Chat

Author Topic: Vangen setti  (Read 3950 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teroa

• View Profile
    • Email
Vangen setti
« on: May 25, 2004, 08:57:31 »
Millainen setti toi vangen on laadultaan? Tuossa Prismassa näytti olevan myynnissä ja 149€ oli paketin hinta. Kokoluokka oli 5-6 joka olisi minulle sopivin..Olen miettinyt tilaisinko loopin adventure setin. Vai kannattaako tilata ja ottaa suosiolla toi vangen?
Sen verta oli pitkä että piti ottaa kaksi kuvaa kun ei yhteen mahtunut..

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
Re:Vangen setti
« Reply #1 on: May 25, 2004, 09:06:04 »
Settiä en ole vielä nähnyt, mutta Vangenin irtokelat (hinnat oli jotain 129 euron luokka) olivat ainakin laadukkaan tuntuisia. Merkkiä ei ole ennen Suomessa tainnut paljoa olla, mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tuote olisi sekundaa. Pitääpä itsekin etsiä tuo setti käsiin ja vähän hypistellä...

Loopin setti nyt on aloittelijan setti. Alkuun sillä pääsee, mutta kyllä se kela on minun mielestä karun tuntuinen käsissä. Varsinkin irtokelaversio (sininen) on kuin bluefoxin pilkkivapa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

asdsad

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: May 25, 2004, 17:15:53 »
vapa on jämäkkä, puoltoiminen.. ihan ok heitettävä. kelan ainut ikävä puoli on se, ettei räikkää saa pois päältä. Laatukamaa kuitenkin, Norjan suosituin merkki, ohittaa laadultaan kyllä loopin..

jani vaan

• View Profile
    • Email
« Reply #3 on: May 25, 2004, 17:48:17 »
Vangenia ei ole Suomessa näkynyt, koska tuli vasta tälle kaudelle.
Peruskoulu loppu ja jätkä sen kun kalastaa!

Mie1

• Guest
« Reply #4 on: May 25, 2004, 22:22:31 »
En laadusta paljoa tiedä,mutta hypistellyt kyllä sitä settiä olen täällä Lahdessa (Koukun Lohessa).En tiedä kelan laatua,mutta siinä on armottoman kovaa huutava räikkä!

Niin ja Vangenistä vielä,että tuolla samaisessa Koukun Lohessa on Vangenin kahluutakki hintaan 142€.Todella hyvä takki varmaaankin.

(Elkää jatkako takki asiaa ,ettei mene off-topiikin puolelle)

Anonymous

• Guest
« Reply #5 on: May 25, 2004, 23:56:42 »
Räikän voi vaikka hajottaa, jos se häiritsee. Itse en ainakaan räikkää kelaan paljoa kaipaa.

Teroa

• View Profile
    • Email
« Reply #6 on: May 26, 2004, 08:26:56 »
Mites toi hinta muualla? Onko toi 149e kiskuri hinta? Voitteko suositella aloittelijalle eka setiksi??

fiskemannen

• View Profile
« Reply #7 on: May 27, 2004, 22:08:59 »
Setti näytti ihan suhtkoht mielekkäältä hintaisekseen.
Uskaltaisin ostaa itselleni jos olisi tarvetta.Perusteet seuraavat tässä:
Kävin tänään koeheittämässä kahdenkäden lohivapoja...
Ensin hyppysiin G-LOOMIS Glx 14" ja jotain... Tuntumat hyvät, jopa erinomaiset.
On se vaan hyvä vapa mutta hinta pakotti katsomaan alistuneesti maahan edustajan kysellessä ostohalukkuutta.
Sitten heittelin vangenin 13" "phantomilla", en ole aivan varma mallista mutta, luokka 9-10...Etten sanoisi jopa miellyttävä tuntuma, voimaa on vaikka myydä asti mutta silti erittäin kevyt.Siinä heitellessä arvioin vapaa ehken edellisen merkin luokkaa alempaa vastaavaksi...Kysyin hinnan (HALPA) ja ostin kyseisen namupalan...Lohet varokaa.
Harmittavaa kyllä en kerennyt testaamaan kevyempiä luokkia mutta jos yhtä hyviä ovat niin suosittelen.
Minusta tuntuu että kalantappaminen on yliarvostettu kokemus.

Teroa

• View Profile
    • Email
« Reply #8 on: May 28, 2004, 11:14:42 »
Kiitoksia avustuksesta..Eli maanantaina kun on palkkapäivä niin käyn prismasta hakee ton setin..149e - 15% henk.kunta alennus joten ei varmaan kovin paha sijoitus...

Perhopoika

• View Profile
    • Email
Vangen setti
« Reply #9 on: August 19, 2004, 16:25:22 »
Mulla on kyllä yks vangenin räikkäjarrullinen kela. Se on ihan surkea; hirveä räminä, säätö ei onnistu hyvin, jos kiristää jarrua,niin kiristää kelausta, koko ajan tahtoo ''jarrupala'' irrota ja vielä se häviää helposti, kun se mahtuu tippumaan ulos.

Mun se kela on nyt ''ykspuolinen'', kun siitä se toinen ''jarrun''kiristin katosi kelan sisältä.  :x

Joten en itse enään koskaan osta MITÄÄN vangenin tuotetta, vaikka se äänestettäis Erä-lehden kaikkien aikojen parhaaksi!!  :evil:
Hölömö.

Mie1

• Guest
Vangen setti
« Reply #10 on: March 12, 2005, 18:18:59 »
Quote from: Perhopoika
Joten en itse enään koskaan osta MITÄÄN vangenin tuotetta,

Tota...ei kannata heittäytyä pelkän tuon kelan takia ihan Vangen -vastaiseksi,koska kyllä varmasti Vangenilta löytyy laatu tavaraa ylemmässä hintaluokassa.
Tuo kela on varmaan vaan sen verran sukka,en kyllä tiedä koska ei ole kokemuksia.

Vangenin vavan sain joululahjaksi, ja se pääsee testiin kuhan kalalle kerkiän.

center>