Chat

Author Topic: Mitä pilkkireppunne ''sisältää'' ?  (Read 44940 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenone

• MSN Messenger - Aleksi_26@hotmail.com
    • View Profile
Mitä pilkkireppunne ''sisältää'' ?
« on: October 01, 2004, 19:24:38 »
Elikkäs tarkoitan kaiken näköistä pilkkimiseen liittyvää tavaraa (kuvia ym..)

Itselläni reppuna: vonkamies lifestyle
repussa sisällä : postilaatikko (että ei jää pilkinkuvat reppuun kii)  :D
8 Pilkkionkea ( 3tasuria, 2pystyä, 1morri, 1väritapsi, kuusamon ''leechi'')

sitten vielä muutama vaihtokuva joita harvemmin tulee pistettyä.

Siiman paksuudet:
Tasurit: 0.30mm monofiili ,jonka perässä n.1m 0.10mm monikuitua
pystyt: 0.18mm monofiili ja toisessa 0.10 monikuitu
mormyska: 0.12mm monofiili

Ja onhan repussa vielä silloin tällöin termospullo kaakaota joka lämmittää mieltä jos ei kalaa tule.
Ja joskus makkaraa  :D

Ja sitten vielä nostokoukku

HalDi

• Hiihtävä haltimies
    • View Profile
    • Email
« Reply #1 on: October 03, 2004, 14:16:38 »
Omistan pilkkipöntön mallia NorMark, sen musta-punasen perushyvän pöntön. Kylkeen oon lätkässy semmosen auton rekisterikilven näkösen pienen tarran. Oon myös jakanu pöntön, foamilevyllä kahteen osaan. Toisessa on kaikki, mikä ei saa koskea koukkuihin ja toisessa vavat, toukat, kauha, puukko, pihdit ja joskus pieni pappiki. Koukkuihin eivät saa koskea (eli toisella puolella) kairan teränsuojus ja joskus toiset hanskat (ne erityiset, joista on katkastu sormenpäät).

Joskus on myös takin taskussa karkkipussi, josta napsin salmiakkeja. (Lisää sisua pilkkimiseen)

Mä en kyllä kanna mitään turhaa, joskin jotain tarpeellistakin puuttuu. kuten semmonen jalkaan kiinnitettävä toukkarasia. Semmosen vois kyllä väsätä. Myös ylimääräsiä pilkkejä puuttuu. Niitä sais olla, mutta ku on nii pirun kalliita.

Vapoja(Musta NorMark) löytyy kaksi. Kuvina toisessa Rapalan tai Nilsun tasuri ja toisessa INI. Käytän lähinnä värinäpilkkiäni INIä, jolla on tullu jo kahden kauden kisamenestys Kiikoisissa. (Ens talvena pitää pokata ykkössija!) Sen kanssa Stroft GTM .22, joka on erittäin hyvää siimaa.

Toi neonen postilaatikko oli hyvä keksintö. Varsinkin reppuun, mutta periaatteessahan jos pihdata haluais, vois laittaa pelkkään postilaatikkoon hihnat kiinni ja tavarat sisään, nii siinähä komee pönttö valmiina. Kehityspohjaa!

Sitten, ku meen niihin kisoihin Kiikosissa, nii otan vielä pulkan, jossa kulkee kalat muovipussissa. Se reikä siinä pöntössähän on tarkotettu pussin suulle, joka kiinnitetään sen "kauluksen" taakse ja lapataan kalat siitä sisään. Tämmönen olis tietysti kans hyvä. Pitänee tehtailla joku systeemi, joka kiinnitetään semmoseen pikkupulkkaan saaliin kuljetusta varten. ...Ja inspishän iski heti! Laitan postilaatikon pikkupulkkaan! Hah, heti kehityslinjalle!
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

marabou

• Guest
« Reply #2 on: October 06, 2004, 15:50:26 »
Mulla on reppujakkara jossa on sisällä pönttö, sellane pensakanisterista leikkattu.

