Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Perhoja?

Started by Teroa, June 21, 2004, 14:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teroa

Oisko kajaanissa halukkaita perhomiehiä jotka voisivat myydä minulle muutaman perhon? Pintaperhoja tarttisin tuonne taivalkosken iijoelle ja harjus ois kohteena...
Sen verta oli pitkä että piti ottaa kaksi kuvaa kun ei yhteen mahtunut..

Teroa

Tietäskö kukaan seuraavan perhon nimeä: (pintaperho)Valkoiset siivet, valkoinen runko, nokassa ei ollut ylimääräisiä haivenia. Oisko jollain kuvia tästä. Viime vuonna se oli peto joella mutta sitten kalat puri sen tohjoksi ja isäntä oli nyt talven aikana sen kylvänyt jonnekkin..Enkä itsekkään muista tarkalleen sitä eikä jaksais sitoa 10eri versiota..

Ernesti

Olisiko ollut Usual?
Mutta, tunnen monta Kajaanilaista perhonsitojaa jotka voisivat sitoa sinulle perhoja maksusta. Itsekkin voisin, mutta laatu ei ole mitään parasta. Ota yhteyttä kalassa.netin Lase, Jermoni tai Aleksi nimiseen henkilöön.

Itse asuin Taivalkoskella 10 vuotta ihan siinä Taivalkosken suosituimman kosken vieressä, Kostonjoki. Suosittelen, että kannattaa käydä siinä. Yli 60 senttisiä harjuksia on rantaan kiskottu.
Nalle Puh, larvat, pupat ovat hyviä Taivalkosken harjuksille.
Taimenelle kannattaa tarjota salakan jäljennöksiä.

Teroa

Itse asuin taivalkoskella 19-vuotta ja sit lähin opiskelee..Enemmän tuli silloin kuitenkin virvelikalastettua kun perhostamisen keksin vasta muutama kesä sitten..Nykyisin tosiaan noi isot harjukset on aika vähissä taivalkosken vesissä..kiitos kovan kalastuspaineen. Kosto on kyllä paras paikka  ;)

Anonymous

Itse en asu Kajaanissa, mutta voin tehdä sulle perhoja ja hinnathan ovat alhaiset, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected]

Teroa

Ei ollut usual..Perhossa oli kiinteä runko ja siivet oli jonkun linnun sulasta. Haluaisin noi perhot ostaa ihan tästä läheltä koska muualta tilatessa on aina omat riskinsä kauppojen suhteen ja perhojen laadun suhteen..