Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalastaja123

tällanen väritys siihen tuli ei kyll mikää hirveen hieno mut saa olla.

kommentteja kiitos  :lol:

kalastaja123

voi olla ett teen sen puna valko päisen vaapun

siis tällaisen

'

mitäs mieltä olette kumpi piiretty vai tämä :?

Mikkoporo

uittelin tuossa yön pimeinä tunteina noita tekeleitä ,niin yllättävän hyvin uivat!  :-)   jopa tuo iso turpainenkin jonka kuva oli tuolla aiemmin....liimasin muuten justa kahteen punapäähän turpalevyt.

vielä kun sais kunnon kamerat niin sitten olisin tyytyväinen...no pakko pärjätä tuolla digikameran paskalla :x

tämä vielä lakkaukseen ja sit nukkumaan....

kalamies]

Mistä sie mikko tupsahit iha näihi kärkimiehiin täs hommas kalassa.netin puolelta :D ens tuli pari vähä heikompi laatusta ja nyt tulee jo iha priimaa sust tulee viel kova kapulan vääntäjä. Nyt itelläkiin 20 setti lakkauksessa vois vaiak maalailla. Mitäs ruuttaa käytät ja mitkä maalit :O?

Spönde

On kulunu jo nii perkeleen pitkä aika kun jotain viimeks sai pajalta ulos. Osasyynä tähän varmaan lienee tekijän laiskuus, mutta myöskin koulu kun vie perkele kaikki ajat. Tauon tulokset ei kyllä missään nimessä ollut positiivisia, niin kuin aluksi toivoin, vaan idearikkaus loisti jälleen poissaolollaan ja muutenkin tuntu ne vähäsetkin taidot rapistuneen  :lol: No tässä kuitenkin pari. Suunta on onneks vain ylöspäin... -Toivottavasti.
Tuossa on sitten nimim. Kyllän aihioita suurin osa.

Mikkoporo

Quote from: kalamies] on January 11, 2009, 09:19:38
Mistä sie mikko tupsahit iha näihi kärkimiehiin täs hommas kalassa.netin puolelta :D ens tuli pari vähä heikompi laatusta ja nyt tulee jo iha priimaa sust tulee viel kova kapulan vääntäjä. Nyt itelläkiin 20 setti lakkauksessa vois vaiak maalailla. Mitäs ruuttaa käytät ja mitkä maalit :O?

No ei kai täälllä mitään sijoituksia jaella, ja kalastavuushan sen loppupeleissä näyttää ollaanko menossa oikeaan suuntaan... :-P

Mulla on badgerin 150-7 ruuttana ja deka laceilla maalailen olosuhteiden pakosta.

tässä muuten aamuiset valmiina...

SUURkalastaja jyväskyläst

Ai että Spönde!
Hivelee oikeen silmiä, ja kuola valuu kun kattelee noita sun värityksiä vaapuissa..Kyllä on taideteoksia nuo meinaan!
Ja Mikkoporolla kans komeeta settiä. :wink:
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

kalamies]

Mikkoporo et haluis mult ostaa pari createxii. osas sinetti pääl. niit on 7 ja ne on vesiliukosia, vissiin 2 oli vähä kohmees yks päivä mnuttei kovi pahasti oiskohan 20e + postit mitn?

miika71

Tossa ois meikeläisen uusin sekalainen satsi.

Mikkoporo

mitäs värejä sulla olis...mulla on yks kuultoruskea,enkä syttyny...voisin ehkä tuolla vanhalla ruiskulla kokeillakkin...ehkä

Tonnimiäs

Komeita on taas. Mulle oli yllätys, että Mikkoporo maalaa DEKOilla, kun on niin hienoja, ettei uskois niillä maalatuiksi. Hyvä maalari voittaa huonot maalitkin, näin voi tuosta päätellä. :-)

Tuli tuossa pakatessa idea laittaa näistä tänne fotoa, kun liittyy osana uivan vaapun valmistukseen. Kaikki varmaan arvannee, mistä on kyse?  :roll:

