Chat

Author Topic: Abu Hi-Lo  (Read 11824 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

galileogalilei

• View Profile
Abun Hi-Lo
« Reply #30 on: December 01, 2005, 15:20:10 »
Minulla oli Hi-Lo joskus kauan sitten en tosin muista merkkiä. Mutta se oli päästä punainen ja perästä valkoinen niinkuin nuo yleensä taitavat olla. Päässä oli muotoiltu silmien kuopat niin, että tuosta naamasta tuli melko kulmikas.

Hi-Lo oli silloin paras vieheeni, ehkä juuri siksi että sitä pystyi käyttämään matalassa ja syvässä vedessä. Lisäksi tuo väri on kyllä mielestäni yksi niitä parhaimpia yhdistelmiä. En tosin tainnut saada sillä koskaan muuta kun haukea, mutta sitäkin enemmän sitten.

Uittoa en silloin juuri miettinyt, eikä tuntunut haittaavan. Joskus uistellessa meni siimat sitten poikki ja sinne meni, harmitti pitkän aikaa. Pitäisi ehkä muuten ostaa semmoinen taas.

kaivon vastaukseen voin yhtyä siinä, että muistan kyllä hyvin että nuo ääriasennoista leukalevyssä ollut yhtikäs mitään hyötyä. Alhaalla ollessaan hilo halkoi vaan pintaa ja edessä ollessaan muistaakseni vain pyöri.

Mizcu

• Guest
Abun Hi-Lo
« Reply #31 on: December 01, 2005, 18:48:21 »
mulla on kyllä vaan yksi semmonen ja se on musta jossa on oranssit raidat.  :)

okuma

• View Profile
Abun Hi-Lo
« Reply #32 on: December 01, 2005, 21:35:10 »
ihan normisti niinkuin "tavallisellakin" vaapula
kalamies on kalamies!!

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
Abun Hi-Lo
« Reply #33 on: January 05, 2006, 14:35:12 »
Tais olla Abun tekemä?

Delfin-Pilkki

• View Profile
    • Email
Abun Hi-Lo
« Reply #34 on: January 22, 2006, 16:50:46 »
Mul on yks Taiwanilainen HiLo ja ei tuu kyl mullakaan sil mitään.
Hauki o kala, Keso o raejuusto!

Abun Hi-Lo
« Reply #35 on: January 23, 2006, 16:29:32 »
No aluks olis hyvä kun vippaisit uistimen veteen ja kelaisit.Eikö se oo paras tapa saada kalaa :?
Hauki o kala,keso o raejuusto

[email protected]

• View Profile
Vs: Abun Hi-Lo
« Reply #36 on: June 23, 2006, 17:22:02 »
mulla on itellä yks tosi vanha hilo..ensimmäinen värityski siinä on päällä..en oo kovin uskaltanu käyttää sitä mut oon 1 hauen saanu :-D

Erho

• View Profile
Vs: Abun Hi-Lo
« Reply #37 on: July 11, 2006, 20:02:47 »
Mulla on kokemusta useista Hi-Lo vaapuista. Pienemmillä kuin 26 ja 40g ei tehnyt mitään. Väriltään se edestä punainen ja takaa valkoinen oli paras, ainakin merellä, muut lähinnä sattuman kauppaa. 26 ja 40g ovat lisäksi kelluvia (ei nivelletyt) ja ne voidaan jaittaa uimaan kuuteen eri syvyteen, hyvä niin. Eli imitoivat pikkukalaa joka nappaa syötävää ja sitten sukeltaa syvyyksiin. Eli heitä, kelaa, pysäytä, ja kelaa uudelleen jne. Yleensäkin nämä puna-valkoiset tai "ambulanssin" väriset (puna-kelta-oranssit) uistimet toimivat hyvänä "ärsyttäjänä" silloin kuin muilla ei saa saalista. Sellaiset kuuluvat ehdottomasti jokaisen viehevalikoimaan.
Jos ei muilla tärpää kokeile "ambulanssia" tai vaikkapa pientä ambulanssi-lippaa.
Miks aina tulee pelkkiä taimenia, ei koskaan mitään muuta.

THR

• MSN Messenger - teemu.rintala@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Abun Hilo
« Reply #38 on: April 19, 2009, 12:07:45 »
hyvä vaappu juuri punavalkoisena ainakin jokeen. joka vuosi tullu joesta kymmeniä haukia (myös isoja) nokkalevyn säätö on aivan uudessa hi lossa ihan hyvä juttu, mutta kun vähän aikaa käyttää niin lippa löystyy ja saattaa heitossa ja heiton jälkeen kun vaappu molskahtaa veteen niin lippa saattaa muuttaa itsestään asentoa, tosin kun varovasti heittää niin yleensä se ei liiku.

center>