Onkina käytän enimmäkseen haarukka vapoja. Keväällä tulee aika paljon ongittua mormuska ongella. Omistan myös laituri ongen.

Pikkejä ja morria kulkee mukana, sekä tapsi siimaa (0,12mm).

Syötteinä yleensä on kärpäsiä ja surviasia joskus myös siimahäntiä.
Ne kulkevat sellaisessa styroksisessa reiteen kiinnitettävässä rasiassa.

Mullakiin on aina joskus karkkii mukana, yleensä suklaata :P

kaivo

• Guest
« Reply #3 on: October 06, 2004, 18:19:51 »
Riippuu paljolti siitä, mitä kalaa (kirjolohi vaiko ahven) pilkin ja mihin paikkaan menen pilkille (outo vaiko tuttu paikka). Normaali ahvenvarustukseni on suurinpiirtein seuraava. Reppujakkarani on Normarkin tekemä:

-Vapoja repun päätaskussa kulkee mukana 4 - 5 kpl, joista kaksi on tätä nykyä pienimmästä perus-Delfinistä muokattuja (kahvaa lyhennetty parin sentin tapiksi, liipaisinta muotoiltu ja kärki vaihdettu lasikuituiseen). Siimana 0,16 mm. Näillä vavoilla uitan värinäpilkkejä sekä pikkutasareita. Kolmas vapa on saman tyyppinen, tehty pyöreäpesäisestä mormuskavavasta samaan käyttöön. Tapsipilkinnän hoidan yleensä haarukkavavalla (Heikki 1), siimana samaten 0,16 mm. Sitten on vielä mormuskavapa 0,10 mm siimalla.

-Sohjokauha on tietysti mukana, sivutaskussa vasemmalla puolella. Oikessa sivutaskussa on tappokalikka sekä puntari, yleensä kirrepilkiltä unohtuneena :)

-Pilkkikukkaro on haalarin vasemmassa reidenpäällystaskussa, osittain myös siksi että samassa reidessä oleva syöttirasia pysyy kävellessä paikoillaan eikä lähde valumaan nilkkaan.

Kirjolohipilkillä vapoja saattaa olla (ja yleensä onkin) mukana enemmän. Käytän Wiggler-tyyppisiä kevyitä vapoja, joilla uitan Mutu-Leechejä, siimat 0,15 - 0,17 mm. Mormuskavapa on Kuusamon pienikokoisin perusvapa, jarru viilattuna ja teräslankakärjellä, siima 0,14 mm. Lusikkapilkintä ja pohjaonginta hoituvat Blue Foxin sini-harmailla perusvavoilla, joissa on monista vavoista poiketen valmiina hyvä jarru.

Haukipilkinnästä ei ole toistaiseksi kokemuksia kuin yhden (tosin onnistuneen) reissun verran, joten varustus siihen hakee vielä muotoutumistaan. Reppujakkaraa ei välttämättä tarvita, koska homman luonne on aktiivista valmiiden reikien kiertelyä eikä vapojakaan tarvita välttämättä yhtä enempää.

Putte

• 3,21cm myötätuulessa ja alamäessä
    • View Profile
    • Email
« Reply #4 on: October 07, 2004, 00:01:53 »
Itsellä on varustus kilpailuissa käydessä muotoutunut aikalailla minimiinsä:

6 haarukkavapaa, viidessä tapsipilkki ja yhdessä Ketjullinen pilkki.
Lisänä löytyy sitten nostokoukku, tapsikukkaro jossa on valmiita tapseja sekä irtomorreja. Alkutalvesta ja loppukeväästä reppuun kuuluu vakiovarusteena myös naskalit(pitäkää te viisaammat niitä kaulassa, minulla hölmöllä ne on repussa, missä ne eivät muuta kuin lämmitä mieltä). Sohjokauha kulkee mukana jos on reppuun unohtunuut, mutta käytän sitä TODELLA harvoin.
Reiteeen kiinnitettävä roukkarasia on tietenkin reidessä kiinni joka reissulla ja näilläpä varusteilla sitä pärjääkin yleensä pilkkireissun.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #5 on: October 07, 2004, 08:40:41 »
Normaalisti näin:

Bagtekin reppu. Se on just se testivoittaja ja tällä kertaa jopa aiheesta on testinsä voittanut, sillä hyvä se kaikin puolin on. Tämä reppu on juuri sillä ryhdikkäämmällä kankaalla varustettu malli.

