Liikkumaväline pilkillä?

Started by Jigi, February 15, 2003, 18:30:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jigi

Noniin. Ite liikun potkukelkalla,kävellen ja joskus harvoin autolla.Muuten mitä mieltä olette noista potkukelkan liukujalaksista. Niillä on kyllä hyvä mennä jäällä lumen päällä, mutta on kyllä turhan kalliit.

edit: otsikkoon hiontaa

Reaper

Joo tosta kysymyksestäs tulee mieleen, että millä kuljet jäällä, niin autolla? No kummiskin kuljen kävellen.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Salmo

Kävellen. Potkukelkkaa en enää omista (meni 5 osaan muutama vuosi sitten). Autolla kun joutuu pilkille kulkemaan, on kelkan vienti jo sen verta vaikeaa, että mielummin kävelen jäällä. Ja niitä hyviä potkukelkkakelejä vielä on niin harvoin.

Jaakko

Omistin potkukelkan, mutta joku naapurin ilkeista pikkupojista vei sen joskus.
Nykyään kulen pyörällä ja pitemmät matkat autolla.
Mutta, siis jäällä??? Siis jäällä ihan kuiteski kävelen...

Anonymous

No, minä ainakin liikun ehdottomasti moottorikelkalla, oikeastaan mitään muuta välinettä ei ole tullut mieleenikään!! :)

kalafriikki

Potkukelkalla kuljen jäällä. Liukujalakset ovat ehdottoman hyvät lumisella jäällä, mutta puhtaalla jäällä niistä ei ole mihinkään!
Eli, jos omistat useampia potkukelkkoja, niin kannattaa laittaa yhteen liukujalakset. Maksoi mitä maksoi!
Kalat on mun kavereita!

kaivo

Autolla tai pyörällä (kodin lähellä) rantaan, jäällä kävellen. Autolla olisi näppärä ajella jäällä esim. merellä, mutten uskalla.

Anonymous

No jäällä tulee kuljeksittua ihan kävellen, mutta pilkkipaikalle joutaa kyllä autolla mikäli paikka on kaukanakin. Mutta kävellen..

fizuztaja

Jäällä kävellen, koska kisoissa se on ainoa vaihtoehto. Kävelen myös jos olen huvikseni pilkillä koska potkukelkka ja muut välineet joutuu aina kuljettamaan pilkki paikalle ja siitä tulisi ongelmia.

mikko78

Pilkkikelkka varustettuna hankijalaksilla (ovat leveämmät kun tavalliset liukujalakset) on hyvä yhdistelmä... Pilkkikelkka menee suhteellisen pieneen tilaan koska on taittokelkka mallia.
Tosin jos on puhdas jää niin suosittelen ottaa liuku-/hankijalakset pois ja potkutella pelkillä jalaksilla
KALASTUKSEEN käytettyä aikaa EI vähennetä miehen elinajasta

Fabu

Omat jalkani... ensi talvena ehkäpä potkukelkka.

joukku

Karvalakki ja moottorikelkka.. Mettäsuksila joskus hiihtelen tai kävellen ellei ole kauhean pitkä matka..

Mä mies

Liquid Snake

Kipu on kiva, mut elä satuta ittees!

mikkos89

Kävellen tai hiihtämällä.

K0lkkaaja

Anonymous

Yleensä moottorikelkalla, paitsi kisoissa (koska kielletty) ja joskus jos ihan kämpän lähelle jään niin kelistä riippuen suksilla (paljon lunta) tai huopakumisaappailla (jäinen pinta tai vettä jäällä)

Gormy85

Joskus moottorikelkalla, mutta yleensä kuitenkin jalkaisin. Joskus otan jopa pieniä spurtteja, vaikka olisinkin ihan muuten vaan pilkillä. Kisoissa tietenkin useimmiten hölkäten pilkkipaikalle.
Juhana Repo

mikkos89

Nyt talvella varmaan pidemmät matkat kelkalla kun sellaisenkin papalta sain.  :D

Deathis

Joskus potkukelkalla,joskus moottorikelkalla(silloin kun kaverini tulee).

Joel

Jalkaisin liikun tai hiihtäen.

HalDi

Peilijäällä polkupyörä on hyvä kulkuväline. Pulkka perään, sinne kairat ja muut ja pönttö kaulaan. Lajihan vaatii erityistä tarkkuutta ja varovaisuutta; kaverini kaatuilee jatkuvasti. Pulkka saattaa mutkitella perässä tasaista s-kaartelua, mutta hyvin ajettuna tämä on paras tapa kulkea jäällä. (paitsi moottorikelkka tai auto... ja tietenkin huom. olosuhteet) pieni lumi ei haittaa, mutta jokainen tietää, missä pyörällä pääsee ja missä ei, jne
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

Runtu

Jos on lumeton jää niin luistimilla, pulkkaa vetäen. muuten kävellen. Luistellessa saa muuten varoa railoja, ne kun aiheuttaa melkoisia kaksoislutz+ kuoleva joutsen- koreografioita. ja ohuille jäille ei o niillä asiaa.
NO AJA!!!

banaanimies

tosi harvoin autolla. Eniten suksilla ja kävellen.
kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää

J-18

Suksilla yleensä mutta joskus potkukelkalla.
Fisu

Anonymous

No tottakai uskollisella ockelbolla!  ;)

Jigi

No tottakai uskollisella ockelbolla!  ;)

Eli millä? Tarkenna vähän...

petsku

simosalakka

Nostellaas vähän taas näitä vanhoja aiheita.

Eli itse liikun yleensä kävellen kun pilkillä olen. Joskus olen myös hiihtänyt, mutta mielestäni se kävely on kaikkein paras tapa. :lol:

UppoPerho

Ihan normaalisti kävellen. En käytä mitään suksia, kelkkaa tai muuta kulkuneivoa.. :roll:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!