, 2003, 22:11:39 »
Mulla ei Mörrum Spinnarenista ole kokemusta, mutta olen kuullut, että hyvä peli on. Sen sijaan pakista löytyy 2x Reflex (18g), 2x Sonette (18g), pari Droppenia (4g, 6g) sekä yksi Active Spinner (7g).

Jokaisella on tullut kalaa, ahventa ja haukea. Sonetteja ja Reflexejä on ollut mun pakissa niin kauan kuin muistan. Vanhat mallit ovat ränsistyneet, mutta uusia on hankittu. Sonette(han) tässä teki comebackin.

ankkhe

• View Profile
« Reply #5 on: June 06, 2003, 08:18:35 »
Minulla on ollut toi Reflex punaisella rungolla ja sinisellä lipalla.Sain sillä hauen ja pari ahventa mutta sitte se jäi pohjaan :(
Ei kireitä naamoja vaan kireitä siimoja

Superi

• View Profile
« Reply #6 on: June 07, 2003, 17:23:05 »
Abu Garcian Spinnaren Reflex 7g, oranssilla rungolla jossa on valkoisia täpliä, lippassa on semmonen ahvenen värinen kuvio, koukussa oranssi karvoitus. Tällä olen saanut kymmeniä haukia ja ahvenia, mutta hauista suurin on ollut semmonen 1.5kg  :)

Aleksi_Kalamies

• Guest
« Reply #7 on: June 07, 2003, 20:03:10 »
Abu Garcian Spinnaren Reflex 7g, oranssilla rungolla jossa on valkoisia täpliä, lippassa on semmonen ahvenen värinen kuvio, koukussa oranssi karvoitus. Tällä olen saanut kymmeniä haukia ja ahvenia, mutta hauista suurin on ollut semmonen 1.5kg  :)

Ostin JUURI SAMANLAISEN kuin sinä.Jos nuo ei oo kalajuttuja,niin kalaisa kesä on tulossa!

Hepi

• View Profile
« Reply #8 on: June 07, 2003, 20:22:29 »
Onhan ne ihan hyviä, itse olen saanut niillä pääasiassa ahventa ja haukea.  ;)

Anonymous

• Guest
« Reply #9 on: June 07, 2003, 21:27:22 »
Itselläni on ollut Reflex red 12g YP jo jonkun aikaa...  Ja se on ollut tähänasti parhaimpia vieheitäni, koska olen saanut sillä Isoimman ja melkein kaikki muut ahveneni, ja olen myös saanut sillä melkein kilon toutainin.... että kyllä ne hinta- laatu-suhteeltaan ovat todella hyviä uistimia!!

Juba90

• MSN Messenger - nuuskamuikkunen@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #10 on: June 12, 2003, 18:31:35 »
Reflex red ja original on parhaita abun lippoja
Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Aleksi_Kalamies

• Guest
« Reply #11 on: July 14, 2003, 16:39:11 »
No ni,nyt sekin tuli testattua,tosin vain kerran reissulla.
Yksi hauki oli kiinni,mutta kyllä tällä VARMASTI haukea tulee ja reilusti.
Ja sen hampaanjäljistä joita tuli runkoon,on kyllä maalipinta koko ajan vain lähtemässä pois.Eli ei kovin hyvä maalipinta.
Voiko tämä jotenkin estää,ennen kuin "katastrofi" on täydellinen?

Väppe

• View Profile
    • Email
« Reply #12 on: July 15, 2003, 08:26:36 »
Droppenit ja reflexit perinteisiä abu-lippoja, jotka on perusvarmoja kalan tuojia (riippuu tietty missä kalastaa). Mukavankokosia luupäitä ja ahvenia oon saanu kyseisillä lipoilla. Perusväri droppenii; vihertävä (pientä liukuvärjäystä) lippa jossa 3 punasta pilkkua.
On se nii kiva projekti tuo kalastus...

center>