Sivutaskuissa: Toisella puolen puukko, varasiimaa, kidanavaaja, puntari, kalapusseja, siimaleikkuri, lyijyhauleja, tongit, pihdit, vieheenpelastaja, varakärkiä, liippa yms. pientä roinaa. Toisella puolen yleensä varalapaset ja termospullo. Etutaskussa lisää kalapusseja, mehupullo ja rasiallinen eväitä.

Itse repussa taasen on varavaatteita (jos on tarves, yleensä kuitenkin päälle on mennyt liikaa villapaitaa/kaulahuivia ja ne on nakeltu reppuun). 3 sohjokauhaa (6" reikiä varten 1 iso ja sitten 2 pienempää 4" reikiä varten. Miksikö näin monta? No, ne varret tuppaa katkeamaan liian helposti. EIvätpähän lopu kesken ja painavatkin niin vähän). Naskalit on sydäntalvella repussa, mutta keväällä ja syksyllä kaulassa. Pilkkivapoja on n. 10kpl.  Varustus vaihtelee hieman paikan mukaan. Tyypillisesti 1-2 isoa hauki/kirrevapaa, 2 haarukkavapaa ja loput erilaisia pystypilkintään soveltuvia vapoja (delfin pääsääntöisesti) erilaisilla kärjillä. Pilkkikukkaroita on nykyään 2. Toisessa on morrit ja värikoukut ja toisessa pystyt ja tasurit. Morreja on yhteensä joku 50kpl ja värikoukkuja toinen mokoma. Pystypilkkejä on arviolta myös joku 40-50kpl. Tasureita ei ole ihan niin montaa, liekkö kuitenkin joku 15-20kpl.  Toukkarasioita (styroksisia) repun pohjalla on 2-4 kpl, joista vain yhdessä kerrallaan on toukkia. Niitäkin on hyvä olla varalla, eivät paina paljoa. Nostokoukkuja on 2 erilaista. Toinen on teleskooppimalli (sellainen "kynä") ja toinen tynkä bluefoxin koukku. Pitäisi ostaa "oikea" nostokoukku, sillä nuo molemmat ovat enemmän leluja.

Haalarin taskuista taas löytyy lompakko, kännykkä, digikamera, avaimia pari nippua, nenäliinoja julmettu määrä (räkä lentää pilkillä), sytkäri, karkkia (pikaenergiaa), pastilliaski.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

jaba88

• Guest
« Reply #6 on: October 12, 2004, 07:49:20 »
No riippuu missä päin on pilkillä,jos on kaukana asetuksesta niin:
ruokaa,juomaa,puukko,tulen teko vehkeet,pilkit kairat uistimet,vaihto hanskat,paskapaperia jolle on ollut käyttöä vain käsien puhdistuksessa kalojen limoista.Ja joskus mukana pari uudenvuoden paukkua tai ilmapistooli joilla voi harakoita ajaa pois 8) .

Että  tämmöstä

fizuztaja

• Intissä
    • View Profile
« Reply #7 on: October 25, 2004, 22:59:00 »
Reppuna mulla on tällä hetkellä McKinleyn reppujakkara, jonka olen suunnitellut vaihtavani. Vapoja mulla on viime talvena ollut repussa:
       2 x Haarukkavapa, molemmissa tapsipilkki. Vapana mulla on                          itsetehdyt haarukkavavat.
       2 x Värikoukkuvapaa, vavoissa kela upotettuna kädensijaan ja pitkä               kärki.
       1 x Wiggler-vapa, jossa kiinni ketjupilkki. Vapaa en ole oikeastaan                  ikinä pilkillä käyttänyt joten se näillä näkymin vaihtuu täksi                       talveksi haarukkavapaan.

