oletko tippunut jäihin?

Started by UL_Tommi, May 03, 2002, 16:51:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

UL_Tommi

noniinno...ite en oo tippunu koskaan.

Salmo

En ole minäkään ja toivottavasti en tipukkaan koskaan!

Jossain virtapaikalla voi tulla pieni paniikki, kun tiput jäihin ja virta painaa jään alle! :o

Anonymous

Kerran putosin, kylmää oli !  ::)

Anonymous

No niin, sehän on jo asia erikseen jos ylettyy jalat pohjaan !  8)

UL_Tommi

kalapoikapaavo,uskoisin että kenenkään ei tekisi mieli tippua jäihin  :D

Anonymous

no ei varmasti  :o

Mutta kyllä se sitten vähän opettaa, kun omaa tyhmyyttään jäihin tippuu. Näin kävi ainakin minulle... ::)

Missäs Silus tipuit ja koska? Paljo oli vettä? ???

Toimitus

On tullut kerran molskahdettua railoon pilkillä ollessa keväällä ja kerran järvenjäällä luistellessa!

Se luistelujuttu oli hauska tapaus! Siitä on jo monta vuotta!

Oli sellanen kolmen railon risteymäkohta, jossa oli kolmion muotoinen neliömetrin kokoinen "lautta", joka oli jäässä kiinni. Oltiin serkun kanssa luistelemassa ja tultiin siihen kohtaan. Alettiin juttelemaan, että kestääköhän tuo? Koitin ensin toisella jalalla ja kestihän se! Menin sitten seisomaan lautan päälle ja sanoin serkulle että: "Hyvinhän tämä kestää!". Serkku oli vielä epävarma ja minä aloin hyppiä lautan päällä ja huutaa lautan kestävyydestä! Kaksi kertaa siinä kerkesi hypätä ja kolmannella hypyllä oli kylmä ja märkä alastulo!  ;D Sielä oltiin kaulaa myöden ja äkkiä pois avannosta!  ;D Pääsin omin voimin ylös ja niin luisteltiin lujaa vauhtia rantaan, jossa oli sauna päällä! Naurettiin vain matkalla! Ei ollut hengenlähtö lähellä, mutta kylmä siinä tuli!  ;D

Hah! Kaikkea sitä piti konhottaa!  ;D
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

UL_Tommi

onhan itsekkin tullut pompittua jäälauttojen välillä...siis kun jossain on paljon jäälauttoja niin niitten päälle vaan ja tasapainottelemaan,vaikeeta jos on pieni lautta kyseessä....siis tämä toki tehdään rannassa,itse olen tehnyt nämä silleen että vettä on metri tai siitä alaspäin...saunasta kun on vilvoittelemassa niin jos ranta on lähellä ja olosuhteet sopivat niin suosittelen kokeilemista.

Anonymous

joo, toi on varmaa aika hauskaa !  ;D

Saattaa vaan päästä aika karsea huuto, kun tippuu kylmään veteen..!

UL_Tommi

todella virkistävää ja tuntuu hauskalta kun rupeaa jäälautta liukumaa jalkojen alta pois...se on kivempaa silleen kun ei ole kauhea jäälautta ruuhka,vaan on silleen tilaa että jäälautoilla pääsee liikkumaan siellä mukavasti....kaikki vaan ensi talvena kokeilemaan.

Anonymous

hmm...sehän on vähän kuin avantouintia.. ;D

Eipä taida minusta olla tohon hommaan, no täytyy kai silti kokeilla !

gfc

Eipä ole tullut, kerran virtapaikassa edellä mennyt kaveri meinasi tippua.

janneko17

Itse en ole koskaan tippunu, mutta isä tippu traktorilla. Se se  oliki sitte homma... :)
Älä KOSKAAN SYÖ keltaista lunta!

HerraHame

Juu ite en koskaan tippunu...Mitä ihmettä sun ukkos teki traktorilla siel jäällä  ::)
Mo~

Mr.Lahna

:o en ikinä mee heikoille jäille eli en oo tippunu..
hankala kala kävi koukkuun....

jaappa

Tipuin kerran lumeen peittyneeseen verkkoavantoon. Meinas vähän säikäyttää. Omin voimin kuitenkin ylös  :)

Kutvonen

Paska ei hakkaamalla parane.

Anonymous

Oon tippunu kolmesti, kaks kertaa lammenrantaan viimesille jäille n,2m syvyyteen ja kerran virtapaikkaan tietämättä että siinä oli suht kova virtaus!!! Toivon että en tippuis enää jäihin, ei oo mukavaa!!!!!!! :-[

Anonymous

Oon tippunu kolmesti, kaks kertaa lammenrantaan viimesille jäille n,2m syvyyteen ja kerran virtapaikkaan tietämättä että siinä oli suht kova virtaus!!! Toivon että en tippuis enää jäihin, ei oo mukavaa!!!!!!! :-[

Narwi

En oo vielä tipahtanut vaikka ollaan sellasista paikoista menty yli että huhhuh. Oikeen hirvittää kun muistelee   ::) Kerrankin kun mentiin viimäsillä jäillä merelle niin tuntui kuin jäät oikein keinui alla. Tai ei se mitään jäätä ollu vaan jotain sohjoa  :)
"Kannattaa pyytää vaikkei saiskaan, sellainen kala lohi on"
-Freud, Marx, Engels & Jung - Viski ja naiset

Minnow_spoon

En oo tippunu, enkä tipu!!  :P
-=Minnow=-

Superi

paulinho

Ei ainalkaan järven jään läpi...

Anonymous

kerran oon tippunu kiva kävellä himaan kolme kilsaa täysinmärkänä ja kylmissään

Harjus

Sen verran on itsesuojeluvaistoa jäljellä, ettei oo vielä tullut jäitten lävitte mentyä. Muutamina kertoimana kyllä on tullut oltua kohtuua heikoilla jäillä, mutta kuivina onneksi ollaan vielä pysytty.
--harjus

MAi

Kerran oon tippunut jäihin. Olin silloin n.5vee enkä ollut kalassa.
...en se minä ollut

Eci

Viime keväänä, mutta onneksi tiesin jäiden heikkouden ja varustauduin kelluntatakilla
Ehkä otin, ehkä en!

toliomaster

joskus pentuna jalka jäi 4tuuman avantoo kii ja nyt 99vuonna ni tippu toine jalka avantoon
toliomaster_!

Pate

joskus oikastiin koulusta himaan meren kautta ni sit yhtenä päivänä astuin johonki verkkoavantoon :( pääsin ite pois sielt :)