Propilkki > Propilkki 1

Propilkissä EI ole mitään koodeja

(1/5) > >>

Mikko_-Procyon-:
Taas kerran minua on alettu "vainoamaan" tällä asialla. Toivon, että kaikki uskovat tästä viestistä sen, että

Pro-pilkissä ei ole mitään koodeja!

Siispä en voi kertoa mitään koodeja ja jos joku väittää, että sellaisia on niin kokeilkaa vaan kaikessa rauhassa. Kertokaa ihmeessä minullekin, jos sellaisia siellä on. Peliin niitä ei ole tehty, eikä niitä sinne itsestäänkään tule. Siis kaikki väitteet koodeista ja että sellaisia siellä pelissä olisi, on pelkkää skeidaa ja valehtelua.

Muutenkin kaikenlaisten koodien käyttäminen on häviäjien toimintaa ja huijaamista...

Anonymous:
Huh, Mikko, eiköhän tuo aihe tullut jo tällä selväksi. Koodeja saattoi olla aijemmissa versioissa, mutta nykyisessä pilkissä ei koodeja ole ¤PISTE¤  ;)

Anonymous:
Koodeja ei ole tarkoitettu pelaajille vaan ne ovat koodajan omia käskyjä joilla hän voi testata peliään jos tekee siihen muutoksia. Siis älkää ajatelko sitä laittaisko peliin koodeja vai ei... Yleensä koodaajat jättävät koodit ohjelmaan josta ne sitten disassemblereilla ja debuggereilla löydetään, myös tietovuotoja tapahtuu :/

No mutta tuossa on siis koodin tarkoitus! Niitä ei ole tehty siksi että PELAAJA voisi huijata vaan koodajalle helpottamiseksi...

Deathis:
Itse teen ainakin niin että ensin pelaan pelin läpi ilman koodeja,ja sitten pelaan koodeilla pelin läpi.

Jarzka:

--- Quote ---Itse teen ainakin niin että ensin pelaan pelin läpi ilman koodeja,ja sitten pelaan koodeilla pelin läpi.

--- End quote ---

Samoin  ;)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version