Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

perza

etuosalle vähän lyijyä ja tuo pyöreä kieli lappu vaappuun tai siiten ilman lyijyä ja mahdollisimman kevyt ja satula levy silleen että lennki on alempana kun satula levyn ylä reuna! nii ja satula levy mahdollsiimaan eteen.
Näin koittasin ite noihin mikon aihioihin!

Komea tuo eka väritys!
Lähenkin tästä maalailemaan...saa nähä mitä syntyy.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

juhnuu

Ekat omatekemät sampan aihioon.. Treeniä vaatii vielä :))

imot90

Nyt on pari aihiota kuivumassa ja alkaa jo jänskäämään, että mitä tulee folion laitosta   :-)

Mitenkäs muuten onnistuu folion laitto isompiin haukipalikoihin? Ittelläni on toinen vaapuista jotain 15cm ja toinen 11cm, mutta tuo lyhkäsempi on samalla tavalla paksun kun super shad rap. 15cm on ihan tavallisen haukipalikan näköinen...

perza

Kyllähän se foliointi onnistuu isompiinkin vaappuihin, jos ei ole älyttömiä kulmia mihin folio pitäs taitella...Eli mahdollisimman tasainen kylki kun on niin onnistuu helposti.
itellä ois tossa vuoltuna yks 16cm vaappu aihio pitäs vaan jaksaa tehä se loppuun. Foliointikin on käynyt mielessä.

:-)

perza

tämmösiä vuoleskelin viikolla...35-40mm pitäs vaan uinti levyt jostain saada noihin, kun mistään ei tunnu löytyvän oikean kokoisia!?
Tuolla "lapinkulta" värityksellä sainkin jo yhden pikku hauen.  :-D

imot90

Ja perza myy sitten minulle sen 16cm vaapun  :-P

[Vision]

perza voisitko myydä minulle pari noita pikkuvaappuja?
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Aatami

Nuo pikkuiset on kyllä niin hyvän näköisiä, että noista maksais vaikka pari kymppiä tsipaleelta.
Loistavaa työtä! Äijähän pystyisi elättämään itsensä noilla vaapuilla. En ole vastaavia yhtä idearikkaita ja hyvillä väreillä varustettuja vaaputtimia kenelläkään. Jatka samaan malliin.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

perza

Quote from: [Vision] on April 27, 2007, 14:27:50
perza voisitko myydä minulle pari noita pikkuvaappuja?
Saattaa tulla myyntiin muutama kalamies.comiin! Kunhan saan noihin nuo uniti levyt, tilasin samfishingistä joitakin levyjä saas nähä onko ne liian isoja noihin.

QuoteJa perza myy sitten minulle sen 16cm vaapun 
Katotaan!
:-D

imot90

Quote from: perza on April 27, 2007, 14:54:40
Katotaan!

Ajatteli nyt perza vaappu ja vielä kunnon haukikoossa 16cm mmmmm.... (Henkinen orgasmi)

miseboy

Olen juuri aloittanut vaapun väsäämisen kuvia tulossa :wink:    ei kannata odottaa mitään hienoja :D

miseboy

Perza. Nuo sun uistimet on niin hienoja että sulle pitäs kehittää oma uistinyhtiö :D

Tosimies

Juhnuu? Onko tuossa vasemmanrivin toiseksi alimmaisessa vaapussa jätetty joku höyhen lakan alle vai miten ton teit?
Iha  veikeen näkösiä vieheitä.

[Vision]

Jos perza myyt noita niin minä varaan tuon oranssin mustilla pilkuilla.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

perza

Quote from: [Vision] on April 27, 2007, 23:23:52
Jos perza myyt noita niin minä varaan tuon oranssin mustilla pilkuilla.

