Isoin kala jonka olette nähneet?

Started by marabou, August 10, 2004, 19:44:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marabou

Joo ihelläni on 20 kg tonnikala :D , citimarketin kalatiskillä :oops:

VK.

Eihän se taida olla kuin 13,6 kilonen lohi :shock:

Dogi89

Oletko visa itse saanut sen kun olet huippu-kala-miehiä?
Jos lehdet lasketaan niin taitaa olla joku n.20kg lohi mutta vaikkapa kaupan tiskillä ehkä n.8kg lohi
UL-kalastus on maailman toiseksi paras kalastuslaji perhokalastuksen jälkeen!!!

VK.

Quote from: Dogi89Oletko visa itse saanut sen kun olet huippu-kala-miehiä?
Jos lehdet lasketaan niin taitaa olla joku n.20kg lohi mutta vaikkapa kaupan tiskillä ehkä n.8kg lohi

Juu en oo..

Reaper

Joskus aikoinaan, tuttavani sai hauen, jonka painoksi sitten laskettiin 12,4kg...
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Lohenuistelija

Quote from: Reaperjonka painoksi sitten laskettiin 12,4kg...
Siis laskettiin...?
Selvennätkö hieman laskukaavaa.

Virveli-veikko.

varmaan joku hai-kala sea lifeissa :oops:
Teksti, jossa on 27 merkkiä.

hk

Se 8,9kg joka nousi wäylästä muutama vuosi sitten. Ei ollut muuten hauki...
Jepulis

´Matziki`

lohi 36kg helsingin salakalan seinällä se oli saatu sinivalkosella spearheadilla
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

jaba88

Taitaapi olla n.15kg lohi jossain kalatiskillä mutta myös naapurini poika oli jostain pohjoisen lohijoelta vuosia sitten kiikuttanut kotiinsa komean hiukan alle 20kg lohen! :D ,millainenkohan on väsytys mahtanut olla 8) .

--PROFESSOR--i

Oisko se joku kans joku 20 kilonen tonnikala, kans citymarketin kalatiskillä :oops:  :oops: .
MADE in Finland...

impo

ryhävalas
painosta ei tietoo

ps. en saanu virhelillä :D

pikkukalle

Quote from: imporyhävalas
painosta ei tietoo

ps. en saanu virhelillä :D

Opettaja kysyi Pikku-Kallelta koulutunnilla:
- Onko valas kala vaiko nisäkäs?
- On.
- Siis mikä on?
- Valas.

panumies

Näkeehän noita isoja kaloja lehdissä ja tv:ssä, mutta isoin joka on kalareissulla tullut nähtyä, on ollut n.10kg hauki, jota venekaveri pääsi väsyttämään puolisen tuntia, sitten karkasi.  :D

koutsi

No jos otetaan mukaan vaan oikeasti vapaana luonnossa nähdyt, ni se on about 100kg hai Kyproksella uimarannalla. Huhhuh et oli kiva kattoa sitä ku sellane tumma hahmo menee siel vedessä ja joku 5kg "pikkukala" hyppii hädissään sitä karkuun. Onneks olin sillä hetkellä kuivilla enkä vedessä, toisin kuin monet muut...

merirosvo

Tänäkesänä 110cm/14kg Lohi   JA TOSI :shock:

Peksim

Eiköhän se ole tuo isä-ukon kanssa saatu 14,5 kg hauki iskukoukulla vuosia takaperin...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff