Isoin pilkkiahven

Started by Anonymous, December 22, 2003, 09:54:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Anonymous

Mikä on isoin ahvenenne, mitä olette pilkillä saaneet?

edit: otsikko

Haugi

Vähän reilut 400g. Eli siis mitään jättiläisiä ei kohdalle ole osunut. Enpä toisaalta juurikaan merellä pilki, josta isomuksia voisi paremmin löytää.
- Haugi -

Peksim

No en tiedä talvella saaduista pilkki-ahvenista, mutta kesällä veneestä pilkkien suurin on muistaakseni 300-400g.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

flyfisher14

noin 400 grammanen, eli ei mikään jätti.

HerraHame

Pilkillä n.800g, ongella 920g, virvelillä suurimmat 1050g, 1650g

edit. ja tänä kesänä tuli vielä ongella tommonen 1175g :)
Mo~

Joutilas

raimo

pilkillä 400g, ongella 600-700g, virveli 500g :D

pilkki mestari

talvi pilkillä en oo käynyt kovinkaan paljon, mutta tänä vuonna aloitan käymään kunnolla, no jos kerron isoimman ahvenen jonka olen saanut kesällä pilkittäessä nii se on n.650g

Anonymous

Pilkillä 1200g, ongella 1000g, uistimella 1100g

visa

Joku 400g, oli kyllä ihan hyvässä lihassa :)

Anonymous

Sairasta!:O  Mun suurin pilkillä on vaan joku vähä reilu 300g eli ihan tavallinen, ja virvelilläki vaan tasan 400g, mutta nää olikin järvestä. Merellä en oo ikuna pilkkiny, sieltä vois kai löytää isompiakin?

crashmaster

Pilkillä 1041g, virvelillä 710g ja ongella 520g ja kaikki on sisävesi abboreja.

Fabu

Talvella isoin, jonka olen punninnut painoi 350g, mutta pikkasen isompiakin on voinut tulla. Kesällä n. 450g.

mattivehvilainen

Eilen tasuriin haksahti reipas 600 grammanen... Toistaseks isoin, merellä en ole käynyt...
Kalastaa, ei kalasta, kalastaa, no totta kai kalastaa!! Mitä sitä tuommosia kyselemään...?

Anonymous

En harrasta kalastusta juuri lainkaan, mutta näin keväisin tulee käytyä muutaman kerran pilkillä. Eilen olin ehtinyt olla n. 15 min poikaystäväni kanssa pilkillä pienellä lammella, kun sain n. 200g ahvenen. Olin tästä jo aivan innoissani ja hyppelin onnentanssia jäällä! Poikaystäväni on innokas pilkkijä ja hän huusi minulle viereiseltä avannolta, että heitä se pilkki nopeasti takaisin, sieltä voi tulla niitä vielä lisää. No, minä laitoin pilkin takaisin avantoon, ja melkein heti siihen tarttui iso vonkale. Tunsin heti, että nyt tulee iso, ja huusin samantien poikaystäväni apuun. Poikaystäväni avustuksella saatiin ahven nostettua jäälle. Painoa tällä ahvenella oli 1135 g!

Sain nämä ahvenet hopeisella pystypilkillä, jossa oli oranssinen värikoukku.

kaivo

Suurimmat lienevät vain jotain päälle 300 g. Suurin osa reissuista kun tulee tehtyä paikoille, joissa ahventen keskikoko on sitä normaalia 20 - 50 g luokkaa.

AnGrY2

Tasan 650 g eli ei mikään hirveä monsteri. (mereltä)
Seitlahden Hauki -> 107 cm / 7,3 kg

matiaz

Eilen sain Kannonkoskelta, Kivijärvestä 700 grammasen ahvenen! Se taitaa olla isoin...
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

jazu

balttiarallaa 450 g. iso-madesjärvestä kankaanpäästä viime talvena.

Reaper

Tänä vuonna suurin ahven pilkillä jotain 400-500g väliltä. Tuli lapin reissulla. Ja pystypilkki aseena.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Anonymous

Pari viikkoa sitten pelkällä morrilla 930g raitapaita...

marabou

Yleensä pilkin koti lahella jossa ahvenen keskipaino on n. 20g, eli aivan kauheita petoja :wink:

Mutta joskus sain jostain n.500g painavan, olisikohan se ollut se. :lol:

kala90

olin merellä yhis kisois  niin sain 1440g
kukaan ei ole täydellinen minä olen täydellinen esimerkki siitä

kapsu

kilonkerhoon ei ole vielä päästy... 790g pilkillä.
mato-onginta, uistelu ja pilkkiminen lähinnä...
Kuhaveljet Ry

Palamu

350 grammanen. Mutta kyllä vielä SE isokin osuu kohdalle...
Minä mitää kalaa oo saanu....

Palamu

Palamu

älytöntä kalan tuloo

viime talvena paras reissu merellä Vaasassa (Raippaluoto) 4 kpl yli kilon raitapaitaa. Ja ahventa kaikkiaan n,80 kg kaikki yli 300g

lykra

Nojuu eipä oo talvella pilkillä noussu kai kun joku 300g mutta veneestä kesällä tuli  semmonen 500g
><((((*> Ei se aina lähe <*))))><

Grouse

n.600g ahvenmamma pienellä oranssilla mormulla.
|KALAVALE|