Chat

Author Topic: Valittajien thread  (Read 147925 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
Vs: Valittajien thread
« Reply #90 on: October 25, 2008, 21:37:11 »
Nuo moderaattorien valitukset on aika syvältä pilkittyä jöötiä.Tämä oli kommentti joka on totta, turha peten bannata mua uuestaa
Meinaatko ihan tosissas :-o ?  Jos oieesti tarkotat, että tuo, mitä modet huomauttelee, on turhaa, niin haluan parista turhasta huomautuksesta heti pari esimerkkiä!

Miksi sitten kirjaduit foorumille, jos et pysty noudattamaan sääntöjä? Se on kato nii, että foorumilla foorumin tavalla. Ei sun tarvi tänne rekisteröityä inisemään.

HAH! Ja vielä huomasin, että olit sanonut Torrolle, että elä valita. Ja Torro ei edes valittanut, vaan huomautti vain. Eikä asia koskenut edes sinua. Ja sinä täällä nyt itse iniset.
« Last Edit: October 25, 2008, 22:01:52 by kirjolohikäärme »
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #91 on: October 25, 2008, 21:39:41 »
Kenessähän se vika mahtaa olla, jos moderaattori bannaa käyttäjän..? :roll:
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Vikke

• Kiiskimaisteri
  • Kurikan Urheilukalastajat
    • MSN Messenger - vikke-95@hotmail.com
    • View Profile
    • Kiinnike-Heinonen Oy
    • Email
« Reply #92 on: October 25, 2008, 21:45:48 »
Moderaattorihan bannaa silloin käyttäjän, jos se ei ole osannut noudattaa foorumin sääntöjä.
http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=12004.0 Tuon kun lukee oikein ajatuksella, niin pitäisi osata käyttäytyä foorumin sääntöjen mukaisesti, ja varmasti välttyy banneiltakin.

Ei tästä tämän enempää, tai ainakaan minä en meinaa enää osallistua tätä aihetta koskevaan keskusteluun...
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Nismox

• Global Moderator
    • View Profile
    • Kotisvut
    • Email
« Reply #93 on: October 25, 2008, 21:59:50 »
Kenessähän se vika mahtaa olla, jos moderaattori bannaa käyttäjän..? :roll:
No moderaattorissa tietysti. Mehän ollaan niitä pahan alkuja ja juuria, mulkkuja, pilkun n****oita, turhan valittajia.
Täällähän tarttisi saada kirjoittaa asiasta kuin asiasta juuri niinkuin mieli tekee.
Ensin porukka töpeksii, saa varotuksen ja kun ei tehoa määräajaksi pois foorumilta.
Siittähän se kauhea poru alkaa, priva viestiä tulee solkenaan ja jopa omaan sähköpostiin kun, se ja se moderaattori on niin mulkku että, bannasi mut, pliz poista se panni oo ny järkevä.

-Nismox-

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #94 on: October 26, 2008, 03:36:54 »
Nuo moderaattorien valitukset on aika syvältä pilkittyä jöötiä.Tämä oli kommentti joka on totta, turha peten bannata mua uuestaa

Kyseiselle herralla "Kalaton mies" joka nyt esiintyy nimimerkillä "Ukkopekka14", kerroin kaksikin eri kertaa palstan säännöistä, mutta vastineeksi saa juuri tätä Nismox:in kertomaa paskaa. Ihmettelenkin kenessä on vika jos ei osata käyttäytyä kuten palstalla pitäisi.
YV:llä yritin parikin kertaa herraa saamaan ajatuksesta kiinni, mutta ei onnistu, ilmeisesti moderaattoreiden vika kun ei mene ohjeet jakeluun.

Pressure

• Guest
« Reply #95 on: November 10, 2008, 09:24:44 »
Lopettakaa nyt se screamereiden laitto foorumille, turhia ja lapsellisia, eikä kukaan niistä mitään saa itselleen.
Foorumilla on myös vanhaa käyttäjäkuntaa ja tuollaiset voivat käynnistää millaisen vaan sairaskohtauksen periaatteessa kenelle vaan.

Screamer on siis video tai kuva, jossa on alussa esim. jotain rauhallista musiikkia tms. jonka jälkeen tulee verinen naama kirkumaan ruutuun.