Näiden lisäksi mulla on tapsikotelo/kampa tai molemmat, värikoukkurasia jonka sisällä säilyy myös varapilkit minigrip pussissa, puukko, pihdit, naskalit ja saappaiden pohjaan jääpiikit jos en tiedä jään kuntoa.

Tavarat mulla pysyy järjestyksessä siten että mulla on semmonen muovinen kanisterista puukolla muotoiltu kalaämpäri. Sen vieressä on itse pahviputkesta tehdyt kotelot värikoukkuvavoille ja wiggler vavalle, jossa nämä pysyvät kiinni vaikka repun kääntäisi ylösalaisin. Systeemin kiristää muovinen haarukkavapakotelo joka on juuri sopivan kokoinen jäljelle jäävään tilaan joten kangas on kireä ja tavarat pysyvät paikoillaan. Loput tavarat on sitten toisessa sivutaskussa ja toiseen mahtuu vaikka termospullo tai evästä jos viitsin kantaa.

Tälle talvelle varustus muuttuu ainakin tuon wiggler-vavan kohdalla. Se jää pois ja tilalle tulee ainakin yksi haarukkavapa. Voi myös olla että värikoukkuvavat eivät kulje mukana ainakaan joka kisassa ja keskityn enemmän tapsi pilkintään.

Sohjokauhaa en ole kohta kolmeen vuoteen ottanut pilkille mukaan, enkä ole kaivannut. Myös minulla toukat kulkevat reisirasiassa mukana ja varatoukat rintataskussa.

lykra

• MSN Messenger - lykra_@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #8 on: November 06, 2004, 20:05:25 »
Omistan semmosen oiskohan tuo masterin pilkkijakkararepun(ajattelin kyllä tänä talveks vaihtaa uuteen)  ja siellä on mukana yleensä nelisen kappaletta vapoja rasia missä on pilkkeja ja morreja  muovipönttö mihin kalat voi laittaa ja yleensä jotain pientä evästä ja termari... ei kai siellä sen kummempia
><((((*> Ei se aina lähe <*))))><

raimo

• Guest
« Reply #9 on: November 07, 2004, 11:19:06 »
Kaivolle kysymys: voiko nuita blue foxin perusvapoja käyttää kirjolohi pilkinnässä vai kannattaako niitä "muokata" vähän.

kaivo

• Guest
« Reply #10 on: November 11, 2004, 16:46:29 »
Quote from: raimo
Kaivolle kysymys: voiko nuita blue foxin perusvapoja käyttää kirjolohipilkinnässä vai kannattaako niitä "muokata" vähän.
Blue Foxin vavat soveltuvat mielestäni kirrepilkintään sellaisenaan vallan hyvin. Niissä on tosiaan valmiina riittävän hyvä jarru, jonka kireys on sopiva ohuehkoille 0,18-0,25 mm siimoille. Blue Foxin vapoja on (ainakin ollut) myynnissä kolmea kokoluokkaa, joista itse olen käyttänyt pienintä. Suuremmissa vavoissa käytetään yleensä paksumpaa siimaa, jolloin jarrukin saisi olla kireämpi.

Blue Foxin jarruteho perustuu puolan sisäkehässä oleviin koloihin, joihin kelan liipaisin "stoppailee" puolan jarruttaessa. Pilkinnän aikana kannattaa puola naksauttaa tällaisen kolon kohdalle, jotta vastaiskuun saadaan enemmän pitoa. Toinen konsti on sellainen ote vavasta, missä puolasta tai kammen veivistä pidetään sormilla kiinni pilkkiä heilutellessa. Pohjaonginnassa jarruteholla ei luonnollisestikaan ole merkitystä.

