kuivaat/et kuivaa

Started by Mayfly, December 07, 2003, 11:58:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mayfly

Siis on kysymys siitä, että kuivaatko tuuheammat perhot ennen, kuin laitat ne käytön jälkeen takaisin rasiaan. Nimittäin se ei ole kovin mukavan näköistä, kun avaa seuraavan kerran rasian, niin se kuivaamatta jäänyt esim: liitsi ja sen pyrstö on ihan yhdessä läjässä koppurana.
Itse kyllä aina käytön jälkeen hieman pyyhkäsen perhoa kuivemmaksi.

Miten te menettelette?

/May
''Jokainen taimen on liian arvokas kalastettavaksi vain yhden kerran''. -Lee Wulff-

Perhokalastus tärkein harrastus minulle aina päivänä, jolloin ei muu duuni kutsu.
Perhokalastanut olen -93- vuodesta asti ja homma senku menee parempaan suuntaan.

/May

matiaz

Mää laitan perukkeesta pois oton jälkeen perhot (kaikki) kuivumaan siihe semmoseen "lampaanvilla" palaan. semmose voi ommella kiinni jonku perholiivin taskun päälle jos sitä ei niissä satu valmiina olemaan. Perhot kuivuu siinä hyvi eikä koukutkaa ruostu niinku joskus rasiassa käy  ; :)
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

Mayfly

Liiveissäni on lampaanvillaa ja siihen ''jo kokeillut perhot'' aina laitankin, mutta nämä ''jo kokeillut streamerit'' ei tahdo siinä aina kuivua.

/May
''Jokainen taimen on liian arvokas kalastettavaksi vain yhden kerran''. -Lee Wulff-

Perhokalastus tärkein harrastus minulle aina päivänä, jolloin ei muu duuni kutsu.
Perhokalastanut olen -93- vuodesta asti ja homma senku menee parempaan suuntaan.

/May

Pohjolan äijä

Perhorasiian vain kaikki, sillä olen muokannut rasioitani tekemällä niihin reikiä ja kun tulen kalalta kotiin niin tyhjennän rasiat liivistä ja asetan ne pöydälle kansi auki kuivumaan!
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle EI!

tarpooni

Reissun jälkeen rasiat auki ja pöydälle kuivumaan. Ainakin omasta lampaantaljapalasta tuppaa väkäsettömät perhot irtoamaan.