Tämän viestin jälkeen lähetetyistä screamereista viikon bannit. Minulle (ehkä myös muille moderaattoreille) voi linkata yksityisviestissä näitä, jos itse en ole huomannut.
« Last Edit: November 10, 2008, 10:32:51 by Pressure »

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
  • Kalapedian päätoimittaja
    • MSN Messenger - kimmo.tiirikainen@gmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #96 on: November 10, 2008, 10:25:31 »
Lopettakaa nyt se screamereiden laitto foorumille, turhia ja lapsellisia, eikä kukaan niistä mitään saa itselleen.
Foorumilla on myös vanhaa käyttäjäkuntaa ja tuollaiset voivat laittaa käyntiin millaisen vaan sairaskohtauksen periaatteessa kenelle vaan.

Toi on totta. Mun isoisä kuoli sydänkohtaukseen tuollaisen takia...

Pressure

• Guest
« Reply #97 on: November 10, 2008, 11:12:54 »
Eiköhän rauhoituta nyt. Kaikki lähtee pikkuasioista ja niihin tulee kiinnittää huomiota, mutta liian kärkäs suhtautuminen ei tietystikään ole hyvästä, nimim. kokemusta on.
Eipä täällä ketään mielipiteiden takia olla bannattu, mutta haukkua ja flameta ei kannata. Pete on moderoinut palstalla jo pitkään enkä usko että asian suhteen on tarvis tehdä muutoksia.

Lisätäkseni aiempiin keskusteluihin:
Foorumikirjoittelu todellakin on verrattavissa työnhakuun. Miksi osaisit kirjoittaa ymmärrettävää suomea työhakemukseen, jos et osaa sitä edes keskustelupalstalla tehdä? Miten niin ketään ei haittaa väärinkirjoitus? Minua ainakin kiehuttaa tällainen teksti: "mun mielstä räsäne o paras jiki!!1mitä niilä pilkuila tekee ku voi kirijotaa ilmanki ja isot kirjamet o iha turhii sama kirjai se kuiteki o ja piste o kans toine pannahine aiva turha vekoti sinne lausee loppuu e se ketää haitaa jos sitä ei siä o"

Timpe

• Guest
« Reply #98 on: November 15, 2008, 22:34:25 »
Hmm..pitääpä valittaa tästä asiasta, eli, kirjautuneena sisään yririn sepostaa vastausta Kuva-arvoitus threadiin http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=12684.630 niin jostakin kumman syystä vaikka olen kirjautuneena en voi vastata ko. ketjuu koska "vastaa" namiskuukkeli puuttuu! http://img259.imagevenue.com/img.php?image=81333_kirjautuneena_122_112lo.jpg
V**U tää kalassa.net kusee aika ajoin ja aika huolella!
« Last Edit: November 15, 2008, 22:36:11 by Timpe »

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #99 on: November 15, 2008, 22:36:42 »
Hmm..pitääpä valittaa tästä asiasta, eli, kirjautuneena sisään yririn sepostaa vastausta Kuva-arvoitus threadiin http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=12684.630 niin jostakin kumman syystä vaikka olen kirjautuneena en voi vastata ko. ketjuu koska "vastaa" namiskuukkeli puuttuu! http://img259.imagevenue.com/img.php?image=81333_kirjautuneena_122_112lo.jpg

Saattaapi johtua jossain määrin siitä että lukitsin aiheen, ts. siihen ei voi vastata. Eli vastaa-namiskuukkeli puuttuu. Alkoi sen(kin) threadin juttujen taso laskea niin paljon että antaa rauhoittua hetken.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger - lare.saari@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #100 on: November 15, 2008, 22:41:15 »

Saattaapi johtua jossain määrin siitä että lukitsin aiheen, ts. siihen ei voi vastata. Eli vastaa-namiskuukkeli puuttuu. Alkoi sen(kin) threadin juttujen taso laskea niin paljon että antaa rauhoittua hetken.

-Perca
Ja tätä minä olen odottanut kauan... Kiitos Percalle, kun lukitsit sen.  :wink: Ja ei haittaa, vaikka ei aukeaiskaan koskaan.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Timpe

• Guest
« Reply #101 on: November 15, 2008, 22:41:51 »

-Perca

No asiaa puhut eli taso laski kuin lehmän häntä. Minä vaan "tyhmänä" en tajunnut katsoa "etusivun" kautta jolloin olisi tuonkin lukituksenkin huomannut..asia siis kunnossa..turha valitus  :oops:

Edit: mites toi "isi" alku toho viestiin jäikin :P (editoitu pois)
« Last Edit: November 15, 2008, 22:45:44 by Timpe »

vaaputtaja

• View Profile
« Reply #102 on: November 25, 2008, 20:11:53 »
Eipä tässä muuta valittamista oikein ole, kuin että yhdyssanat pitäisi kirjoittaa yhteen. Koska käyttäjiltä tällaista vaaditaan, niin minun mielestä moderaattoreidenkin tulisi osata yhdyssanat kunnolla.