Laittakaa mielummin nämä tämmöset varaukset osto ilmotukset yksityisviestillä tai s-postilla ni ei turhaa sotke aihetta...No tuo oranssi varmaan jää itelle, mutta eihän sitä tiiä vaikka noita jaksais vuolla lisää. Se vaan tossa vuolemisessa on että samanmuotoisia niistä ei saa tekemälläkään, eli jokaisesta vaapusta tulee omanlaisensa ja tosita samanlaista ei vastaan tule.
:lol:

miseboy

Pystyykö humbrol maaleja käyttämäänn maalaamisessa

Lurppa

Perzan sapluunoista päätin väsätä oman jo valmiiksi. Sen verta oli iso toi systeemi niin mahdutin pari muuta samaan korttiin ;)

Vasemmalla kynä näyttää minkä kokonen toi on... Sormille paikka myös vasemmalla.
Oikeelle ylhäälle tuli ensin vähän liian monta "terää", joten tein toisen viereen. Lisäsin myös parit tommotteet viivat, ja erikokosia pisteitä :)
Oisko jotain muuta, enemmän-vähemmän tarpeellista?
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

imot90

Tommonen pitää kyllä itekkin väsätä  :-o

Tuon luulisi toimivan myös spray maaleilla maalattaessa...

imot90

Tänään folioin vaapun ja tämä on vasta toinen vaappuni, jonka folioin ja onnistui omasta mielestäni siihen nähden ihan hyvin  :-)

Oisko muuten väriehdotuksia, kun ei ole kuin oranssia, ruskeeta, metallinhohto punasta ja metallinhohto sinistä sprayta. Ja valkoista pensselillä laitettavaa maalia  :oops:

Kuva vaapusta ja vaappuun tuleva uimalevykin on kuvassa:

http://img236.imageshack.us/my.php?image=folioituvaappuky1.jpg

Lurppa

Ai ai ai, et saa polttaa tupakkaa ;)

Mutta, vaikken ole itse foliounut vielä yhtään (ajattelin jonkun muutamista seuraavista), niin sanoisin ton olevan ihan hyvä :)

imot90

Lurppa

Ei jaksa odottaa että tulis ruisku postissa ja kompura haettas.. ^_^
Pitäs tosin keittää uus annos lakkaa.
Tinneriä ostamaan siis.

imot90

Nyt on pari vaappua kuivumassa ja minulla on sellainen tunne, että näistä voipi jopa tulla jotakin 

Olisko tälläinen väritys hieno sellaiseen 6cm vaappuun, jossa on kultafolio alla.
Ja tuo hopea tossa kyljessä on hopea hileitä.
http://img247.imageshack.us/img247/8281/vaappucf5xt1.png

Salmo

Quote from: imot90 on May 02, 2007, 19:34:32
Nyt on pari vaappua kuivumassa ja minulla on sellainen tunne, että näistä voipi jopa tulla jotakin 

Olisko tälläinen väritys hieno sellaiseen 6cm vaappuun, jossa on kultafolio alla.

Eikö pääasia ole, että itse pidät?

No, varmaan ihan hyvä väri ja ainakin piirrettynä näyttää persoonalliselta

Pescador

Valmistin juuri uistimen(tai siis muotoilin)

perza

Quote from: imot90 on May 02, 2007, 19:34:32

Nyt vasta huomasin tuon ja täytyy sanoa että ei ole kyllä yhtään hassumpi väriyhdistelmä! Täytyypä koittaa maalata tommonen, vaikka vaikeaa se saattaa olla!

imot90

Voihan vidalis! Taas meni ihanien spray maalien takia kaksi vaappua pilalle  :cry:

No onhan vielä yksi keskeneräinen jäljellä  :x

Lurppa

Vähän offia, muttakun käytätte maalauksissanne teippiä apuna, niin eikö se maalipinta repeydy mukaan teippiin? Vai miten se toimii?

Fiskare

Quote from: Lurppa on May 05, 2007, 20:41:36
Vähän offia, muttakun käytätte maalauksissanne teippiä apuna, niin eikö se maalipinta repeydy mukaan teippiin? Vai miten se toimii?
Mulla kävi just noin viime vaapussa...
Mutta pitää vain käyttää vähemmä "vahvaa" teippiä, esim. Biltemasta saa juuri tähän tarkoitukseen teippiä.

Mikko_-Procyon-

Mallintajilla on sellaista kuin Tamyan maskiteippi. Siihen ei tartu ja reuna on takuulla suora. Sitä on montaa eri paksuutta, eri kokoja käyttämällä voi kikkailla erilaisia efektejäkin.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/