Kuvia omista perhoista

Started by Ernesti, May 25, 2004, 14:10:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HauenHammas

Tässä se on --> Green But (häkilällä :evil:  :wink: )

Crestiä ei löytynyt, niin korvasin vihreällä silkillä.

Tuubi

Tässä on muutamia kalajäljitelmiä. Näitä oli oikeasti hauska tehdä:

Ja kaikki vielä yhdessä:

Pakko myöntää, että olen näihin tyytyväinen.  :lol:

Rydy

Muutamia tuotoksia eiliseltä...

Kohtuullisen onnistuneita vaikka itse sanonkin...

Pään tekeminen nähtävästi tuottaa vielä vaikeuksia, mutta luulisi tuohonkin nakertavan, jos kohilleen sattuu.
Monneja siellä ja monneja täällä!

HauenHammas

Tässä uusimpia --->

sanokaa mielipiteet.

Jolle

Monta kertaa olet pään lakannut? Näkyy tuo lanka hieman.

HauenHammas

Quote from: Jolle on February 16, 2010, 20:28:00
Monta kertaa olet pään lakannut? Näkyy tuo lanka hieman.

Kerran liian vähän ;).

kala-ale

No nii. Saimpas avattua tämänkin palstan.. :D Kesällä sidoskelin muutamia perus pintureita ja sen jälkeen en koko syksynä koskenutkaan perhotarvikkeisiin. Nyt sitten taas aloitin väkräilemään näitä. Tässä tämän talven ensimmäiset.

http://img14.imageshack.us/img14/6792/mulkosilmredtagit.jpg

Jotain aivan uskomatonta. :D Aloittelian helpot virheet näkyvissä :) Mutta kyllä kun näitä aikasa sittoo nii kyllä ne pikku hiljaa alkaa perhoilta näyttää. :)

-Kala-ale

Ai nii ja kehittävää kommentia otetaan vastaan Kiitos! :)
Mä verkot vetehen vain lasken laulellen ja luodolle käyn onkimaan...

<><                         <º(((((< 

Jolle

Eipä noissa mitään virheitä mielestäni ole.

*HenTeri*

Quote from: Rydy on February 15, 2010, 22:31:15
Muutamia tuotoksia eiliseltä...

Kohtuullisen onnistuneita vaikka itse sanonkin...

Pään tekeminen nähtävästi tuottaa vielä vaikeuksia, mutta luulisi tuohonkin nakertavan, jos kohilleen sattuu.
Pään tekemiseen vinkki: Höyrytä peurankarvapää ja partakoneella muotoilet, itse en meinannun ensin uskoa tähän ja kun ensimmäisen kerran koitin oli muddlerpäidenkin teko yhtä juhlaa ! Paljon helpompaa höyrytyksen jälkeen leikata/muotoilla kuin ''kuiviltaan''  :wink:

Kala-ale, näihin nappaa ja varmasti, häkilää hieman edemmäs tai mitenkä sopisi thoraxi tuohon häkilän ja silmien väliin ? Jokatapauksessa siimanpäähän vain  :-)
Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun. - Platon

wewwer51

Joo komeita voisin laitaa nuo mun omat tähän näkyville.Eilen illalla väsersin ja nyt ontin kuvan.  keskellä muurahainen. vasemmalla kuulapää. toisella pinki kuulapää. ei hirveän vaikeita tehdä. :-) niin vähän huono kuva mutta kai nyt saate selvän tuosta jotenkin.
fishing rocks!

Jolle

Etsi kamerastas semmonen nappi missä on semmonen kukka eli makro ja laita se päälle nii tulee paljon tarkempia kuvia. Ja kannattaa laittaa taustaksi vaikka valkoinen paperi.

wewwer51

Quote from: Edu [KPI] on February 20, 2010, 13:39:25
Quote from: wwe-länsi pilkkijä on February 20, 2010, 10:45:16
Joo komeita voisin laitaa nuo mun omat tähän näkyville.Eilen illalla väsersin ja nyt ontin kuvan.  keskellä muurahainen. vasemmalla kuulapää. toisella pinki kuulapää. ei hirveän vaikeita tehdä. :-) niin vähän huono kuva mutta kai nyt saate selvän tuosta jotenkin.
Taitaa olla kännykän kameralla otettu ku on noin surkee kuvanlaatu  :evil:
niin on otetu ja täytyy ostaa uusi kamera kun vanha hajosi. :-P
fishing rocks!

HauenHammas

Terve taas! Tänä tylsänä aamuna oli tekemisen puutetta, joten ajattelin sitoa perhon omasta päästä!  :-o uskomatonta!  :-D
Tässä se on, päästä tuli liian iso, mutta muuten omasta mielestä onnistunut pörhö.