Daiwa

• Hauki tuo lisää kiinnostusta kalastukseen.
    • MSN Messenger - lare.saari@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #103 on: December 04, 2008, 22:05:14 »
Justiinsa Pressuren kanssa oli kova YV keskustelu ja en nyt voi vastata sille vähäänaikaan. Tällainen tulee..."Olet lähettänyt maksimimäärän 20 yksityisviestejä tuntia kohden." Voiskohan tuota rajaa nostaa hiukan ylemmäs?
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • View Profile
    • http://www.kalassa.net
« Reply #104 on: December 04, 2008, 23:47:59 »
Nyt on raja nostettu viiteenkymmeneen, mutta pitäisiköhän se IRC herättää uudelleen henkiin?
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

vainaja

• View Profile
« Reply #105 on: December 05, 2008, 06:47:14 »
Nyt on raja nostettu viiteenkymmeneen, mutta pitäisiköhän se IRC herättää uudelleen henkiin?

Ehdottomasti pitäisi. Ois mukava jutella muitten käyttäjien kanssa vähän muistakin asioista ku mistä foorumilla keskustellaan.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #106 on: December 05, 2008, 09:11:07 »
No jaa.. sen harvan kerran kun olen ircissä nyt ollut, niin siellä ei ONNEKSI ole ollut niitä "kalastaja" nickillä kirjautuvia, jotka 1min ajan kyselevät jotain ihan ufo-juttuja, jonka jälkeen poistuvat kun kukaan ei vastaa heti mitään. Irc on idlailua ja sivutoimista satunnaista juttelua. Ei mitään aktiivista chattailyä. Satunnaiset kävijät aloittavat sen "onko täällä ketään" -shown AINA ja se taas ärsyttää kanavan vakituisia käyttäjiä, jolloin lopputuloksena on v**tuilua ja naljailua.

Voihan sen ircin sinne pistää, mutta varoituksen ja etiketin kanssa. Ircin sisältö on usein "painokelvotonta".
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #107 on: December 05, 2008, 21:20:05 »
Jussi, tällä hetkellä viestin maksimimerkkimäärä on 20 000. Laajimmat (laadukkaimmat?) artikkelit eivät näin ollen mahdu ollenkaan sivuille, asialle voinee tehdä jotain?

Kiitokset  :-)

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • View Profile
    • http://www.kalassa.net
« Reply #108 on: December 05, 2008, 22:57:49 »
Artikkeleja varten on suunnitteilla parempi systeemi, julkaisen näitä sitämukaa kun edelliset lähtevät toimimaan, eli hetki pieni... :)
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

jarmoankka

• Ädin kielen opetaja
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • View Profile
    • Email
« Reply #109 on: December 06, 2008, 02:27:03 »
http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=18937.0

Hyötyykö tällä aloittamallasi aiheella kalastuksessa, jos katselee mitä toiset tekee lahnoilleen?

:evil: :evil: :evil:  Propsit Hemulille!             Sori ot.
Koska lahna on särkikala ja niinku yleensä niitä ei syödä, koska ne on ruotosia ja elää "paskan seassa". Ite kun pyydän paljon isoa lahnaa ja halusin tietää vihtiikö niitä yleensäkään syödä.

Ai hitto, olipas kiva eksyä tälle aihealueelle. En o näitä ennen lukenutkaan. Ja nyt kommaan tota lahna-asiaa... ja muutenkin sivuan "TURHIA" aiheita:

Olisiko kannattanut otsikoida jotenkin muuten kuin "syötkö lahnat". Jo otsikolla saa aikaan turhan vaikutelman. Tosiasiassa aihe on kiinnostava, koska lahna on harvemmin ruoaksi laitettava ja olisi kiva tietää miten laitetaan siitä maittavaa sapuskaa. Mutta miksi et otsikoinut vaikkapa "Lahna-ruokareseptejä", "miten valmistat lahna ruoaksi", lahnasta ruokaa" jne jne...
Pipoaiheeseen: Kenellä oikeesti voi olla sellainen perversio, että kiinnostaa lukea keskustelupalstalta millaista pipoa joku käyttää?Tai millaisia hanskoja. Hyi yök,. Eiköhän nyt jumal**** jokainen osaa pipon ostaa paikalliselta essolta ilman uteluitakin?