Qkkeli

Lieneekö siinä minun satsi?  :-D

Tonnimiäs

Quote from: Qkkeli on January 11, 2009, 18:50:10
Lieneekö siinä minun satsi?  :-D
No mitäs luulet?   :-)

E: Siinä on sitten vähän plussaakin mukana, ei jaksanu niin tarkasti laskea... :wink:

Qkkeli

Eiköhän noista saada ensi kesänä muutamalla siikavaapulle uinti aikaan..  :wink:
Oikeastaan viimeisen viikon aikana mielessä on pyörinyt kovasti päästä värkkäilemään vaappujen kanssa, ja kohtapuoliin siihen on jopa aikaakin. Rahatilane vain on hiukan heikko, mutta ei se ole ennenkään estänyt..

kalastaja123

miks kukaan ei vastaa mun kysymyksiin :? :?

kalamies]

Kalastaja tuosta tulee nätti ;) pistä kuvaa kun saat valmiiksi. miten painotat?

Turismo

Hienoja vaaputtimia taas kaikilla! Mulla joka homma noitten kans sen verran vaiheessa et tuskin mitään valmista tulee vähään aikaan. :(

Quote from: Kuha-Eki on January 10, 2009, 21:13:38
Hyvältähän se näyttää. Mites aiot painottaa? Eikös poppereiden täydy olla aika takapainoisia?

Ei niitten mun mielestä tarvii olla takapainosia. Siihenhän toi Pään muoto perustuu et se ohjaa sen pintaan. Oon pari popperia rakentanu ja toimii iha ok vaikka painotettu samalla tavalla kun vaaput. Ehkä oon väärässä ? :)

Mikkoporo

Quote from: Kalamies1000 on January 11, 2009, 18:44:32
Komeita on taas. Mulle oli yllätys, että Mikkoporo maalaa DEKOilla, kun on niin hienoja, ettei uskois niillä maalatuiksi. Hyvä maalari voittaa huonot maalitkin, näin voi tuosta päätellä. :-)

Tuli tuossa pakatessa idea laittaa näistä tänne fotoa, kun liittyy osana uivan vaapun valmistukseen. Kaikki varmaan arvannee, mistä on kyse?  :roll:

Et olis perskules puhunu niistä dekoista mitään,het meni kaks vaappua vituiks :cry:  Kulta väri oli liian laimeaa ja valahti...omaa tyhmyyttä,ei voi mitään :oops:

No huomenna on aikaa korjailla,....

kalastaja123

Quote from: Turismo on January 11, 2009, 20:43:55
Hienoja vaaputtimia taas kaikilla! Mulla joka homma noitten kans sen verran vaiheessa et tuskin mitään valmista tulee vähään aikaan.

Ei niitten mun mielestä tarvii olla takapainosia. Siihenhän toi Pään muoto perustuu et se ohjaa sen pintaan. Oon pari popperia rakentanu ja toimii iha ok vaikka painotettu samalla tavalla kun vaaput. Ehkä oon väärässä ? :)

Onko sulla kuvia niistä? Jos on, niin voitko laitaa ne esille?

Mikkoporo

siis meinaatko tehdä tuon turpalevynkin palsasta? jos niin se tuskin tulee kestämään...muutenhan uitia ei tiedä kuin kokeilemalla...

Jake-zxc

Quote from: kalastaja123 on January 11, 2009, 23:33:48
sain tänää mun vaappu aihion valmiiks (ei  ihan valmis).

saa nähä uiko.  kommentteja

Ite tekisin tuon niin että muotoilisin ensin loppuun tuon aihion ennen kuin kiinnitän runkolangan ja uintilevyn(ja se saisi olla mieluiten propionaatilevyä) ja maalaus kannattaa tehä ennen levyn kiinnittämistä.

Harjoittelee, harjoittelee ja harjoittelee niin alkaa hyvä tulemaan.