Muuten "Siniketut" ovat hintaisekseen hyviä vapoja. Jos vapaa myydään lattanalla muovikärjellä varustettuna, kelpaa se ainakin lusikoilla ja isohkoilla tasareilla pilkkimiseen mielestäni moitteetta. Jos vavalla on tarkoitus uitella Mutu-Leechejä, Mosareita yms. pikkupilkkejä, kannattaa muovikärki vaihtaa kevyeen ja tunnokkaaseen lasi- tai hiilikuitukärkeen, joita myydään irtotavarana.

Kirjolohen pilkinnästä löytyy laajempikin juttu osoitteesta http://www.kalassa.net/artikkelit/kirjolohi/kirjolohi.shtml

Arza

• View Profile
    • perza-vaaput
    • Email
« Reply #11 on: November 11, 2004, 18:30:10 »
mulla on Tervasportin isoin rappu ja sen sisällä on 30L pönikkä, joka on tieysti täyttä kaloja pilkinnän jälkeen. :wink: . On siellä pilkkionkia ainakin minimissään 10kpl, joskus evästä. Ja joskus saattaa löytyä mitä sattuu. :D

Cordon -Mikko T-

• View Profile
    • http://www.mebb.net/~lounaissaariston.urheilukalastajat
    • Email
« Reply #12 on: November 17, 2004, 16:37:41 »
Mulla on pönttö ja reppu erikseen. Tänä talvena ostan kunnon pilkkireppu/jakkarasysteemin. Pöntössä on yleensä kannen alla morrikukkarot/tasarikukkarot. Itse pöntös yleensä 3-5 tasarivapaa ja tai vaihtoehtoisesti morrivapoja sama mokoma. Sohjokauha on kans vaikkei sillä yleensä mitää tee (ja nostokoukku). Välillä josson hyvin kuhaa alla putsaan pahimmat hileet veks jotta ne isommatki sais hyvin hollille ylösotossa. Sitte pöntös on pihdit ja mittanauha. Puukko roikkuu mulla vyötäröllä yleensä. Repussa on sitten eväät ja termari. Lisäksi tietysti muovikasseja ja pulkka on aina messissä. Ei nyt tuu muuta mieleen heti. Naskalit on aina kaulassa vaikka välillä se on säätöö niiden kanssa.
Kalastakaa järjellä, älkää ylimielisyydellä, ahneudella on kuuluisa loppu!

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #13 on: November 19, 2004, 20:17:24 »
Mul on normaali pilkkireppu. Mukana pilkkireissuilla kalatyypistä riippumatta aina vähintään 4 vapaa. Yleensä siika/ahven/harjus/kirjolohi/taimen/rautu  reissuilla on se 5 vapaa mukana. Jokaisessa vavassa on eri siiman paksuus ja pienin on 0.12mm ja suurin on 0.20mm. Pilkkikukkaroita olen saanut rajoitettua kahteen isoon. Toisessa on kaikki mormyskat ja muutama tasapaino ja leechi. Toisessa on pystypilkit ja rautulätkät sekä loput tasapainoista. Repusta löytyy myös muovipussissa oleva vessapaperirulla jos hätä iskee. Puukko, tulitikut muovipussissa, saalispussit, kamera(unohtuu tietenkin aina silloin kun sitä kalaa tulee :lol: ) Muuta ei nyt tule mieleen mitä siinä repussa vois olla mut kai toi jo riittää?

pilkkireikä

• Guest
TÄMÄ ON COOL!!
« Reply #14 on: December 05, 2004, 21:50:32 »
Pilkki reppu:

* 2 mormuska vapaa... 10mm ja 16mm
           * 1 vapa ketjupilkille
           * 2 tasari vapaa

- Sohjokauha
- Taskumatti
- Kuumaa mehua
- Jotain suuhunPANTAVAA
- vessapaperia ja pussi kaloille
- vara hanskat
- Pihdit ja veitsi

Ja haalarit päälle ja lasit aurinkolasit silmille 8) ja eiku pilkille

Juba90

• MSN Messenger - nuuskamuikkunen@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #15 on: December 06, 2004, 23:44:31 »
Reppuna on sellainen McKinleyn jakkaralla varustettu. On mulla myös Vonkamiehen vanha reppu, mutta siinä on pohjassa reikä.
Reppu sisältää:

3 pilkkikukkaroa (yksi morreille toinen pystyille ja kolmas tasureille)

Termari, jossa on kuumaa kahvia tai mehua.

