Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

kalastaja123

Tod hieno :lol: ei muuta kun vähän pyöristä tuo etu kulma tos näkyy vähän alemassa kuvassa.

Kipster

Tekeekös ketään lusikoita tässä porukassa? Kun vaappumiehiä on kyl, mut entäs lusikat?

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: Kipster on January 25, 2009, 17:16:42
Tekeekös ketään lusikoita tässä porukassa? Kun vaappumiehiä on kyl, mut entäs lusikat?
Joo jos lasketaan, että leikataan lusikasta kuuppa irti, porataan ja koukutetaan :-D
E: Ja siisti toi kirjolohikäärmeen pullukka. :wink:
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Kipster

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on January 25, 2009, 17:20:31
Joo jos lasketaan, että leikataan lusikasta kuuppa irti, porataan ja koukutetaan :-D
E: Ja siisti toi kirjolohikäärmeen pullukka. :wink:

No niin, mutta ihan sellasia värikkäitä ja hienoja, ei mitn "lusikasta varsi veke ja reikä siihen" =) Olis vaan ollut kiinnostusta sellaisiin

Morripoika

Hitto on kalakauhu tehny hyvin spray maaleilla! Minun tämän päivän söherrykset epäonnistu ruiskulla melko totaallisesti joten niistä ei tule kuvia ennen kuin saan 3 muuta samaan malliin kuuluvaa tehtyä. Ne pääsee sitten nätisti johonkinm taka-alalle kuvaan, jos nuot kolme muuta onnistuu. :-)
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Vikke

Kalakauhu kyllä hienosti maalannut spraylla ! :-o

Katsoin ensin, että ruiskulla olisivat maalattu.
Ja vaikka nyt tiedän, että ovat spraylla maalattuja, niin en huomaa eroa ruiskulla maalattuihin.

"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Nismox

Jep aika komiaa on kilikali pulloilla vedetyiksi uistimiksi. Nimim: kokemusta kilikali pulloista omaava, jos auton lokasuojan paikka maalaus on pullolla lähes toivotonta, miten noin pieneen palikkaan saapi tommosen jäljen=) Mimmoonen se jälki olis kynäruutalla, herää kysymys.

-Nismox-

Mikkoporo

kalakauhulla on tuo maalaus kyllä hallinnassa...sprayllä...ei uskois

KALIKKA

kasa rautaa,mitähän tosta väsäis hmmm...

rälläkkä tulille.suunnittelua mallausta korvankaivua,missäs se pirun mig taas olikaa

15 min aherruksen tulos,ei mikään muoto valio,mutta välttää.oishan härpäkkeelle ollu omakin palsta,mut laiton tänne

tohon mahtuu 0-24cm kalikat.pojat taas ollu ahkeria.sitä vartehan nuo"yksiöt"on jos sisällä ilma lämpiää liikaa
pääsee vilvottelemaan :-D

aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

elsku

Itse teen lusikoita aika pali voin koittaa laittaa joskus kuvia :-P

Kipster

Quote from: elsku on January 25, 2009, 20:10:13
Itse teen lusikoita aika pali voin koittaa laittaa joskus kuvia :-P

Se ois komeeta. Jos joku tekee niin saatan innostua vääntää kauppaakin niistä

kalamies]

Sanotaanko vaikka näin, että tässä mielestäni parhaiten onnistuneet vaaput multa ikinä :P saa tarjota redhedistä, ja sori isot kuvat.

kalastaja123

Quote from: JP_Fisher on January 25, 2009, 19:35:16
Mut aikas epätasainen pinta. Hmm millasetkoha maalit laittas pintaan

hiomapaperilla  sileeks eka toi pinta :lol: sit se maali olis yks aika helppo kulta musta ett musta pää ja kulta"kroppa"

Tonnimiäs

Pakkohan se oli kaivaa kamppeet talviteloilta, kun täällä muutkin väsäilee. Mutta taidampa tyrkätä samantien takasin, kun ei meinaa onnistua. Lähinnä syynä tuo tämän harrastuksen kannalta pirullinen pakkanen.
Mutta tällasta. Kummat värit on, foliot kurtussa. Maalien läpi paistaa folion reunat, mistäköhän johtuu? 3 kertaa maalasin päälle. Ei meinaa peittää kunnolla, johtuuko se noista olosuhteista (maalauspaikan lämpötila n. -10C)?

Mutta odotellaan kesään asti tekemällä jotain muuta.

Vikke

Ensimmäinen kunnon vaappu mitä olen tekemässä.
Aihio valmis, ja runkolanka kiinnitetty.

Keskimmäinen lenkki tuli vähän liian taakse.
Parannettavaahan on aina.

Mutta, kommenttia saa pistää...

