vision 3-zone

Started by trutta, August 28, 2002, 12:23:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

trutta

olen huolestuneena seurannut osto palstoilla ilmoituksia joissa ostetaan eri luokkasten 3zonen (yleensä) "alapäätä"...

miksi näin??
hajoaako kyseinen palikka vai...??
Fishing ain´t so hard!

M1kko

Ei ainakaan minulla ole ongelmia alapään kanssa. ;D

No asiaan. Itselläni on 3-zone ollut todella taajaan käytössä, eikä ongelmia ole ollut. Tosin 3 vuotta sitten ensimmäinen 3-zone katkesi kärjestä omaan törttöilyyn.
Takuuseen kuitenkin meni.

En nyt muista takuuehtoja tarkalleen, mutta eikös yhden osan saanut kohtuu huokeasti ostettua, jos sattuisi tarvimaan?

trutta

uusissa ainakin on viiden vuoden kaikenkattava takuu eli saat ilmeisesti myös itse rikkomasi osan tilalle uuden!!

ainakin näin väittää kaikissa tämän vuoden pohjolan perhokalastajissa oleva visionin mainos..

tietääks kukaan onx se totta????
Fishing ain´t so hard!

MAi

Kyllä se kuulema on. Pitäis toimia niin että sen kun raajaat, ostokuitin kanssa, hajottamasi vavan lähimmälle jälleenmyyjälle, niin uusi vapa tulee... sitten joskus. Ainakin kaverille kävi just niin.

Mulla on kakkos vapana toi 3Zone, ja sillä kalastan jonnin verran, mutta mitään alapää ongelmia ei ole. Ei edes kutia ;D

On muuten hintaisekseen kelpo vapa, ainoa huono puoli on oikeastaan kelakiinnikkeessä, joka voisi olla vähän jämäkämpi.
...en se minä ollut

Pete

Vaikka se, että takuu kattaisi uuden auton siihen vavan lisäksi, ei korvaa sitä vi***sta mikä iskee pieneen ihmiseen keskellä Silusjokea lohipoolissa, kun vapa katkeaa....

Täytyishän tollaseen Visionin kaltaiseen NIMEEN nyt luottaa, että uskaltaa kaupungin rajojen ulkopuolelle lähteä.