8 vapaa [muutamassa morrit pysyvästi yhdessä perho ja lyijypainot (ainakin minä olen pari 500 g - kilosta siikaa narrannu perholla) ja lopuissa sitten vaan tavalliset kärjet joihin olis pysty tai tasuri tarkoitus laittaa. Ja muutama itse tehty värikoukkikin on mukana.]

Sohjokauha

Suolaa

Pari leipää

Hanskat jos toiset kastuvat

Pihdit ja puukko

Siimat:

Morreille 0.16 mm
Ja muille 0.25 - 0.30 mm

Päälläni on pilkkihaalari ja pipo. Ja jos erittäin aurikoinen päivä on niin aurinkolasitkin saattavat tulla mukaan vaikeuttamaan kalareissua.  :wink:
Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Ruoska

• Guest
repun sisältö
« Reply #16 on: December 09, 2004, 13:00:34 »
tervasportin repun sisältö:

4-8 värikoukkuvapaa  siimat 18-22 järville /lammille
                                          22-25 merelle

2-3 kukkaroo pilkkejä           25mm-100mm "isoimmat ketjupilkkejä"
2-5 rasiaa värikoukkuja         16-8 3-haara,   10-4 ykshaarasia

lämmintä juomista + evästä

10Litran astia kaloille ja ylimääräisiä muovipusseja.

toimiva paketti kisoissa ja muuten vaan. eipähän tarvi toukkien kaa räplätä!

Reaper

• View Profile
    • Email
« Reply #17 on: January 11, 2005, 14:43:12 »
Itse reppuun menee muutama pilkkivapa, varasiimaa, nostokoukku juuri sellainen blue foxin tekele, 2 sohjokauhaa (joista toinen aina pilkki kaverin iloksi) ja juomista.

Sivutaskuihin ja pieniin etutaskuihin laitan pusseja kaloja varten ja pilkkikukkaron.

Haalarin taskuin piilotan kännykän, kukkaron, kamera (jos muistuu ottaa mukaan) ja sitten toukkia varten on sellainen pikkuinen styroksi boksi, joka menee hyvin jalassa "kiinnitettynä".
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Eci

• kikkelis kokkelis mitäs läksit
    • View Profile
    • Email
« Reply #18 on: January 11, 2005, 16:09:37 »
Väre-pilkkirepussa on sivutaskuissa 3 haarukkavapaa joissa tapsipilkit, 2 mormyskavapaa joista toinen haarukkavapa, + 1 jäykkäkärkinen tasapainoille.

Pilkkikukkarossa varatapseja + tasapainoja muutama......Itse reppuosan pidän tyhjänä suuria saaliita varten. Repun läpässä pidän kovien pakkasten varalta rukkasia jotka muuten toimivat pehmusteena istuessa kun repun läpän kääntää istuinosan päälle.
Ehkä otin, ehkä en!

Tasuriman

• Puntarin hytkyttäjä
  • Tasureissa on taikaa
    • View Profile
Mitä reppu sisältää
« Reply #19 on: January 12, 2005, 19:01:23 »
Siis, kysymys kuului: Mitä reppu sisältää?

Minulla on reppujakkara, jossa pilkkireissulle lähtiessä on Muovikanisterista leikattu kalapönttö, kaksi vapaa, nostokoukku, sivutaskussa puukko ja tulitikut. Joskus myös termari ja siinä kahvia, silloin on myös eväsleivät mukana.

