Perhonsidontailtoja järjestämään Oulun läänissä?

Started by Kaleveli, March 05, 2004, 22:13:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kaleveli

Onko Oulun läänissä perhonsitojia joilla kiinnostais pitää sidontailtoja? Olis mielenkiintoista kerätä porukka ja pidettäis sidontailtoja, siinä saisi hyviä vinkkejä toisilta sitojilta.

edit: muokkasin otsikkoa sisältöä kuvaavammaksi.

Jermoni

Missäs päin oulun lääniä asustelet? Itse kajaanissa majailen, muuten vaan ajattelin että olisitko mitenkä lähellä. Ihan hyvä idea pitää semmonen sidontailta, mutta ehkä järjestäminen hieman vaikeaa.  :(
Vapa taipuu aivan kaarelle, liitokset natisee, kelan räikkä huutaa! Alkaa hurja vääntö. 10 minuutin väännön jälkeen luovutan. Perho ei lähde millään irti puusta.           :D

Kaleveli

Minä asun Pudasjärvellä, eli matka on aika pitkä :(

duppelt

Aikapa laajan alueen kattaa tuo sun kysymykses.Mutta ihan hyvä idea.Ite oon Oulusta.

miserable

Höh, kajaanin perhokerho pitää kaiketi sidontailtoja joka keskiviikko Kajaanissa. En ole kyllä saanut kuin kerran siellä käytyä, mutta mukavaa oli. En ole aikaisemmin oikein saanut sidottua mitään järkevää, mutta siellä sentään minunkin prho näytti aivan perholta! :) Eikä itse tarvitse vehkeitä eikä mitään, sieltä penkit ja muut tarvikkeet.

Aika hieno sivustokin :) : http://www.perhokerho.kajaani.net/
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get. There's the same thing for Fishing ;)

Ernesti

Missäs päin oulun lääniä asustelet? Itse kajaanissa majailen, muuten vaan ajattelin että olisitko mitenkä lähellä. Ihan hyvä idea pitää semmonen sidontailta, mutta ehkä järjestäminen hieman vaikeaa.  :(
Mäki asun kajaanissa. Enkä kyllä osaa kunnolla sitoo koska kukaa ei oo opettanu mulle :D