Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Syyskalastus...

Started by Reuhka, October 04, 2003, 12:19:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Reuhka

Kertokaa parhaat vaapuut ja ottipaikat syksyllä! :D

Anonymous

no ite saan paljon joonaksella jossa on punasta ja vihreää sillä oon saanu jo tänä vuonna jo noin 8kirjolohta ja 4harria ja haukia on tullut himona

Potkuri

Niitä turskia on tullut lofooteilta isolla turskapilkillä. Hahhaa!

Mitä kaloja ajattelit kalastaa?
Team Ruoto

Aleksi_Kalamies

Syyskalastukseen soveltuvat parhaiten painolipat.
Esim.Vibrax Minnow Chaser ja Lotot toimivat ahvenelle ja hauelle näin syksyllä.

Tänä syksynä tosin olen saanut myös Rapala Jointed Shad Rapilla muutaman hauen ja Tobylla muutaman.

qaz

edelliseen viestiin lisätäkseni vielä lusikat esim. krokodil jolla on saatu syyshaukea

matiaz

Syyskalastukseen soveltuvat parhaiten painolipat.
Esim.Vibrax Minnow Chaser ja Lotot toimivat ahvenelle ja hauelle näin syksyllä.

Ninkohan on? Jos haukea vielä kalastaisin nii syöttäisin niille 15cm sisiselkästä Nilsua!!!!!
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

Jigi

Saatteko te oikeasti syksyllä heittelemällä kalaa? Täälläpäin ei meinaakkaan ottaa. Verkoista saadulla n. 1,7kg hauella oli tosi pieni kala suussa, pitäisi varmaan pienentäää uistin kokoa kun olen aika isoilla heitellyt.

haukka

sininen zam oli kovin sana tänään hauelle (10kpl) uppomagnumilla pari, super shad rapilla pari ja viel fat rapilla yks... kalat inkoosta...

Redex

Saatteko te oikeasti syksyllä heittelemällä kalaa? Täälläpäin ei meinaakkaan ottaa. Verkoista saadulla n. 1,7kg hauella oli tosi pieni kala suussa, pitäisi varmaan pienentäää uistin kokoa kun olen aika isoilla heitellyt.

Kyllä puolikiloiset hauet on ottanut 60g proffaan sekä 18cm:n nilsuun.Bete Turkuun ottaa pari vuotiaat.