0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Koukuttomalla -Tomba
öööööö.sellanen 700 grammainen norjasta tuotu isommalle kalalle tarkoitettu.
Jollain bilteman vaapulla ei ole tullut haukea mutta muilla on varmasti tullu.
Onko yhtäkään Rapalaa (minnow spoonin lisäksi) jolla ei ole tullut kalaa?
Minnow spoonilla en ole koskaan saanut mitään. Kalat eivät edes ole seuranneet!
Suspeilla. Helvetin kalliita ja niin kovasti kehuttuja, mutta ei tuu sitte mitään. Kalastusaikaakin on saanut, mutta ei tärpin tärppiä. No ei aina voi voittaa
Quote from: Kutvonen on May 17, 2007, 17:22:55 Suspeilla. Helvetin kalliita ja niin kovasti kehuttuja, mutta ei tuu sitte mitään. Kalastusaikaakin on saanut, mutta ei tärpin tärppiä. No ei aina voi voittaa Aika samoilla linjoilla minäkin olen. Suspilla ei tosiaan ole tullut mitään. Kaksi pakettia olen ostanut niitä, tosin ei kyllä "mahtavasti" ole saanut vielä uintiaikaakaan.. Eiköhän se niihinkin vielä joskus nappaa, toiveikkaana ainakin odotan.
Quote from: esal on June 09, 2007, 11:37:42 Quote from: Kutvonen on May 17, 2007, 17:22:55 Suspeilla. Helvetin kalliita ja niin kovasti kehuttuja, mutta ei tuu sitte mitään. Kalastusaikaakin on saanut, mutta ei tärpin tärppiä. No ei aina voi voittaa Aika samoilla linjoilla minäkin olen. Suspilla ei tosiaan ole tullut mitään. Kaksi pakettia olen ostanut niitä, tosin ei kyllä "mahtavasti" ole saanut vielä uintiaikaakaan.. Eiköhän se niihinkin vielä joskus nappaa, toiveikkaana ainakin odotan. Sama juttu täällä. Minulla on sininen ja normi ahvenen näköinen suspi, mutta ei ole napannut vielä.
Minnow spoonilla ei mitään ole tullut ja eikä myöskään bete rgodilellä. Korjakkaa jos kirjotin väärin