"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Paraskalastaja

Hienoa on Mikko :-o Ainakin tuo pieni punainen näyttää hyvältä... Onkos noille sun vaapuille hintaa?
-Paraskalastaja

kalastaja123

täss olis mun uusimmat eka kuva on mini popperi ja toka on TAPPAJA VAAPPU!! :lol:

Kommentteja

kemu

kyl on komia tappokalikka. kokkeilempa itekki väsätä popperin. :roll:
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

Murmeli

Tonnimiäs

Quote from: kalastaja123 on January 27, 2009, 20:56:29
Quote from: Murmeli on January 27, 2009, 20:46:39
Quote from: kalastaja123 on January 27, 2009, 16:20:01
kommentteja
Onnea tappaja urallesi
kiitos vaan :lol:

Et sitten parempaa nimeä tuolle vaapulle keksinyt?

Sen verran itse värkkäykseen, että lotraa sillä maalilla muutkin kohdat kuin nuo pisteet. Näyttää ainakin omaan silmään, että on puupinnalla tuo loppu? Ja turpalätkää hieman loivempaan kulmaan, niin ei pompi pinnassa kuin mikäkin pomppukeppi. Ja nuo runkolangan lenkit, ota vaikka Mikkoporosta mallia, siinä on hyvät lenkit.

Kyllä se siitä lähtee.

kalastaja123

Quote from: Kalamies1000 on January 27, 2009, 21:04:11
Quote from: kalastaja123 on January 27, 2009, 20:56:29
Quote from: Murmeli on January 27, 2009, 20:46:39
Quote from: kalastaja123 on January 27, 2009, 16:20:01
kommentteja
Onnea tappaja urallesi
kiitos vaan :lol:

Et sitten parempaa nimeä tuolle vaapulle keksinyt?

Sen verran itse värkkäykseen, että lotraa sillä maalilla muutkin kohdat kuin nuo pisteet. Näyttää ainakin omaan silmään, että on puupinnalla tuo loppu? Ja turpalätkää hieman loivempaan kulmaan, niin ei pompi pinnassa kuin mikäkin pomppukeppi. Ja nuo runkolangan lenkit, ota vaikka Mikkoporosta mallia, siinä on hyvät lenkit.

Kyllä se siitä lähtee.
kiitos kiitos. jep mä tiiän noi runko langat ei oo hyvii kosk ei oo tarpeeks pienii pihtejä.

Qkkeli

Minä en edelleenkään ymmärrä tota kohtaa, että ei ole tarpeeksi pieniä pihtejä?

kalastaja123

siis mull on vaa pirun isoja ja neliskanttisia ja kömpelöitä pihtejä!

Qkkeli

Quote from: kalastaja123 on January 27, 2009, 21:42:50
siis mull on vaa pirun isoja ja neliskanttisia ja kömpelöitä pihtejä!

Kyllä niilläkin pystyy vähän puristamaan nätimmäski niitä lenkkejä.. Ja jokaisesta taloudesta pitäisi nauloja löytyä, haet vain isoimman naulan ja sen(+ pihtien) avulla taivuttelet nätimpiä lenkkejä..  :wink:

Mikkoporo

Quote from: Paraskalastaja on January 27, 2009, 14:27:13
Hienoa on Mikko :-o Ainakin tuo pieni punainen näyttää hyvältä... Onkos noille sun vaapuille hintaa?

kyllähän hinta aina löytyy.

nää mitän olen tähän asti tehny,niin aika tarkkaan otan omaan testikäyttöön. Mutta kun sanot minkä haluat niin samanlainen valmistuu...ja jälki paranee aina uistin uistimelta...

eza1992

Quote from: Kalamies1000 on January 25, 2009, 20:46:00

Mutta tällasta. Kummat värit on, foliot kurtussa. Maalien läpi paistaa folion reunat, mistäköhän johtuu? 3 kertaa maalasin päälle. Ei meinaa peittää kunnolla, johtuuko se noista olosuhteista
(maalauspaikan lämpötila n. -10C)?

(kuva)

Tosi hyvän näköisiä uisteita!  Veikkaan että maaliongelmat johtuu tuosta lämpötilasta, aika jäykät olosuhteet maalaamiseen! :-o Maalaat varmaankin cabeilla koska vesiohenteiset tietenkin pamahtaa jäähän 0 asteessa. Mutta myös cabista löytyvä p-ksyleeni jähmettyy noissa lämpötiloissa, varmaankin se on syynä huonoon peittävyyteen.

Larppana

On kyllä komijoita uistimia Kalakauhulla  :-o. Sitä vaan ihmettelen että jotkut ei usko spraylla maalatuiksi. Ei sillä että ois jotenki tuhnusen näkösiä, mutta kyllähän sen erottaa sprayksi jos ihan silmillä kattelee... tuli vähän myöhässä väliäkö sillä.