Pilkit kukkarossaan haalarien taskussa ( melkoinen valikoima tasureita )

Anonymous

• Guest
« Reply #20 on: January 14, 2005, 23:42:32 »
Joo abun reppujakkara on, sisällä "wisky pullon koteloissa" vavat ei mee rikki . (Yleensäkin viinapullojen laatikot hyviä) 3 vapaa 1 tasuri, yhdessä tapsin kanssa morri ja viimosessa ketjullinen pystypilkki. Mukana kulkee myös kärkipihit,puuko,morri/pilkki rasiat 2kpl jotain toukkia ja termospullo tai kaljaa  :D .
Ainiin joo sohjokauha...

Kalamies78

• View Profile
« Reply #21 on: January 15, 2005, 00:32:11 »
repussa 10 litran pönttö kaloille,etutaskussa haarukkavavat ja sivutaskuissa morri/tasurivavat + pihdit.reisitaskusta löytyy pilkkikukkaro joka sisältää n.20 valmis tapsia ja muutamia nilssin jigger tasureita.pystypilkit pidän putkiloissa rintataskussa (tahtoo sotkeutua tapsien kanssa kukkarossa) ja reidessä syöttirasia joka mielestäni parhaita pilkki keksintöjä. en tiedä varmaan olis vielä kehittämisen varaa omissa säädöissä,mutta toistaiseksi ihan hyvin tullu toimeen :roll:
Kalasta se on parasta

Matikka

• Guest
« Reply #22 on: March 11, 2005, 14:42:54 »
Pilkkivehkeiden lisäksi mulla on repussa (reppujakkara) pienoiskiikarit, puukko, miniradio, kuksa, teetä termarissa, kaksi pulloa olutta sekä eväsleivät. Joskus laitan kyytiin kertakäyttögrillin ja makkaraa.

Epätasapainopilkki

• Guest
« Reply #23 on: March 11, 2005, 14:43:34 »
Pilkkivehkeiden lisäksi mulla on repussa (reppujakkara) pienoiskiikarit, puukko, miniradio, kuksa, teetä termarissa, kaksi pulloa olutta sekä eväsleivät. Joskus laitan kyytiin kertakäyttögrillin ja makkaraa.

Epätasapainopilkki

• Guest
pliiplaa
« Reply #24 on: March 11, 2005, 14:43:50 »

kalastajapoika

• Guest
mitä pilkkireppunne sisältää?
« Reply #25 on: March 11, 2005, 15:40:03 »
no mun pilkki reppu sisältää ainaki pilkkejä mitäs sun?      :wink:

kalastajapoika

• Guest
mitä pilkki reppunne sisältää?
« Reply #26 on: March 11, 2005, 15:42:19 »
   mun reppu sisältää ainaki pilkkejä ja syöttejä mitäs sun reppu sisältää

kalastajapoika

• Guest
Re: Mitä pilkkireppunne ''sisältää'' ?
« Reply #27 on: March 11, 2005, 15:45:13 »
mun reppu sisältää ainaki pilkkejä ja syöttejä entäs itelläs :D  :D

suspi

• View Profile
« Reply #28 on: March 11, 2005, 15:55:25 »
Mun reppu sisältää: Pari vapaa, pilkkirasian, syötit, puukon, juotavaa, syötävää, pussin kaloja varten, pihdit ja sitte jotaki muuta tilanteesta riippuen.

bosso__

• View Profile
    • Email
« Reply #29 on: March 11, 2005, 21:15:15 »
Kolme jäykkäkärkistä vapaa, haarukkavapa ja mormyskavapa. Sitten pilkkikukkaro, sohjokauha ja nostokoukku(eihän sitä koskaan tiedä milloin se iso yllättää...). Pussi kaloille ja p.paperia muosipussissa.

Sitten joka kerta tietenkin matkaan jonkin verran ruokatarpeita. Joskus sillä verukkeella jos joutuu ajelehtimaan jäälautalle usiaksi tunniksi :lol:  No ainakin venäläisillä tuppaa monesti käymään noin.

Ja tietenkin toivomus siitä että kaloja ois pois lähdettäessä.
Kuuluisia viimeisiä sanoja: Ota vaan sormin pois se koukku sieltä hauenkidasta, on se jo kuollut...

center>