Ilman muuta uskon Jumalaan ja olen uskossa! Jeesus on tehny suuria tekoja munkin elämässä, oon saanut mm. kielillä puhumisen armolahjan, eli pyhä henki puhuu silloin mun kautta uusilla/vierailla kielillä, ja hmm... minkähän suoranaisen ihmeen teille kertoisin?
Tämä sattui äidille: Hän oli menossa kanttoriksi naapurikuntaan, mutta tarvitsi asianmukaiset urkukengät, uudet silmälasit ja paljon muuta, niin että hintaa tulisi kamoille yli 400€. Perheen rahatilanne TODELLA huono. Hän rukoilee Jeesusta avuksi, ja parin päivän päästä tapaa apteekissa puolitutun naisen, joka kertoo saaneensa pakottavan tarpeen antaa rahaa hänelle, ja päätti, että jos tänään tapaa äitini, niin antaa rahat hänelle. Siellä tapasivat ja äiti sai rahansa ja tuli vedet silmissä hakemaan mua koulusta. En tiedä tarkalleen rahasummaa joka siinä oli, mutta kaikki kulut se kattoi. Sattumaako?
Itselle sattui: Olin tosi tylsistyneenä kalassa ja sanoin Jeesukselle: "Anna nyt mulle kala, että piristyn." Seuraavalla heitolla 1,8kg hauki.
Itselle sattui myös: Eräässä nuortenillassa oli mukana tyttö, johon olin ihastunut. Olisin halunnut jutelle hänelle kaikenlaista, mutta tilaisuutta ei tullut, ja läksin myrtyneenä kotiin. Kerroin asiani Jeesukselle, ja ensi yönä neljältä sama tyttö panee tekstiviestin mulle ja pyytää esirukousta. Myöhemmin olemme tutustuneet ja olemme hyviä ystäviä. Sattumaltako hän sen viestin pisti?
Isälle sattui: Hän oli purjehtimassa hyvin kaukana kotirannasta, kun yhtäkkiä veneen köli raapaisi kovaäänisesti pohjaa ja säikytti isän. Silloin hänelle tuli tietoisuus, että se oli Jumalan merkki ja hän lähti äkkiä kotirantaan. Heti kun pääsi perille, puhkesi ihan tyhjästä ankara myrsky. Sattumaako?
Itselle sattui: Olin ankarassa rahapelivimmassa, ja se alkoi käydä vakavaksi kun rahaa paloi. Sitten yksi ystävä rukoili mun puolesta, ja mä täytyin pyhällä hengellä ja itkin ilosta eikä sen jälkeen oo tarvinnu panna rahaa uhkapeleihin. Joku tietty alkaa selittää, että se oli psyykkistä, mutta mikä mut sitten ihan varoittamatta pani itkemään siinä kaikkien nähden? Jeesus vapautti mut!
Jumala on olemassa, mä uskon häneen ja uskon että hän rakasti maailmaa niin kovasti, että lähetti poikansa Jeesuksen kuolemaan ristillä että mä ja te kaikki päästäisiin taivaaseen. On teistä kiinni otatteko lahjan vastaan ja uskotte häneen. Voitte ottaa tämän ilmaisen lahjan vastaan ja saada uskomattoman rauhan elämäänne ja päästä taivaaseen tai voitte rypeä maailmassa vailla lohtua ja löytää itsenne eräänä päivänä helvetistä... Mä toivon näkeväni monet teistä taivaassa. Yhtenä päivänä joka ainoa ihminen on Jumalan edessä ja vastaa hänelle teoistaan. Kaikki ihmiset ovat syntiä tehneet ja ansaitsevat kadotuksen mutta Jeesuksen sovitustyön tähden ne pelastuvat, jotka uskovat häneen.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän." (Joh. 3:16)