Kiitos ja hyvää yötä.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Murmeli

• Tee se itse
    • View Profile
« Reply #110 on: December 06, 2008, 13:01:56 »
Täytyypä jatkaa ite, kun en ole kommentoinut tuota lahanjuttua.

Syötkö lahnat -threadista saa jokainen kalastaja enemmän irti, kuin esim näistä:

"Laiva on lastattu..." – kalastusaiheisilla asioilla
Mikä SINUA hatuttaa, potuttaa tai ketuttaa juuri nyt?
paljon penkistä
Mikä sinua ilostuttaa, Hymyilyttää Juuri nyt?
Mitä kuuntelet juuri nyt/kuuntelit viimeksi ?
Mikä mopo?
Pituus
Mitä lehtiä luette ?
Omistatko moottorikelkan ?
Onko teillä ollut tyttö- tai poikaystävää.
Toiveet/hankinnat jouluksi 2008 --->
Opettajienne lempinimet?
Arvostele edellinen käyttäjä
Yleisövessan seinä
kuka vie mestaruuden?
Tuttuja Kalassa.Netin foorumilla???
Arvostele edellisen avatar.
Yöeläjien chat
Minkä levyn ostit viimeksi? Arvostele se!
Kulutetuimmat sanonnat
Paras energiajuoma?
Rahapelit-thread
Mitä kalastukseen liittyvää ostit viimeksi?
Seuraava kalastusaiheinen ostoksesi?
Mikä on mielestäsi inhottavinta kalastuksessa?
Isoin haukesi lusikalla?
Viimeisin pettymyksesi kun olit kalastamassa?
Hauki lemmikiksi?
Kaunein kala
tupakoitko kalassa?
"Lättypitsasta" gourmet-ateria?
Anagrammeja käyttäjänimistä
Puulaaki-porukka TRE?

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #111 on: December 06, 2008, 15:16:07 »
No tottakai jokainen kalastaja saa tuosta ''Syötkö lahnat''- aiheesta enemmän irti kun noista listaamistasi.
Nuo listaamasi aiheet kaikki löytyvät sieltä paskanjauhanta ja sekalaista juttua- alueelta. Siellä tuommosia aiheita pitääkin olla.

Lahnan syömiseen liittyvä aihe on siellä Onginta- alueella.

Murmeli

• Tee se itse
    • View Profile
« Reply #112 on: December 06, 2008, 18:19:12 »
No tottakai jokainen kalastaja saa tuosta ''Syötkö lahnat''- aiheesta enemmän irti kun noista listaamistasi.
Nuo listaamasi aiheet kaikki löytyvät sieltä paskanjauhanta ja sekalaista juttua- alueelta. Siellä tuommosia aiheita pitääkin olla.

Lahnan syömiseen liittyvä aihe on siellä Onginta- alueella.

Nuo ei ainakaan ole paskanjauhanta osiosta: :roll:

Mitä kalastukseen liittyvää ostit viimeksi?
Seuraava kalastusaiheinen ostoksesi?
Mikä on mielestäsi inhottavinta kalastuksessa?
Isoin haukesi lusikalla?
Viimeisin pettymyksesi kun olit kalastamassa?
Hauki lemmikiksi?
Kaunein kala

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #113 on: December 06, 2008, 18:44:07 »
Nojoo, onhan siellä juu poikkeuksiakin.  :-P

Mutta noista ''ei-paskanjauhanta''- aiheista joita tuossa nyt muutama oli, nii saa kyllä ainakin osasta mun mielestä juttua enemmän irti kuin tästä ''Syötkö lahnat?''- aiheesta.

Kalastusostokset, tulevat ja tehdyt. Ne kyllä ovat ikikeskusteluja eikä niistä pätevää juttua kyllä voi lähteä tekemäänkään.
Superlatiiviaiheista nyt ei juttua voi saada irti jos aloitusviestikin on juosten kusemalla tehty.
Hauen lemmikiksi ottamisesta nyt edes jotenkin voi keskustella, samoin viime reissun pettymyksistä ja kalastukseen liittyvistä inhoista voi keskustella myös laadukkaasti ja pidemmillä kuin kahden tai kolmen sanan vastauksilla, jotka nyt tässä tapauksessa riittäisivät ''Syötkö lahnat?''- keskusteluun.

