Chat

Author Topic: Mitä mieltä olette tästä?  (Read 2468 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KalaKaapo

• View Profile
    • Email
Mitä mieltä olette tästä?
« on: June 24, 2004, 18:06:28 »
Kosekella jolla yleensä käyn kalastamassa (Nautelenkoski) on kaikki muut kalastusmuodot kiellettyjä, paitsi perhokalastus ja tämä minun käsittääkseni tarkoittaa myös sitä, että kalastusksessa saa käyttää vain perhoja.
 Kiinnostaisi siis tietää teidän mileipiteenne siitä, onko jigikoukkuun sidottu perho johon kuuluu jigipyrstö teidän milestänne sallittu kalastus väline tällä koskella?
Voi nääs nääs nääs.. duupiduu nääs nääs.. däkädäkä duupiduu nääs...

Anonymous

• Guest
Re:Mitä mieltä olette tästä?
« Reply #1 on: June 24, 2004, 19:36:27 »
Kosekella jolla yleensä käyn kalastamassa (Nautelenkoski) on kaikki muut kalastusmuodot kiellettyjä, paitsi perhokalastus ja tämä minun käsittääkseni tarkoittaa myös sitä, että kalastusksessa saa käyttää vain perhoja.
 Kiinnostaisi siis tietää teidän mileipiteenne siitä, onko jigikoukkuun sidottu perho johon kuuluu jigipyrstö teidän milestänne sallittu kalastus väline tällä koskella?

Olikos mitään muita mainintaa, että esim. vain perhovälineet ovat sallittuja? Niin, no oma oma mielipide on et jigi ei ole perho, eikä myöskään jigikoukkuun sidottu leech. Itse pidän niitä vieheinä.

KalaKaapo

• View Profile
    • Email
Re:Mitä mieltä olette tästä?
« Reply #2 on: June 24, 2004, 20:13:39 »
www.aurajoki.net/kalastus.htm Tuolta olen melkein kaiken tietoni nautelankosken kalastuksesta saanut. Sieltä kannattaa etsiä lisätietoja.
Toisaalta nautelankoskella on lyijypainojen käyttö kielletty, eikä tuolla minun mielestäni ole mainittu siitä mitään...
Voi nääs nääs nääs.. duupiduu nääs nääs.. däkädäkä duupiduu nääs...

center>