Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

miika71

Tässä olisi viimeisimmät pajan tuotokset.

Morripoika

Jake-zxc noissa porrasläpällisissä tuo uintilevy itessään ei varmaan ole liian ylhäälltä mutta tuo nokkalenkki on liina lyhyt/liian ylhäällä. Vetopistettä niissä pitäs saada tiputettua alaspäin niin luulisi sitten pelettävän. ELi tee pitempi nokkalenkki, jotta pystyt säätämään sitä. Pudota myös vähän sitä uintilevyn khtaa alaspäin, että saat sen vetopisteen tarpeeksi alas.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

KALIKKA

jake,ei noissa näyttäs lapun suhteen olevan mitään oleellista,ehkä hitusen ylhäällä.suurin syy todennäkösesti löytyy
nokka lenkistä,pituutta sais olla muutama milli enemmän.noin lyhyestä loppuu säätö vara kesken
koetappas lämmitää levyä varovasti ja kääntää läppäosaa hieman jyrkempään kulmaan,saattaa auttaa ehkä
muuten mallikasta kalikkaa.
miikalla komiata kapulaa :lol:
morri poika kerkes näköjää enste
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Migelis

Uusin vaappu  :-P
Värit mielestäni hieman huonot ja maalipinta huono.
Pituutta 15cm.

KALIKKA

aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Jake-zxc

Todella hieno!  :-D Miten laitat tuon folion? Ite laitan sillä pesusieni tyylillä mutta tulee ryppyistä jälkeä?
Teitkö ite tuon uintilevyn vai oliko valmis?

Migelis

Levitän vaapun päälle liimaa ja painelen sen sormilla tai sienen palalla kiinni.
Ja ihan samfishingin turpalevy.

Rambo-Jonne

Tuli tässä mieleen että mitenkä mahtaa käydä Migeliksen vaapulle (tosi hieno kapula kyllä) KUN se +4kg hauki siihen nappaa... Rapsahtaako perästä poikki?

Migelis

Quote from: Niemel@ on February 05, 2009, 18:01:49
Tuli tässä mieleen että mitenkä mahtaa käydä Migeliksen vaapulle (tosi hieno kapula kyllä) KUN se +4kg hauki siihen nappaa... Rapsahtaako perästä poikki?
Kyl varmaan.. Ei ole kovin kestävää tuo balsa.

Rambo-Jonne

Quote from: Migelis on February 05, 2009, 18:10:03

Jep, tietysti riippuu että miten hauki jää kiinni ja eikä se nyt loppujen lopuksi haittaakkaan jos sellaisen kalan sattuu omatekemällä saamaan ;)

Tonnimiäs

Quote from: Niemel@ on February 05, 2009, 18:12:10
Quote from: Migelis on February 05, 2009, 18:10:03

Jep, tietysti riippuu että miten hauki jää kiinni ja eikä se nyt loppujen lopuksi haittaakkaan jos sellaisen kalan sattuu omatekemällä saamaan ;)

Kyllä balsakin kestää jättejä. Kunnolla kun olet alkuun pitänyt yön yli (tottakai vähempikin riittää) lakkapöntössä ja sitten lakannut tarpeeksi monta kertaa, niin kestää helpostikin.

Siinä uusinta uutta. Tämä aihio lähtee sorvautukseen pikapuoliin. Maali halkeili pahasti, kun olin liian innoissani uudesta fantasiaväristä, että dippailin liian nopeasti lakkaan maalauksen jälkeen.

kemu

tässäpä näitä.

koommenttia?
Kalalmiehellä hieno vaappu :-)
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

Morripoika

Pari uutta.. Pituutta aihiolla se vakio 65mm

Tässä kuvassa keltasien raja ei ole oikesti noin jyrkkä peräpäässä miltä näyttää, joku ihme heijastus siinä on. Ylä kuvasta näkee tieten värien rajat paremmin..

Jotain söhellystä vielä..

Olli83

Keskimmäinen todella komea   :-o

Morripoika

Quote from: kalakauhu on February 06, 2009, 16:48:02
Morripoika, teetkö itse nuo aihiot vai ostatko valmiina?
Komeita ovat kumminkin!  :-)

Ja asiaan; tänään varmaan tulee multaki parit kuvat.
Itse teen aihiot. Hyvä, kun miellyttää  :-)

Kipster

Quote from: morripoika on February 06, 2009, 16:54:27
Quote from: kalakauhu on February 06, 2009, 16:48:02
Morripoika, teetkö itse nuo aihiot vai ostatko valmiina?
Komeita ovat kumminkin!  :-)

Ja asiaan; tänään varmaan tulee multaki parit kuvat.
Itse teen aihiot. Hyvä, kun miellyttää  :-)

Joo jos kaupassa vieheostoksilla tulis nuo vaaput vastaan niin kyllä ne kassan kautta kotiin veisin  :roll:

Kalamään

Nyt on pakko laittaa kehut Migelikselle. Aivan uskomatonta vauhtia vaappujen taso noussut. Tuo menee varmasti kaupaksi.  :-)
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

Migelis

Quote from: Kalamään on February 06, 2009, 20:03:32
Nyt on pakko laittaa kehut Migelikselle. Aivan uskomatonta vauhtia vaappujen taso noussut. Tuo menee varmasti kaupaksi.  :-)
Kiitoskset kalamään!  :-)
Hah tuota ei kukaan halua ostaa.  :-D
Tarjota saa jos kiinnostaa.  :-)

kalamies]

Tähän väliin ihan pakko haukkua morripoikaa ja migelistä iha uskomaton nousu! Ihan 1 laatua jatkakaa samaa mallia ni valoisa tulevaisuus lajin parissa.

Mikkoporo

morripojalta on pakko apinoida tuo keskimmäinen huomenna,mitäs värejä sulla on siin vai onko "ammatti"salaisuus jo? :-D :-D

Migelis

Täytyy kyllä myöntää että morripoijjalla on todella upeita vaappuja!
Maalaus onnistunut todella hyvin ja aihiot komeita!
Jatka samaa mallia. Niin minäkin teen.  :lol:

kemu

on kyllä herkulliset värit morripojalla ja migeliksellä :-o

Morripoika

Kiitos kaikille kommentia antaneille!

Miten hitossa voit kalakauhu edes saada  noin hienoa jälkeä kilikali pulloilla? Itse joskus yritin maalata niin eis iitä tullut mitään..

Parempihan nuot sun kilikali pulloilla maalatut on kun tämä pari viikkoa sitten ruiskulla maalaaman onneks tämän maaluksen jälkeen on tullut opittua jotain lisää..

Migelis

kemu

joo kyl noi on hienoi. mun ainut kilikali-pullolla väännetty vaappu on hirvee rumilus :mrgreen:

Toniski

on kyllä tullu tänne tosi paljon hienoja kuvia hienoista vaapuista muiltaki ku pelkästään perzalta, mikkoporolta ja kumppaneilta! aattelin nyt itekki laittaa jotain et toiset ei luule et oon lopettanu vaapunteon kokonaan!

10cm, joita oon tehny jo tänne aiemminkin

tässä sitten 13cm, joista oon tainnu joskus yhen kuvan laittaa. nää kuvat kyllä ihan järkyttävän huonoja! ei kameralla parempaan pysty...
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Migelis

Upeita vaappuja toniski!
Hei ite olen huomannu että tulee parempia kuvia kun menee kauemmas vaapuista ja zoomaa niitä ja ottaa kuvan.
Huonosti saa ihan läheltä otettua.

Mikkoporo

ja kannattaa ottaa pihalla,hyvässä päivänvalossa ilman salamaa...