Chat

Author Topic: Hyvät ja huonotpuolet 1 kertaisessa Runkosarjassa. (liigassa ?)  (Read 773 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Moi, laitetaas taas kalassa.nettiin säpinää.

niinkuin otsikko kertoo, Hyvät ja huonotpuolet 1 kertaisessa runkosarjassa liigaa ?

Huomioitavaa että tämä on yksistään minun ajatus kyseisestä sarjasta, ja koska en ole missään tiimissä
minun ei vissiin tarvitse laittaa näin: tämä on vain minun ajatus, eikä välttämättä edustamani tiimin.

huonopuoli tässä mallissa on se että kahdelta viimiseltä joukkueelta loppuu pelit
jo ennen itsenäisyyspäivää, nyt kun katsoo puhtaasti propilkin kannalta tätä, niin tilannehan on se
että noita paljon kaivattuja uusia pelaajia ei pysty pelauttamaan liigassa, koska varsinkaan peräpään
joukkueet eivät voi antaa tasoitusta muille, jos haluaa edes yrittää 8 parhaan joukkoon, kaikkihan tietää
että propilkin pelaaminen julkisilla servereillä on oma "maailmansa" ja liigassa pelaaminen taas oma maailmansa.

Hyväpuoli tässä on vissiin se että MM-Joukkue saa lisää aikaa treenata, noin olen noista jutuista pelikaistalta lukenut.
se että 6-8 pelaajaa saa treenata/pelata MM-Kisoja, niin muut Reilut 100 pelaajaa, pelaa sentakia "Tynkäliigan" se pikkaisen arveluttaa.

tuon ymmärrän mikälli Allu.K tai "kirjurina" toimivalla Laremanilla olisi esteitä, että ei pystysi kaksinkertaisella runkosarjalla tätä pelauttamaan.
Pelikaistan jutuista päätellen kummiskin tämä yksinkertainen Runkosarjan ei ole nykyisien vetäjien idea alkujaan.
joka tapauksessa ISOT Kiitoksen Allulle ja laremanille että saitte kummiskin liigan pystyyn.

Kinkunsulatus turnaus pelataan taas vuodenvaihteessa. laitan taas ilmoituksen kyseisestä turnauksesta Joulukuun alussa vain Kalassa.nettiin

Tonza_888

• Discord: tonza98#2675
    • View Profile
    • Email
Re: Hyvät ja huonotpuolet 1 kertaisessa Runkosarjassa. (liigassa ?)
« Reply #1 on: October 19, 2021, 13:07:14 »
14 pelaajaa on mm-kisoissa joukkueen max,kapasiteetti.

https://kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=37185.0
« Last Edit: October 19, 2021, 13:23:11 by Tonza_888 »
Keep going and never stop...

« Reply #2 on: October 19, 2021, 20:09:25 »
14/100-120  juu hyvä suhde, mutta ei välttämättä propilkin kannalta pitkällä juoksulla.

Ozzman

• Paranoidi
    • View Profile
« Reply #3 on: October 23, 2021, 20:04:34 »
Kaksinkertaiselle runkosarjalle ehdoton kyllä. Playoff pelit ei ole sen sijaan millään tapaa pakolliset. Kaksinkertaisella runkosarjalla paras joukkue varmasti löytyy.
Pelaajamäärän otteluissa tulisi olla ehdottomasti vähintään 10/joukkue. Jos joukkue ei saa kasaan kymmentä pelaajaa, ei se varmasti ole SM-sarjan arvoinen. Pelaajia on verkkopeleissä pilvin pimein, sieltä niitä on ennenkin louhittu mukaan. Kaikki ei edes tiedä mistään foorumeista ja niiden ilmoituksista, liigasta puhumattakaan.
So long, and thanks for all the fish!

« Reply #4 on: October 23, 2021, 21:59:43 »
No niin.

Tuossa olen Ozzimanin kanssa täysin samaa mieltä, Perustelempas tuota.

likimain kaikilla nyt liigassa pelaavista tiimeillä on likimain tuo 10 pelaajaa, tuolla systeemillä olisi pikku pakko ottaa tiimin piiriin
uusia pelaajia, ja toisinaan vaikka olisikin tiimissä vakiona tuo 10 pelaajaa, niin silloin pystyisi tiimit myös pelauttamaan 1-2 aloitteliaa
liigaotteluissa, 1-4 vuoden päästä nekin olisi silloin liigatasoisia pelaajia, eli alkaisivat tuomaan tiimeille pisteitä, ja jos tuo jatkuu noin,
niin hetken kuluttua tulisi todennäköisesti myös sitten uusia tiimejä mukaan. Ozziman myös otti esiin tuon Foorumien käytön, oli se sitten
Pelikaista tai kalassa.net, tai kenties joku muu, itse muistaisin että vasta kun tiimissä aloitin, niin silloin 3 tiimin konkaria myös opasti
tässä tapauksessa tämän Kalassa.netin käytön, itse en uutena pelaajana tämmöistäkään tietänyt..

ja tuokin oli hyvä juttu. kun tuli tuokin esiin että voisi pelata suoran 2-kertaisen sarjan. jos kerran aikaa ei ole....

center>