pitääpä laittaa pikästä aikaa tänne jotain kun on niin hiljasta. juurikaan mitään uutta ei ole esittää mutta.....
ensi kesäksi tosi testiin pääsee uusi "kuhamalli" 12,5cm pitkä. isolla 28millisellä uintilevyllä. käsin tehtyjä koe kappaleita oon tehny 5 tehokkainta väriä. koeuitot näyttää että uinti olisi melko tehokas/houkutteleva mutta kalat saa arvostella sen ensikesänä.

onko kokemusta ceiba rungoista? pitäs olla kovuudeltaan vissiin balsan ja apassin välistä? jos tulee taas sorvautettua niin meinasin kokeilla tota ceibaa. jos ois keveempää kuin apassi mutta kestävämpää kuin balsa.
uudet koekappaleet on balsaa mutta paksummalla lakkauksella mitä olen aiemmin tehnyt.
olen huomannut että kun viimeisen kerroksen lakkaa uintilevyn kanssa niin aika usein uintilevyyn tulee rantuja ja menee sameammaksi. sille asialle ei taida voida oikein mitään. se on vaan harmi kun, vaappu olisi paljon komeemman näkönen kun uintilevy olisi lasin kirkas. vinkkejä otetaan vastaan jos löytyy.
metukalta voisin udella että mitä puuta on m12 mallin runko? vai onko salaisuus? kalastamon puolelta katselin vaappujasi ja aika hyviä värejä näytti olevan.
pistetäämpä vielä pari saaliskuvaa samalla.
tänävuonna jäi tosi isot kalat saamatta mutta määrällisesti oli omalla kohdalla ennätys kesä. asiaan voi vaikuttaa että venevarustelu ja vapamäärä suurempi kuin aikaisempina kesinä. mutta kaikenkaikkiaan hieno kalastuskausi takana. pääasiassa tuli käytettyä omavalmisteisia uistimia.

Uploaded with
ImageShack.us