Chat

Author Topic: ihmettelen  (Read 1253 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LEIJONA

• Toinen jalka haudassa
    • View Profile
ihmettelen
« on: July 30, 2021, 21:45:28 »
miten voi kadota topic foorumilta noin vain? oisin kommentoinut sitä että asiallista pohdintaa :) T. Leijona
" opettavaisen tarinan hiekkalaatikolla pointti tuli selväksi, se on vähän niin että joku ne lelut sinne on järjestänyt "
-siis ei voi leikkiä jos ei ole leluja. Muotoilin tän jutun näin ja osoitettu tarinan kertojalle että mulle meni nyt perille asia!-
« Last Edit: July 31, 2021, 07:08:15 by LEIJONA »
Fred Singer: "Dont hate the playa, hate the game."
Ässä: "Tuun, Nään ja Voitan"

Discord: Leijona#9007

hauen leuka

• Vexxi Taipale Haavimies jumalan armosta
  • Global Moderator
  • Tsepa böijaa, mut ei spragaa
    • View Profile
    • Email
Re: ihmettelen
« Reply #1 on: July 31, 2021, 14:53:37 »
Minä sen poistin kun asia ei edennyt mihinkään suuntaan.

Tonza_888

• Discord: tonza98#2675
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: July 31, 2021, 16:39:49 »
Asiasta on turha keskustella, koska tämä on ratkaistu Juttu. Menneitä on turha kaivella. Jarille on annettu ohjeet, miten toimia sen pelikaistan kiellon kanssa. Rasteri sattuu olemaan foorumin perustaja ja ylläpitäjä, vain hänellä on oikeus siihen listaan. Joten häneen yhteys ja sopii asian kunnolla, ei ole vaikeaa. Joten jos jatketaan vain eteenpäin, niin tämä on kaikille helpompaa.
« Last Edit: July 31, 2021, 16:41:38 by Tonza_888 »
Keep going and never stop...

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #3 on: August 03, 2021, 09:51:55 »
Tänne myös tiedoksi:

1) Minä en tiedä mistä on kyse
2) Oikeasti en edes halua tietää mistä on kyse
3) Minä keskityn lähinnä pelin kehitystyöhön ja siihen, että tämä myös kehittyy jatkossa
4) Minä en tunne pelaajia enkä taustoja
5) Minä en pelaa peliä juuri lainkaan
6) Minä en tiedä riitojen taustoja
7) Minä en halua selvittää riitojen taustoja
8) Minulla ei ole mahdollisuutta päättää toisen palstan asioista ja banneista
9) Minulla ei ole aikaa alkaa selvittämään toisella palstalla tapahtuvia riitoja
10) Jokainen vastaa itse omista teoistaan ja jokaisen tulee noudattaa Suomen lakia, palstan sääntöjä, hostin sääntöjä tms mitä vaan, mitä on asetettu.

Viime keväänä case memmu vs matikkakoira asiaan minua pyydettiin noin miljoona kertaa puuttumaan. Tein silloin päätöksen (tuon toisen palstan säilymisen nimissä), että toimin jonkinlaisena sovittelijana välissä. Tuo tilanne päättyi siihen, että molempi taho ilmoitti pelien olevan nyt tässä. Nyt kuitenkin molempi taho on taas nostanut päätään ja riita on taas käynnissä, kuten tämä ketju ja aiemmin poistunut sen osoittaa.

Minun aika ei riitä tällaisten ratkomiseen, enkä näe millään tasolla sen olevan pelintekijän velvollisuus muutenkaan.

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #4 on: August 04, 2021, 11:46:56 »
ALLEVIIVAAN VIELÄ:

MINÄ EN HALUA KESKUSTELLA TÄSTÄ ASIASTA ENÄÄ YHTÄÄN MINKÄÄN MAAILMAN KANAVAN KAUTTA. PISTÄN ESTOT JOKAISELLE, JOKA TÄSTÄ ALKAA MINULLE ENÄÄ MITÄÄN SANOMAAN.

MINÄ EN OLE SE HENKILÖ, JONKA TEHTÄVÄNÄ ON RATKOA TOISTEN IHMISTEN RIITOJA. MINÄ OLEN PELINKEHITTÄJÄ JA SIINÄ ROOLISSA MYÖS TULEN PYSYMÄÄN.

Asia on minun osalta nyt loppuun käsitelty. Jokainen, joka jatkaa minun riivaamista tällä asialla, päätyy estolistalle tai saa porttikiellon. Riitelyyn ja riitojen selvittelyyn minun aika ei riitä.

MIKÄLI PALSTOILLA ON JOTAIN, MIKÄ VAATII MUUTOSTA TAI EI MIELLYTÄ, NIIN OLKAA YHTEYKSISSÄ SUORAAN NIIDEN YLLÄPITÄJIIN: TÄÄLLÄ SE ON JUSSI MÄNTYLÄ, admin JA PELIKAISTALLA RASTERI. PALSTAT EIVÄT OLE PROPILKIN TEKIJÖIDEN OMISTUKSESSA, ME VAIN AUTETAAN NIIDEN YLLÄPIDOSSA JA KOITETAAN PALVELLA PELAAJIEN TARPEITA ETC. SIIHEN EI KUULU MILLÄÄN TASOLLA HENKILÖRIITOJEN RATKONTA.
« Last Edit: August 04, 2021, 11:50:40 by Mikko_-Procyon- »
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #5 on: August 04, 2021, 11:51:36 »
Ja tämä ketju päätyy nyt lukkoon ja jokainen uusi avattava tästä aiheesta päätyy poistettavaksi välittömästi moderaattoreiden toimesta.

center>