Btw, perhon pään olen lakannut vasta kerran joten älkää moittiko sitä  :wink: :wink:

HauenHammas

Rupes kaduttaa tuo huonohko pää niin tein uuden ja paranneldun version  :-D  :roll: --->

Ja ylhäältä katsottuna --->

Tein paksumman siiven ja tihensin kierrettä.  :roll:
Puriskohan Tenonlohi tommoseen? :? Jospa nyt lumien sulatessa ja kesän tullessa pääsisi tenolle kokeilemaan  :roll:
Sanokaa ihmeessä mielipiteitä ja kehittävia neuvoja ja kommentteja.

Jolle

Äsken sidoin ekat larvat ja kuvan koitan saada huomenna. Mutta perhana kun lakkapurkki kaatu siinä samalla nii puolet lakasta roskiin :oops: Onneks oli sentään roskis siinä alla nii ne tippu sinne :lol:

HauenHammas

Quote from: Jolle on February 21, 2010, 19:49:35
Äsken sidoin ekat larvat ja kuvan koitan saada huomenna. Mutta perhana kun lakkapurkki kaatu siinä samalla nii puolet lakasta roskiin :oops: Onneks oli sentään roskis siinä alla nii ne tippu sinne :lol:

:-D :-D :-D minä myös kun maalailin vaappuja niin kaadoin pari kertaa maalipurkin, nii siitä lähtien olen pistänyt kaikki purkit aina kiinni heti käytön jälkeen. :mrgreen:

kemu

Vajaa kuukauden aikana sidottujen perhojen parhaat.

Lohiperho

White marabou muddler muunnos

Korento

Taimenperho

Kalajäljitelmä

Tervapääsky

Lohiperho

Lohiperho

Lohiperho

Peter Ross

Ihan randomi

kuvanlaatu vähän huonohko.

E: Sori isot kuvat :mrgreen:
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

Edu

Noi kemun perhot on kyllä komeita varsinkin Korento ja Taimenperho  :wink:
...

kemu

Kiitos,kiitos
Huomasin nyt että se kuva on hieman tärähtänyt :|

HauenHammas

Hienoja perhoja Kemulla! Laita ensikerralla joku vähän kirkkaampi tausta niin perhoista saapi paljon enemmän selvää, vaikka ihan normaali paperi.
Tässä on oma tämän aamun mielikuvituksen tuotos --->

Tein tuon suurimmaksi osaksi silkistä  :roll: Pyrstö, alusiipi, perä, runko, posket ja puolet kierteestä on silkkiä. :D

kemu

Otin neuvosta vaarin nyt on paperi alla :wink:
Ensimmäiset zonkerit tein mutta ei ne vielä kummosia ole :|

Supertinseli

Kanikone

Kanikone2

Juhani Aho (muunnos)

HauenHampaalla hieno tuotos :-D

Jolle

Zonkereissa ehkä vähän lyhyemmät perät. Mutta makuasia :wink:

kemu

Voipi olla että on pitkät kun en noihin zonkereihin niin tarkasti ole perehtynyt.

kemu

tulihan sitä taas tänne kuvia lisäiltyä :-)

zonkerit edistyy ainakin omasta mielestäni :roll:

Siinä olis perhot jotka ovat säästyneet pohjaanjäämiseltä ja yms.

Ja laittakaa muutkin kuvia kuin minä ja HauenHammas :mrgreen:

Jolle

Hyvin onnistunut zonkkeri :-) Kuvia saan laitettua kunhan löydän johdon :wink:

HauenHammas

Aika paljon perhoja kemulla! Oletko itse kaikki sitonut?

kemu

pikkuveljen kans 8-)
oon osan myös myynyt

E:taas tuli 10 lisää :evil:

Rydy

Tässä viime viikon saldoa.
Jokaista mallia on useampi kipale eri värikuosissa, mutta tässä kuvia vain yksittäisistä herkkupaloista.
Saa kommentoida risuja ja ruusuja.

Caddis

Elk Hair Caddis

Europe 12

Klinkhåmer

Koppis

"Mini Bug"
Monneja siellä ja monneja täällä!

kemu

Ruusut                                                                         Risut
Caddis: Hyvin leikattu tuo peurankarva                                          Pitkä laskuvarjohäkilä

Elk hair caddis:   Häkilä,siipi ja runko                                                           Pää

Europe 12:   Runko ja pää                                                       Siipi ja tuo ''peurankarvaduppinki''

Klinkhåmer:   Runko,häkilä ja siipi                                                              Thorax

Koppis:   kaikki muu paitsi pää                                                                    Pää

Mini bug:   Runko,pää                                                                              Häkilä

Siinä olis ''Arvostelu'' :roll:

Jolle

Muistaakseni alkuperäisessä elk hair caddisissa ei ole häkilää :|