Morripoika

Varmaan Perza antaa luvan pistää tämän sen tekemän vaapunvalmistus vaihevaiheelta tänne.

http://www.kalastajan.info/foorumi/viewtopic.php?t=1147

Tämän oon joskus ollu näkevinä täällä kalassa.net, mutta en sitte ole varma un ei tuntunut löytyvän. Jossain tämän kuitenkin olin nähnyt ja nyt, kun tuo vaapun valmistus alkoi kiinnostmaan kaivoin sen ihan itseänikin varten esille :-)

EDIT: Heh.. Olihan se täällä.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Qkkeli

Mikkoporo

Quote from: morripoika on January 12, 2009, 16:24:51
Varmaan Perza antaa luvan pistää tämän sen tekemän vaapunvalmistus vaihevaiheelta tänne.

http://www.kalastajan.info/foorumi/viewtopic.php?t=1147

Tämän oon joskus ollu näkevinä täällä kalassa.net, mutta en sitte ole varma un ei tuntunut löytyvän. Jossain tämän kuitenkin olin nähnyt ja nyt, kun tuo vaapun valmistus alkoi kiinnostmaan kaivoin sen ihan itseänikin varten esille :-)

EDIT: Heh.. Olihan se täällä.

Näistä perzan ohjeista minäkin kipinän sain tähän väsäämiseen....

kalastaja123

Voi olla että tilaan perjantaina samfishingistä pari aihiota ja kaikkee mitä tarvii. :lol:

Quote from: Mikkoporo on January 12, 2009, 14:04:15
siis meinaatko tehdä tuon turpalevynkin palsasta? jos niin se tuskin tulee kestämään...muutenhan uitia ei tiedä kuin kokeilemalla...

Ei oo tossa mikään balsaa..

Quote from: Jake-zxc on January 12, 2009, 16:14:17
Quote from: kalastaja123 on January 11, 2009, 23:33:48
sain tänää mun vaappu aihion valmiiks (ei  ihan valmis).

saa nähä uiko.  kommentteja

Ite tekisin tuon niin että muotoilisin ensin loppuun tuon aihion ennen kuin kiinnitän runkolangan ja uintilevyn(ja se saisi olla mieluiten propionaatilevyä) ja maalaus kannattaa tehä ennen levyn kiinnittämistä.

Harjoittelee, harjoittelee ja harjoittelee niin alkaa hyvä tulemaan.

Ei siinä ole runkolankaa kun toi nokka.  Ja ei oo vielä oikeen ollu rahaa ja sellasta noihin toisiin kamoihin, oonhan mä vasta 12v.
ja onha toi mun eka vaappu.

Mikkoporo

no hyvä että intoa löytyy :wink:

ei muuta kun viikkorahat sileäksi ja kesällä omat vaaput vetoon

kalastaja123

Joo katotaa mitä jää parturi rahoista yli :lol:

sain tänää uuden vaapun aihion valmiiks(paljon paljon hienompi) :wink: :lol:

Mikkoporo

Quote from: kalastaja123 on January 12, 2009, 20:58:41
Joo katotaa mitä jää parturi rahoista yli:lol:

Mulla olis muutama ylimääräinen aihio,voisin laittaa sulle postiin jos kiinnostaa. jos katot samfishingin sivuilta aihioita niin nro 3:sta löytyy muutama ja tarjouspaketti 1 muutama runko,voin pistää muutaman uintilevynkin mukaan. pääset alkuun. Eikä muuten maksa sitten mittään.

miika71

Quote from: Mikkoporo on January 12, 2009, 22:44:07
Quote from: kalastaja123 on January 12, 2009, 20:58:41
Joo katotaa mitä jää parturi rahoista yli:lol:

Mulla olis muutama ylimääräinen aihio,voisin laittaa sulle postiin jos kiinnostaa. jos katot samfishingin sivuilta aihioita niin nro 3:sta löytyy muutama ja tarjouspaketti 1 muutama runko,voin pistää muutaman uintilevynkin mukaan. pääset alkuun. Eikä muuten maksa sitten mittään.
Oikeeta toimintaa,noin sitä pitää Poro :-)

kalastaja123

okee!! KIIITOS!!, mutsi oli vähän sillee jaa-a mut kyll se vähän ajan päästä anto luvan tän kerran.:lol:

laitanko mun sähköpostiosoitteen näkyville mun profiiliin nii voin laittaa kaikki tarvittavat tiedot sulle.