Chat

Author Topic: Ensimmäinen reissusi  (Read 1799 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mie1

• Guest
Ensimmäinen reissusi
« on: July 27, 2004, 11:33:48 »
Kun menit ensimmäiselle reissulle niin oliko sinulla joku opas tai tuttu mukana joka on kokenut perhostaja ja näytti sinulle otti paikkoja sekä kalastus tekniikoita?
Ja mihin teit ensimmäisen perhostus reissun?
Itse menin ekan kerran perhostamaan Heinolan Fishing Paradiseen joskus viime vuoden huhtikuussa.Eipä näkynyt kalan kalaa,muuten olisi voinut tulla,mutta eipä opettajaakaan ollut mukana.Heitotkin itse opin.
Miten muilla?

marabou

• Guest
Ensimmäinen reissusi
« Reply #1 on: July 27, 2004, 11:55:12 »
Ensimmäisellä reissulla olin kalassa yhdellä lohialtaalla, mukana oli tuttu joka osaa perhostaa, sieltä sain myös ensimmäisen perhokalani kirre n.1kg. Muttä luonnon kaloja ensimmäistä kertaa perhotin järveltä, saalis yksi harjus 30cm. Koski kalassa kerman koskella olineka kertaa saalis yksi tane.

Dogi89

• MSN Messenger - dogi_891@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Ensimmäinen reissusi
« Reply #2 on: July 28, 2004, 16:29:46 »
Ekan reissun tein merikarvianjoelle (jos ei salakoiden perhostelua mökillä lasketa) jossa oli "oppaana" kokenut konkari Mie1 (sotki ajatukset täysin opettamalla ihan miten sattuu). Oli siellä yksi kirre kiinni mutta solmu jolla perho oli kiinni petti.  :oops:  Muuten todella mukava ja opettava reissu.
UL-kalastus on maailman toiseksi paras kalastuslaji perhokalastuksen jälkeen!!!

Perhopoika

• View Profile
    • Email
Ensimmäinen reissusi
« Reply #3 on: July 30, 2004, 15:16:20 »
Tulin just lapista 12 tuntia sitten. Mulla ei ollu mitään opasta tai kokenutta, sillä opin sen joen otiipaikat ja -perhot kahessa päivässä! No ei se saaliskaan ollu mahtava... vajaa  2 viikkoa, yli 100 harria ja n. 50 taimenta... :roll: ¨

Ottiperhot: 12 nalle puh, cdc-sedge(häkilällinen),the humpy (harmaa täyterunko ja peurankarvahäkilä) ja 14 kelta-mustapupa.. :wink:
Hölömö.

center>