Kuten jarmoankka tuossa aikasemmin sanoi tuon lahnan syömiseen liittyvän aiheen olisi toki voinut paremminkin pohjustaa, kuten monen muunkin aiheen, mutta mikäs siinä jos juttu luistaa.. edes vähän aikaa.

eza1992

• Mr. Harpoonman
    • View Profile
    • Sukelluskalastajan virtuaalimekka - Team Kampelan foorumi
« Reply #114 on: December 07, 2008, 14:56:38 »
Anteeksi että sotken taas muiden keskustelua omalla kysymykselläni mutta:

sain YV:n joka oli lähetetty toiselle käyttäjälle?

«  Lähetetty käyttäjälle: Arttu[TNL]  : eilen kello 10:23:23 »

Arttu sai myös sen saman viestin, mutta eksyi näköjään myös minulle. :?

PS. Kiitos Jussille päivityksestä! :-)
« Last Edit: December 07, 2008, 15:04:51 by eza1992 »

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
« Reply #115 on: February 12, 2009, 19:09:51 »
Mitä ihmettä, mun profiilissa lukee et mulla on vaan 380 viestiä ja mulla on oikeesti n. 550???  :?

Onko muilla tullut esille?

Vaadin selityksen...
Onko ne v*tun viestit muka nii tärkeitä?!

Pari pahinta, toiselle kymmenelle sivulle yltänyttä paskanjauhanta aihetta nollattiin. Ja mm. meikäläisen virtuaalipippeli lyheni ensimmäiselle tuhannelle asti. Ennen aiheiden nollaamista se oli pitkällä yli kahdentonnin. 
Eli sinun viesteistäsi lähes puolet oli siellä ''ilostuttaa - ärsyttää''- aiheiden sisällä.
Juuri näin. Ainakin minulle on aivan sama onko niitä viestejä siellä profiilissa kymmenen vai kymmenetuhatta. Määrällä ei sitä rispektiä saavuteta vaan sisällöllä. Minun puolestani nuo viestiluvut saisi poistaa profiileista kokonaan. Saisi loppua tuo viestien keräily ja turha wannabe-egomania lopullisesti.

jarmoankka

• Ädin kielen opetaja
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • View Profile
    • Email
« Reply #116 on: February 12, 2009, 20:04:24 »
Joo nimenomaan: VIESTIMÄÄRÄT POIS!!! Ja vaikka keskustelijan ikä niiden tilalle.

Mitä v****n iloa kerätä viestejä ja itkeä jos niitä katoo? Niilä ei saa kunniaa, respektiä,rahaa, voita autoja....
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Aatami

• Professorin vaimo
  • Global Moderator
  • Intohimona kalastus
    • MSN Messenger - jami_terasahde@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #117 on: February 12, 2009, 20:17:01 »
On siinä sekin, että jos viestimäärä ei näy, niin saattaa käydä kävijäkato. Junnut tuntuvat rakastavan viestien keräilyä ja voin vain kuvitella mitä tapahtuisi jos ne poistettaisiin.

Todentotta olen aina ollut sitä mieltä, että viestimäärällä ei tee mitään. Ennemmin haluaisin vaikka iän näkymään viestimäärän tilalle. Ikä auttaisi ymmärtämään joitain ihmisiä paremmin. Enkä tarkoita mitenkään pahalla vaan nimenomaan hyvällä, koska eri ikäiset ihmiset käyttäytyvät "yllättäen" erilailla. Enkä tarkoita sitä, että nuori on tyhmä ja vanha viisas. Sillä tuolla osastolla tietotaito menee aika sekaisin.

Luulen silti että julkaistavan tekstin taso kasvaisi, jos viestimääriä ei olisi?
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Murmeli

• Tee se itse
    • View Profile
« Reply #118 on: February 12, 2009, 20:22:58 »
Vastaväite:

Ei viestimääriä pois! Roska-aiheet tyhjäksi. Niihin niitä ylimääräisiä viestejä kertyy.

Rambo-Jonne

• View Profile
« Reply #119 on: February 12, 2009, 20:24:25 »
On siinä sekin, että jos viestimäärä ei näy, niin saattaa käydä kävijäkato. Junnut tuntuvat rakastavan viestien keräilyä ja voin vain kuvitella mitä tapahtuisi jos ne poistettaisiin.

Liekköhän olisi paha asia ollenkaan... Näyttäisi yleensä käyvän siten, että kun nämä junnut jakavat foorumilla "tietämystään" niin siitä ei tule kuin paha mieli heille.

center>