Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Solar

Quote from: Meetvursti on October 12, 2012, 22:21:10
Quote from: Solar on October 12, 2012, 21:35:21
juu täs olis pari uutta hauen houkutinta..
Jörn Donnerin sanoin, "paradoksaallista kyllä" solar tekee taideteoksia hauelle ja itse taas teen perus huttua kuhalle ja taimenelle..

oon mää tehny kuhallekki pulikkaa, taimenia täällä mun mestoilla ei pahemmin ole näkynyt eikä ne hirveesti minua kiinnostakkaan, joten pitää keskittyä haukeen.

Meetvursti

Kun luonnon omat värit ei toimi..

tkj

sambba

Onko tkj tuossa keskimmäisessä ihan jotain teippiä vaan vai onko iha maalien alla niinkun folio? Nättejä ovat kyllä varsinki edellä mainittu :-) :wink:

tkj

Keskimmäisessä on vähän erikoisempaa kuultavaa helmiäisteippiä johon en suomessa ole törmännyt. Kuvasta ja keinovalolla ei erota, mutta siitä taittuu ainakin sininen, kulta, vihreä ja violetti.

Solar

pari nemoa ja muikku "jäljitelmä"

Thenextone

Onko nuo jerkit runkolangalla vai silmukkaruuveilla tehty?

Solar

sambba

Mites onko nää nyt niitä "valujuttuja" tai näitä muovi härpäkkeitä mistä kerroit tulla sun blogissa? Jos on nii onko tuo lanka siinä muotissa kiinni, ja jää sinne valun sisälle vai miten?

Solar

Quote from: sambba on October 18, 2012, 19:03:21
Mites onko nää nyt niitä "valujuttuja" tai näitä muovi härpäkkeitä mistä kerroit tulla sun blogissa? Jos on nii onko tuo lanka siinä muotissa kiinni, ja jää sinne valun sisälle vai miten?

juurikin näin, painotus ja langat saapi suoraan yhdella kerralla ja kestää varmasti paremmin kuin esim silmukka ruuvit, ei sillä että ne olis kertaakaan pettäneet mutta lisä kestävyys ei ikinä ole pahasta.

Meetvursti

Lisää verkkomuikkuja kullitetulla mahalla  :-P

Qkkeli

Ihan törkeän kovatasoista settiä jätkät tekee..

Meetvursti

Lisää samaa teemaa, 12cm runkoon..
Tylsä ja huono kuva, mutta menköö..

Qkkeli

Quote from: sambba on October 18, 2012, 23:45:58
Missäs Qkkelin tällien kuvat viipyy :wink:

Runkoja olisi kyllä muutama maalausta vaille valmiina, mutta ei tuota aikaa tunnu oikein löytyvän siihen hommaan.

Solar

tein parit swimbaittit, törkeen vaikeita tehdä heh tai ainakin mulle mutta kyllä näistä ihan hyviä lopulta tuli.

Meetvursti

Pinkkii, ahventa, ruskeeta ja ärsyä..

Meetvursti

Muikku.
Surunauhan laitto edelleen "pain in the ass" tyylinen suoritus..

sambba

Musta on tosi hyvin laitettu ja väritkin hyvät :-) Sellane offtopic että missä päi sä meetwursti uistattelet kun näytä täältä jypykylästä olevan?

Solar

mustikka ja papukaija nemot + yksinäinen haagi

Meetvursti

Quote from: sambba on November 19, 2012, 14:20:45
Musta on tosi hyvin laitettu ja väritkin hyvät :-) Sellane offtopic että missä päi sä meetwursti uistattelet kun näytä täältä jypykylästä olevan?
Päijänteellä tulee pyörittyä..

Meetvursti

Ärsyjen ärsy. Pinkkii, keltasta, vihreetä, oranssii ja mustaa..

TunturiSusi

Pittääpä itse pistää vähän kuvaa omista tekeleistä kuhan tuo liitetiedoston lähetyskansio toimii taas.

Meetvursti

Melkosta spämmäystä jo tää mun touhu, mutta olkoo  :-P

Solar

Meetvursti

Komia tuo mustaleski..

Jatketaa ite tällä peruslinjalla..

Solar

järvet alkaa jäätyä mutta sehän ei haittaa vieherakentelua ;) päivitin vähän aikasempaa pikku tail jerkkiä paremman näköseksi ja maalasin pari jo aikoja sitten aloittamaani syvempien vesien vaappuja ..kuhalle?

Meetvursti

Joulukuusen koristeeks tais mennä tää "käpy"  :-D